心靈驚險




*麥當勞--->新出chicken snack wrap,下面個張相係魚柳包&Big Mac (好似叫巨無霸!!)
0




*Tim honton chocolate milk and 咬咗大部分嘅Triple chocolate doughnut,後面個個杯,只係我日常用嘅
普通starbucks 水杯
0




*orange Juice 鋪頭,而下面個張係chocolate rice krispy & orange juice
0







*睇下個chocolate rice krispy幾大舊,我要張開幾大個口

*原來間果汁店叫"Juice RUSH!"
0



*見唔見到我身後嘅Niagara Fall 呀?

0



*Starbucks coffee店,睇下張梳化坐得我幾舒服
0







  April 12號,我同Brian拍咗拖七年零十個月啦! 依日係閒日,所以我地多數唔會特別慶祝, 最多係依日之前嘅weekend,食下飯慶祝! 但係正日(Apr 12)都會互相講d祝賀說話, 但依一日我竟然打電話比佢係Brian面前喊. 點解?係因為我用用下電腦個電腦down機, 整極都開唔到部電腦,當時真係好驚....唔知點算.突然間感覺自己價值得零分or 負分! 就即打去比Brian求救! 嘩!整咗幾耐先好番! 真係嚇到半死! 好彩個電腦無事! 電腦以後要乖d,唔好再嚇親我and Brian~~thanks. 但依日我嘅印象分,就係零...But,end up個電腦都無事! Brian 無angry!
  Apr 13,星期五,Brian一放工就同我去食dinner. 唔知點解,我依一個星期個腦都好想食麥記魚柳包,所以,我地就走咗麥當勞囉! 而且,我用coupons買麥記,比較超值! 我就係成日計埋d"婆那"數! 哈哈! 就係因為依d婆拿數--- 咁就令自己食得更多野食,薯條,中汽水,魚柳包....用咗coupons魚柳包餐比正價超值咗, 咁我就order埋麥記嘅新產品叫Chicken snack wrap! 依日之前自己沒做運動仲食咁多野,真係嚴重超出自己食量指表! 唔理啦!weekend就到當然要慶祝下. 之後,又去咗Tim Honton買甜野食! 本來諗住買杯朱古力奶,算架啦! 但見Brian 叫咗個Chocolate danish,自己又想叫一個Triple chocolate doughnut. 食完個陣時自己就企咗係道諗,要跑幾多步,行幾多路先低消返?自己又會唔會懶, 而唔跑,唔行!?越諗越驚!  嗱嗱聲臨瞓就飲杯涼茶,幫忙消化!
  Apr 14,星期六,Brian就一朝早出咗街,仲買埋早餐返黎,Brian買咗KFC同埋Taco Bell做早餐. 食完就起程,又去Niagara Fall plus 賭場! 今次去到一落車,Brian就話口渴,要買iced-tea飲! 飲完先入去賭場! 係呀又係賭場!!!! 今次又係有好多人,我右得Brian自己玩and買! 嘩嘩嘩,今次勁咯! Brian 贏咗Triple 3 plus any triple. 即係三粒色都係開3. 又叫圍色. 而獎金係差唔多一個普通嘅打工仔一個月糧. 我當時都唔知係Brian"中" 咗! 因我不流都唔留心佢買乜! 但聽到張臺d人----嘩!嘩!聲咁叫先知道Brian贏咗! 我仲話1倍80 呀! 但後尾我身旁有兩個國語人就話: ‘不是1倍80,而是1倍180!’ 我仲見到個荷官要揾個manager 出黎點壽碼添!  Anyway,總之係贏咗一個普通打工仔一個月嘅糧啦! 我當時好surprise. 我同Brian都難以相信. 係賭抬攞完壽碼,  真係好多望住我地, 我地就即刻離開,去換錢! 換完錢個心仲好驚,好驚!感覺到個心係咁跳,跳得好快! 要坐係d空曠位平靜下! Brian興份到有d胃痛! 之後,我地唔敢周圍走.就求其坐係賭場附近間juice店鋪.飲orange juice and 我就食chocolate rice krispy. 當時我地坐係Juice店鋪, 我自己個心仲係有d驚,因Brian個銀包太細,放唔晒d錢,Brian就將所有錢放係銀包裏面,之後我將自己個脹卜卜銀包放係手袋裏面, 拉埋手袋拉鏈, 我未試過carry咁多現金去街! 以前,我會諗"中"咗獎會點點點.個陣時個腦真係一片空白, 個陣時我仲怕會比人打劫,又怕自己大頭蝦將d錢整掉落地, ...好驚呀!好驚呀! Anyway﹐依間Juice鋪好細,唔好意思坐咁耐,之後,我地就轉移鎮地,就去咗starbucks飲咗杯茶(怕飲咖啡會唔舒服),順便坐下,等夠鐘有車就走! 我係starbucks仍然唔夠膽開手袋,但我個心情就平服返少少. 可能飲咗杯熱茶(綠茶)啦!  坐坐下仲影相打發時間. 但臨離開starbucks我都望清楚地下有無野留低, 之後返到屋企, 心情終於舒服晒,除即我地就即刻數錢.Brian仲發神經攞搭銀紙影相. 哈哈哈!好好笑!   係屋企坐咗一陣,就換咗件褸出去食消夜.去咗食chinese茶餐廳,食咗炸兩,炸醬撈麵,and椰汁咖哩雞飯. 
  依幾日個心嘅感受認真驚危, 又嚇親,又驚,又擔心,依幾日,我係feel到個心嘅跳動! 有d似玩完機動遊戲! 哈哈!

No comments:

Post a Comment