坐車見朋友

Hi,  大家好,我又有新片,



大家支持下


https://m.youtube.com/watch?v=R7i5Gi6Hzy4




Thank you

8 comments:

  1. Replies
    1. 我都係好鍾意行 Nordstroms 㗎,當然讀書時覺得好貴,但係真係靚啲㗎,哈哈哈。
      我都係從blog認識到好多好朋友,真係好感恩,希望妳會來新加坡探我啦<3。

      Delete
    2. 多謝你支持.

      Nordstorm d嘢好整齊,減價都減好多.

      不過我睇多過買.haha

      -定-定,去新加坡一定會探你

      Delete
  2. Sorry呀,我以為有車直接去Yorkdale架,原來要經downtown兜咁大個圈架,下次約過第二度方便啲嘅。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔覺兜大圈.dont worry. 其實我都識揸車去yorkdale. 但都享受坐車.

      Delete
  3. You are very nice and friendly. Happy to see your Toronto videos.

    ReplyDelete
  4. HI~~~好耐冇見了~~~~~~支持下先~~

    ReplyDelete
  5. 下次過馬路搭扶手電梯唔好掛住影,安全第一^^

    ReplyDelete