周末

May 30, 2010 (Sunday)

  周末, 好熱呀!! 出開街買啲濕聲野, 就成塊面紅晒啦!! ......去咖啡店買凍飲, 仲排咗好耐先買到!! 因為天氣實太熱啦!!

   炎炎夏日, 都係坐自己屋企最為舒服. 所以, 臨返屋企前,去咗粥鋪買啲熟食小炒返屋企, 當晚餐囉!! 順手租藍蝶睇.   而且近排, Brian都唔知幾想坐係屋企玩新玩具呢......

  今年夏天真係特別熱,仲好焗, 我哋去開啲食鋪, 開冷氣好似唔多夠涼...., 所以, 夏天去街食, 都幾辛苦. 由其事我隔離果個超怕熱. 佢熱到唔出聲, 我仲難受.

  記得係香港生活時, 啲商場,啲食鋪, 係夏天時, 開冷氣開到超涼架!! 涼到要着外套. 就算人流有幾多, 出入口keep 住又開又"山".  都唔會影響室內啲溫度, 室內仍然好涼快架!! 但係加拿大, 夏天一到, 我此終都係覺, 室內公眾地方開唔夠冷氣. 我唔怕熱就無所謂. 怕熱啲人, 我見到都登佢哋辛苦.

  如果, 今年夏天長期都係咁熱, 我諗我哋嘅weekend都留係屋企多啦!!

↓明明order 咗中型裝凍飲. 但咖啡店用晒中型杯啦!! 所以, 比中型杯價錢有大型杯凍飲....哈哈0





↓買外賣回家食, 仲順手租藍光蝶返屋企睇0





No comments:

Post a Comment