特價餐

May 11, 2010 (Tuesday)  
  我盡量限定自己and 我隔離果個, 係閒日唔出街食, 盡量自己煮食, 起碼健康一點嗎!! 但近排, 完全出晒界啦!! 買外賣食之餘, 仲走出街食.

  不過, 有時好難避免. 外出嘅食物實在太吸引啦!! 哈哈~~ 有時, 放得遲已經超肚餓, 不如係街攪掂, 就算啦!!

↓茶餐廳食物......我食鹵肉撈米線, Brian食白汁魚柳飯
0



↓餐飲 (熱檸茶and 凍檸蜜)0




  早幾日, 又撞啱有間Pizza 店, 做Pizza 特價, 其實, 特價Pizza係同慈善團體聯手攪架!! 每賣一個特價Pizza, 就會分Pizza 開支比慈善機構幫助有需要嘅小朋友. 講真, 我唔係專登話買Pizza做善事, 只係覺個特價Pizza 好抵, 我哋兩個, 就一人買兩個返歸囉!!!

  而且, 我又知某大型咖啡店做半價, 但只限每日3-5pm先有半價 , 我仲提早買定特價凍咖啡, 放在雪櫃, 等待食特價Pizza 時一起嘆!! 哈哈~~

↓又特價pizza and 特價凍咖啡,仲唔係名符其實, 食特價餐啦!!  而一次過買四個pizza, 真係食足四餐都得啦!! 杯凍咖啡好飲呀!! (Vanilla bean blended frappucino)0





  但我慳唔到幾多, 因為見慳咗少少, 買完Pizza 又行咗去買Beer and popcorn, 留待看球賽時, 一邊看一邊食!! 現在, Standley Cup (Hockey)打緊入圍賽, 好鬼緊張架!! 希望加拿大今年會捧杯啦!! 我繼續坐係電視邊支持架.....

↓Popcorn and beer 再加pizza+冰咖啡, 睇hockey 比賽. 0





2 comments:

  1. ~四個Pizza唔係一次過食哂呀???
    [版主回覆05/14/2010 15:08:00]靚太:   ~當然, 唔係一餐食晒四個pizza 啦!! 我哋個胃邊有咁多空間係一餐裝到四個pizza呀!!哈哈~~   ~我哋一餐食一個pizza已經夠晒數啦!! 我哋四個pizza,可以分四餐食!咁我有四餐唔洗煮飯! 都唔子幾爽呀. 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 四個pizza,分四餐食 .....    好環保
    [版主回覆05/18/2010 08:12:00]表叔公   哈哈!! 其實一個pizza份量好大架!! 兩個人食一個pizza已經夠晒數啦!!

    ReplyDelete