Sunday—Always with my family

April 07, 2019

Another Vblog 上缐.

快d Click 入條link.   https://m.youtube.com/watch?v=7_I-RR9txZ4

係咁二,比埋個”like” 我. 最好subscribe 埋😆

其實,我所熟識的 yahoo blog 友, 你哋有咩關於我嘅事. 有咩想知,有咩想睇. . 留言比我. 我係YouTube channel 同大家講, 

咁我會多d靈感, 去寫or 拍片. 

快d快d . Click 入去我個channel 睇片la 










10 comments:

  1. 妳niece好肯跟妳呀!我都好懷念我姨甥仔女細細個超可愛嘅日子呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔止niece跟我,仲有nephew 都好想跟住我
      見佢哋細就盡同佢哋玩, 大d 可能唔跟我

      Delete
  2. Replies
    1. 妳那邊啲點心好過這裡嘅....

      Delete
    2. 我每星期至少飲一次茶. 依邊多茶樓, 有機會過黎食

      Delete
  3. vicky好勤力出vblog呢~~勁!

    ReplyDelete
  4. 你爸爸巳愛上了入鏡啦!:)

    ReplyDelete