媽媽's Day

May 9, 2010 (Sunday)
  今年算是我成長咁多年以來, 最凍嘅母親節, 因為今年母親節,我竟然見到落雪! 我自己都唔敢相信,會突然間凍到咁!!!

   由於, 今年母親節之後果日, 我父母要去旅行, 要June 先返黎, 為方便我父母多點時間執行李, 母親節當天,  就係娘家附近食飯. 費事大家周車勞動, 周圍去!!

  我今年無咩時間買禮物, 我節現咋, 封利事比媽咪. 原來比利事仲好,媽咪鐘意買咩都得!!!唔買就儲起, .....點都好啦!

  今年, 啲妹開始大, 可以自己請媽咪食飯, 雖然, 唔係正日食, 有啲妹係閒日有時間就同媽咪提早食,其實, 都幾好吖!!已經好有心, 而且, 我媽咪無所謂,幾時食, 係咪全家總動員食飯, 都可以!! 所以, 媽咪比Daddy開通.    但我Daddy一定要一家人成個weekend坐係佢身邊,先叫做好架!! 依樣作風, 唔知Daddy幾時會變做我媽咪咁無所謂呢??

  Happy Mother's day!

↓食晚飯時合照 ...........由於三妹坐飛機去第二樹旅行,提早同媽咪食飯,臨走買定蛋糕,比我哋食!
p



↓依蝶龍蝦魚翅撈飯,係Brian 請我媽咪食飯個餐叫架!!因為幾好味,所以影底...哈哈!



2 comments:

  1. 你地一家人好熱鬧呀! 而家個個都大晒, 媽咪一定好開心啦!  
    [版主回覆05/14/2010 15:02:00]小水怪  ~ 哈哈! 我屋企人比較多嗎!! 自然比人感覺係份外熱鬧啦!!  ~ 其實, 而家話就係話啲妹係大個, 但都好多野要擔心, 此於而家都係揾食難嘅年代. 不過,我媽咪同Daddy相比之下, 我媽咪係比較容易開心架!! 哈哈~  

    ReplyDelete
  2. 一家人一齊食飯 , 真係好開心架 !  你地五姊妹, 甘大家庭真係好, 我們這一代已經好少甘大的家族, 多數都是 1-2個小朋友 其實大家庭真係開心好多 
    [版主回覆05/18/2010 07:24:00]WingL   ~我屋企人數比較多嗎!! 所以,比人感覺好熱鬧   ~其實, 我個代黎講, 都無咩同輩朋友, 好似我咁, 有咁多細老妹架!!  我同輩朋友,大多都係三,四口子家庭. 所以, 我啲同輩朋友, 個個知我屋企有咁多人,第一個反應都會嘩嘩聲架!! 哈~

    ReplyDelete