朋友篇

    我好開心,我同返以前係hk讀中學嘅其中一位同學msn.  聯繫返. 事原(都已經四月頭發生嘅事)我得閒,突然記起好似有一封信未回,就走去closet 揾, 點知真係比我揾到, 原來封信係Year 03' 寄比我. 我費事用紙,筆&經郵差寄,我就係自己email address book道揾,有無依個朋友email address. 又比我揾到. 就寫封email講下我嘅近況比佢知, 一朝早寫完,到個日晚上開msn就見到依個朋友. 真係好好開心! 當然傾咗一陣計啦! Super super 興份. 完全唔覺陌生,照樣有一大推野講. 哈哈! 有時我發覺我好似同香港以前中學識d 朋友仲有聯繫,有時大家仲會傾心事, 而係加拿大識個d chinese朋友就無咩兩句. 就算以前係high school 傾得幾埋個d, 入到大學就好似完全無咩聯繫,自己都盡量比晒自己電話number,email,friendster,msn比人, 都係無人揾我,唔通我真係一個大悶蛋??? 有時大家互相係msn見到大家on-line. 我特登" 料"high school朋友傾計, 真係一句起兩句止. 大家係同一地方生活,竟然無同一個話題, 有時瞓唔着諗起都好想喊.  

   有一日,我係Salad king Cafe食野,好似見到以前high school識嘅人, 但高我一年級. Now,我形容依個人做-----師兄. 我見到依位師兄唔敢上前去打招呼, 一來Brain係我隔離.二來,我怕同人打完招呼,個個當時人根本就唔認得我,咁未好"監"介,我自己監介無所謂, 令到Brain同對方監介仲唔好意思. 而且依位師兄唔係自己一個人係間Cafe食野, 係好似成家人一齊. 所以end up我就無同依位師兄打招呼.我知打個招呼唔難! 唔洗幾秒就做完依個過程,仲快過打針! 但我都無做到.....,現時諗返起唔知我咁做係咪好無禮貌同衰呢? But,可能依位師兄都唔認得我呢!?

   但係我曾經同一位算係親戚朋友係個商場打招呼.依位親戚唔係好應得我係邊個,仲要我一論解釋先知我係邊一個. 依位親戚朋友唔老,其實同我年記差唔多大. 傍人唔知仲以為我想用籍口識人! 但記得當時真係十分監介.

   而家諗起覺得好多我身邊朋友都係自己主動識返黎! I'm not a 被動person. Why??? 但每當我見到Brian個d 朋友去邊都預佢,好似無咗佢成唔到事咁! 每當有依d場面,我都好jealous. 但我會為佢而興份! 哈哈!好似有相重性格.....哈哈哈!  唔通我要檢討自己嘅性格,係咪有d問題?!

   但現時男朋友--Brian就係佢黎揾我先,而且而家仲對我好好! Also,全家人...爸爸,媽咪, all細妹都對我好好! Great!

  我聽過d長輩講過,人生當中知己難求!! 如人生當中有一,兩位知己,已經足夠,知心知己唔需要多...擁有一位知心知己就係一份好好嘅禮物! ------->我信架!


No comments:

Post a Comment