似樣嗎??

May 8, 2010 (Saturday)

  星期六被五妹邀請, 去了一個Art Exhibition(藝術展覽會), 因為五妹有展品展示, 所以, 一定去支持啦!!

  原本可以食過午飯之後, 慢慢去展覽會,靜心觀看。但往往都有一點原因,令到我個Plan要作轉變. 咦.... 點解成日都要我做作轉變果個呀!!!

   最後, 我要係星期六晨咁早起身,梳洗. 去睇展覽會, 之後,又要好趕好趕,去娘家. 試問咁趕去睇展覽, 點有心機睇吖!! 但無法..........

   但係藝術展覽會當中,見到許多五妹嘅其他friends. 好多五妹啲friends 個個都話, 五妹咁多家姐之中,我同五妹最似樣。

   係咩?? 我又唔覺喎!!! 其實, 我哋五姐妹, 都唔係太似樣架!!每一個都有一個獨立樣架! 一係偏向似Daddy,一係偏似媽咪, 有啲就Daddy &媽咪兩個都似啲啦!!哈哈~

  記得, 讀書時, 有幾位老師分別教過我哋五姐妹, 都唔知我哋五個係姐妹關係, (可能我哋年齡差好遠啦!!) 係到畢業當天, 我哋五姐妹一齊出席!! 啲老師問過究竟, 才知我哋五個係五姐妹!

↓五妹和我


4 comments:

  1. 有冇五妹的展品呀, 好想睇呀.....係咪後面嗰D呀?
    雖然驟眼望你地唔太似, 不過你地嘅神態係有D似架......
    [版主回覆05/14/2010 14:56:00]爆炸魔女:   ~我身後幅牆就係五妹嘅展品,係平面圖黎架!!   ~哈哈~~ 神態依啲野, 我就好難觀察到, 真係要局外人才留意到架!!   ~我去過你度啦! 見到你啲展品...哈哈~~ 都唔錯呀!! 我喜歡白玫瑰電話手繩.

    ReplyDelete
  2. yes, you two look alike !!
    [版主回覆05/14/2010 14:56:00]Happy Girl   係呀! 你話似呀!!!哈~ 自己就好難, 覺得自己似邊個妹. 依啲真係局外人先留意到.  

    ReplyDelete
  3. 係喎...右真係唔係好似bor... 係咪你地5個d名入面... 中間個字or 最尾個字冇相同, 所以d老師估唔到?    
    [版主回覆05/14/2010 14:57:00]小水怪   ~有啲人話我哋好相似, 有啲人就學你話齋, 唔太相似, 其實,我似唔似都無所謂......大家都係姐妹, 似唔似都係姐妹啦!! 哈哈  ~我哋五姐妹英文名, 一係跟中文名嘅譯音改,一係跟據我哋啲習性而改, 所以, 我哋五姐妹個名, 唔係太相同架!! 而且, 我哋性氏係亞洲人黎講都幾普遍, 所以, 可能係咁, 啲老師唔知我哋係五姐妹啦!! 不過, 我諗最大原因係, 我哋五姐妹嘅年齡相距太遠啦. 啲老師擦覺唔到啦!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 一開始覺得似, 細心睇就唔多似樣..........
    [版主回覆05/18/2010 07:24:00]WingL   似唔似樣, 自己好難講, 真係局外人先容易擦覺到!!

    ReplyDelete