練跑


 April 22,2019

依家寫blog , 已經唔似得, 以往寫blog 咁, 依家社交平台都多咗好多.

而我又覺得, 我自己冇以前咁多話題同大家分享,

我已經冇再煮飯, 冇硏究食譜, 冇需要用到㕑具, 生活圏子都唔同唒.

但我珍惜,我以往所識得嘅blogger.

你哋個個都好好.

你哋可以大方d, 你哋想知道,我d咩,你哋可以留言同我講,  咁我會多d靈感,係you tube and 依度, 同大家再開心share.

我又出咗段新vblog . 大家去支持下. 比個like


https://youtu.be/EoXNGWny2qQ






17 comments:

  1. You are very nice and friendly. Please just share what you like to share with us. No pressure.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉! 你講得啱,做咩都隨心.就冇pressure

      Delete
  2. 有空都不妨再玩下煮飯仔...
    兩姊姐好似樣喎^^
    天氣係咪暖返好多?
    預祝你慈善跑順利

    ReplyDelete
    Replies
    1. 跑完,完成咗6k. 自己都好開心

      Delete
  3. 加油呀,馬拉松真係唔容易。。。for me... <3

    ReplyDelete
  4. Add oil!
    Vicky, please tell me more about Toronto, eg. where to eat , play, visit, if you have time!

    ReplyDelete
  5. Go Vicky Go~~~

    去跑馬拉松好利害呀,莫講話跑,我四肢唔協調,係連行室內平地都會無啦啦拗柴嘅人呀。XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你為我加油. 其實我自己都係盡力跑. 最後完成,自己都好開心

      Delete
  6. 好勁呀!我跑步唔OK,所以放棄了XD你要加油呀~~

    ReplyDelete
  7. 隨心分享下生活點滴:)
    自從yahoo blog 無左後我都無再寫blog, 但仍然喜歡追看你記錄的生活點滴.

    ReplyDelete
  8. 你有ig a/c 嗎?

    ReplyDelete