Moody

    依幾排唔知點解自己好情緒化,一少少事就想喊, 好唔開心, 有時感覺自己個心好似跳得好快,有時悶悶不樂到想嘔, 初頭仲以為生理上嘅問題,但後尾發覺又唔係喎!   咁點算好呢? 當我一個人在家中就會大叫一倫! 叫完一倫好像舒服了,平靜咗!

    有陣時明明係一件開心野,甚至有lucky野發生! 本應該心情開朗, 但一陣間之後, 就好至意志消沈咁,唔想出聲,唔想理人,又即刻諗住用咩方法去懲罰自己, 感覺自己嘅價值好似得零分咁,甚至自己價值已達到負分.  自己都唔知點好! 謂有做多d運動, 控制自己諗少d野! 但有時我好怪,我明明着晒sport wear, 做緊運動, 我做做下運動, 我突然間會停咗! 企咗係度諗野! 諗到運動時間都過埋.

    Now,自己都唔知自己想點. 希望寫完blog, 講咗自己d怪誕野, 自己會好d 啦!


No comments:

Post a Comment