放假,食下嘢,行下街

Hello 大家好,

快d 去youtube 望下我啦!!!

https://m.youtube.com/watch?v=A3h4umQ8OwQ

11 comments:

  1. Replies
    1. You too.
      快d 去我個youtube channel enjoy 下

      Delete
  2. 美加買supplements魚油丸果啲真係平過HK好多
    食雪糕好溫馨^^

    ReplyDelete
  3. Hello Vicky, 支持你喔,集集都有睇呀~~:)
    btw, 你把聲好好聽

    ReplyDelete
    Replies
    1. 集集追,我聽到好開心, 多謝你支持

      我都唔知自己把聲,係會好聽.你讚到我飄飄搖la. Haha

      Delete
  4. 同Sammi一樣,第一次聽Vicky把聲又係咁講,真係好好聽呀!

    同爸爸一人一啖食雪糕,好溫馨呢!又,原來大家都有去同一個地方飲茶喎!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 把聲好聽,係咪真㗎!但有人讚下,我實開心.

      我爸同我—樣,喜歡食雪糕. 他好多時撩我食.哈

      依間restaurant|係我屋企人經常出末嘅地方. 我喜歡d义燒

      Delete
  5. I like your video. You are very gentle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你支持我dvideo. 我—有片,你睇完,仲係youtube留言比我. Thanks so much

      Delete
  6. 同爸爸食雪糕好Warm呀~~~~
    Costco好大又多貨~~~~

    ReplyDelete