廣告效應

August 14, 2009 (Friday)

     廣告---永遠都係講得好吸引!! 星期五一放工, 便去近來在電視賣廣告嘅餐廳食晚餐!!! 講真, 環境真係好舒服, 好時尚, 但我覺啲食物就馬馬哋喇!! 而且, 依間餐廳走年輕路線, 啲侍應都係超年輕, 無經驗, 話頭唔醒尾!! 我感覺有啲亂!! 哈哈!!

     講真, 我食依餐, 係食到有啲興架!! 最興係我哋叫咗啲酥皮湯, 話明湯, 當然, 係前菜, 但啲湯竟然主菜食完都未到!! 催咗幾個侍應, 啲 0靚 仔 0靚 妹侍應, 只係"我"一聲覆你!! 好無伶量可嘅答案!!  總之, 我見到啲侍應係無實識行動!! 我真係有啲興!! 最後, 有啲耐性嘅Brian, 終於, 等埋個湯先走! 攪到飲個湯好似食甜品咁!! (因為甜品係最後先上!!) 哈哈!!

     可能, 今日, 係我哋兩個咁好彩, 咁岩遇到幾個無心做野嘅 0靚 仔0靚妹侍應喇!! 但就令我對依間食店打了個"節", 相信隔一段時間先會考慮再去!!

↓餐店嘅環境0




↓餐店環境真係幾舒適, 因為等野食, 等得耐, 我哋玩自拍合照!!0





↓晚餐嘅食物!! Brian 嘅豬扒飯, 小食有...章魚小丸子0





↓豬扒拉麵 (唔好見隻碗細細, 但豬扒份量好多!), 最後, 先到嘅酥皮湯!0





     本來, 飯後諗住去一間有 latte art 嘅咖啡店飲下咖啡,  點知去到, 見到咖啡店門口貼咗張紙, 話 "店主有要事, 所以, 提早close, 不便之處......"   所以, 到最後, 就去返我哋經常去嘅starbucks 飲下野, 嘆下雜誌囉!!

     近個星期, 夏天終於來臨喇!! 日日都成30℃以上喇!! 終於, 似返啲夏天嘅感覺, 而且, 我可以着到短袖衫出街了!!

     依間我時常幫襯嘅咖啡店,人嘅流量多, 但冷氣度仍然好清涼, 冷到我, 有點覺凍添!! 哈哈!! 熱辣辣天氣坐係咖啡店真係幾舒服!! 消除咗晚餐嘅"谷"氣!!

↓咖啡凍飲, 仲有蛋糕0




↓一人一張嘅相0


6 comments:

  1. 11111111111111111  finally !!!
    [版主回覆08/20/2009 10:03:00]表叔公:   掌聲鼓勵

    ReplyDelete
  2. 個餐廳都幾好呀!~
    [版主回覆08/20/2009 10:03:00]小威威:   係幾好!! 但啲食物等了好耐!!

    ReplyDelete
  3. Richmond Hill個間都好少少,不過d waitress/waiters都係後生仔女,我諗個個都係part time,所以service都唔好expect咁高啦。
    [版主回覆08/20/2009 10:04:00]Mui:   哈哈!我都係喺度呻下! 我無野架!!不過, 依個集團嘅環境真係裝修得好舒服!!相信我等多陣可能再去!! 可能試下去richmond hill個間!  

    ReplyDelete
  4. 我都好憎D餐廳催極都唔做嘢, 搞到人哋"興"晒先開心咁~~
    我發覺咁夜先飲咖啡好幾難瞓得著, 所以我都唔會夜晚先飲, 茶都一樣啦, 但你哋飲完好似無嘢咁~~哈哈....
     
    [版主回覆08/21/2009 08:14:00]細細粒:  ~有時,我覺現在啲年輕人做野好心不在然架!! 做好簡單一樣野,都無放個心出黎做!! 由於,依間餐廳走年青路線,所以, 請咗好多後生仔女!! 但個個都無咩柏力!!需要時間浸下!!!  ~我哋飲咗茶or 咖啡又唔會太興奮,仲瞓得着!!所以, 夜晚飲coffee都ok架!!

    ReplyDelete
  5. many ppl said their service not that good.  I haven't go there after renovation, but my parents said their dim sum quite good, but quite expensive.
    [版主回覆08/26/2009 09:33:00]小col:   ~我覺裝飾咗之後, 環境真係好舒適!! 但啲侍應仲好新, (後生), 需要一段時間先會明白啲機本侍應服務!! 所以, 我會等一段時間, 先會再去!!哈哈!!   ~其實, 我依日食啲食物都ok架!! 唔係好差!! 哈哈!   ~你話你父母試過啲點心都ok,....等我parents 返黎, 去試下先!!

    ReplyDelete
  6. Vicky: 呢間食亞洲野既餐廳又真係幾靚喎,不過你唔好話d待應後生所以咁,就算我尋日去UNO食野,個待應係熟手都有出錯,同你一樣,都係主菜黎左但個湯仲未黎,其實呢樣野係經常錯架,連係香港都試過幾次。 你知嘛,個湯唔係跟餐架,而係分開叫架,咁都錯
    [版主回覆09/10/2009 07:27:00]陶陶夫人:   ~我發覺新一代做事唔夠認真, 缺少了一份幹競架!! 其實, 我覺現在做邊一行,都需要認真去做架嗎!!   ~不過, 有陣時, 都唔話得啲侍應太多, 又可能廚房問題, 係食店裡面, 有好多因素都出錯!! 唯有等多一段時間, 等啲人做熟手啲先再去幫襯! 講真, 時常出錯啲人都唔留得耐喇!!

    ReplyDelete