交電話費




*窗外景色
0




*第一次係街對住塊鏡影相,我仲好似唔知自己做咩,我個樣好似好多問號咁!!!
0






*第二張好d,都開始有d清楚見到自己個樣


*最後個張見得自己個樣好清楚啦! yeah

     其實依件事發生係兩個星期! 但咁啱係個手機見到d相,咪順便post係依道比大家睇下! 事原係我同Brian去交手機費, 我地平時多數係.....,佢榨車係個手機鋪頭附近,之後我落車入鋪頭交cellphone fee. 再之後係間pub門口等番. 但個日唔知咩事交完fee之後就聽到好多消防車聲! 又一大班人企係條街.我都唔知發生咩事, 但我一d都唔驚,仲建議Brian係第二道等, 咁就去咗一間咖啡店門口等! 當我等Brian個陣時,我見到咖啡店門口有塊長鏡,就攞起自己電話對住鏡黎自拍! 哈哈! 真係有d無料! 個日條街無咩人,我先咁做! 係渦!依間咖啡店去咗幾次我都係等Brian個日先知到個道有塊長鏡! 所以,好多人都講,其實有好多美好野係自己身邊,只不過我地唔用心觀察,就係咁白白滑失機會咗! 
   又有一日我watch完電視and玩完電腦,隻眼非常疲倦,就突然間心血潮走去窗道,諗住望下街上面d車....點知我台頭睇,睇到evening景色! 嘩!好靚呀! 估都估唔到自己屋企出面嘅景色係可以咁好! 洗乜妒忌人住山頂or湖邊! 自己身邊都住緊好地方.

No comments:

Post a Comment