最後一日酒莊, 地中海午餐, Pizza 晚餐

June 11,2015 (Thursday)


黎到第四日, 佛羅倫斯.

都係以參觀酒莊為主. 

可能, 會悶親睇緊我個blog啲blog 友.

但依一日, 係我係意大利最後一日參觀酒莊啦!!

我要過多一,兩年時間, 儲夠彈藥, 以及奏備時間, 先可以再黎酒莊啦!  

去一次酒莊, 真係學到好多酒嘅知識㗎!!  真係好過渣住本書讀. 

酒莊之後, 我就會係意大利嘅佛羅倫斯和羅馬遊覽, 還會進行瘋狂購物之旅. 哈哈~~


↓這個酒莊位於意大利嘅Bolgheri 村. 這酒莊Ornellaia 沿途景色都很美, 因鄰近是國家級, 大自然保護區. 很多候鳥會係依度周圍飛, 圍繞酒莊園嘅樹木,都很壯and 美.





這個Ornellaia酒莊, 歷史唔太長, 所以, 建築方面富有時間感.  "邱"緊褲個位阿哥, 係酒莊工作人員, 負責帶我們參觀酒莊.
 




Ornellaia酒莊嘅花園很美, 啲草剪成英文字母架!!  我見到個"V"就即刻走埋去. 因為"V"代表Vicky 嗎!!  
 





其實, 埋英文字, 係意大利文, 好似係「歡樂」嘅意思. 



玩完一輪花園, 就落Ornellaia嘅葡萄田園上堂啦!! 這個酒莊, 每年九月, 就有摘葡萄工人, 摘葡萄. 但原來Ornellaia 嘅葡萄,  摘完之後, 要經兩次檢查. 每粒葡萄啱品質,  才能去釀酒. 葡萄有微小瑕疵, 都會清除. 非常嚴格
 


都話Ornellaia 比較新穎嘅酒莊, 釀酒嘅地方, 會有藝術品. 
 


Ornellaia 酒莊, 用技術調節溫度黎釀酒.
 


參觀完酒莊, 當然係最期待嘅嘗酒時間
 



嘗酒時, 好落力mark 低啲味道和notes. 
 


Ornellaia酒莊, 真係好慷概, 比咗好多酒, 給我哋品嘗




----------------------------------------------------------------------------


這一日嘅lunch, 就精彩啦!!

對住個地中海食lunch 呀!! 

海天一色, 美到, 不得了!!

雖然, 登咗好耐車路, 先黎到依間餐廳.

而且事前又越洋打電話去依間餐廳頂位. 

但真係好值得黎!!! 真係有幾何, 可以對住地中海食飯吖



初頭, 入依間餐廳係見唔到依個戶外景, 係行到餐廳個後花園, 就見到依個地中海, 真係一見到, 依個地中海景色, 真係咩都唔識講....好靚呀!!
 









由於, 我哋係一早訂位, 所以, 我哋一坐低, 餐廳就準備酒和食物比我哋!! 蝶海鮮, 鮮味到,連汁都飲埋.
 


意大利嘅前菜, 係意粉.  兩蝶意粉, 都係海鮮黎, ......兩蝶都非常之甜, 因為啲海鮮夠新鮮!! 真係好好味!!
 


↓主菜, 還有魚, 和炸海鮮盤
 


甜品, 橙和桃配雪糕, 以及脆脆杏仁雪糕餅
 


食完lunch, 當然要同地中海影相啦!!!


依間餐廳, 可以食飯, 以及游水.....但無咩人游, 可能太熱, 35℃喎!! 晒到變燒豬啦!!都係喺度行下, 影下相, 算數. 不過, 可以近距離接觸地中海......好難得






-------------------------------------------------------------------


食完lunch,

就再去, 這個旅程最後一個酒莊----Biserno. 

這個酒莊嘅莊主, 將經營模式, 發展成為集團.

除咗意大利擁有葡萄園, 係匈牙利和紐西蘭, 都擁有葡萄園

↓到達咗Biserno 酒莊, 首先去參觀啲葡萄園先, 因為Biserno 嘅葡萄園嘅泥土比較特別, 主要是岩石混合物(galestro). 
 




↓參觀完, 就開始wine tasting.  嘗酒嘅酒杯, 真係多到數唔晒.
 



↓這位就係Biserno 嘅工作人員, 每隻酒, 她都好用心講解點樣發酵, ....好詳盡!! 而我面前嘅酒杯, 就不段填滿酒!
 


↓嘩下.....可以試到幾多酒!!! 還試咗一隻好珍貴嘅 Tokaji 甜酒!!
 


↓酒莊之旅, 都黎到尾升啦!! 依三日酒莊之旅, 都多得這一位導遊安排和帶領, 她由朝早已經係酒店等我.....她帶完我去酒莊, 就可以收工, 但她常常怕我唔了解意大利文, 自行去晚餐嘅地方, 會唔識路, 所以, 她會盡量帶我去食dinner 間餐廳, 她自己先放工! 好好人
 




大家有無發覺, 我黎咗意大利. 好似仲未食過pizza!!

Pizza 簡直就係意大利代表作啦! 


我未黎意大利前, 都以為自己去意大利旅行時, 會日日食pizza.

但原來, 係意大利, 比較好啲嘅餐廳 (restaurant), 係唔會出售pizza. 

要食pizza , 就要去cafe, 一些比較大眾化嘅餐廳, 先會出售pizza.

真係唔知......原來, 係意大利人心目中, Pizza係好casual 嘅食物!!

↓依日dinner, 終去咗間cafe 食, 首先黎支白酒先!!
 


↓一坐就有麵包,  (但無同麵包影相, 有好香橄欖油和醋, 點麵包食), 係意大利所有餐廳, 一坐低, 就會送上麵包, 因每間餐廳, 都收取麵包費, 有如中式酒樓, 收取醬介費咁.  而前菜有沙律, 意大利啲蔬菜好新鮮, 好甜美. 我可以講, 係意大利食沙律, 無醬汁, 都好好食
 


↓前菜還有番茄多士, 意大利啲番茄好甜美, 係加拿大食唔返!! 前菜還有炸花, 係意大利好多時都食炸花 (好好味!!)
 


↓前菜, 還有炸海鮮盤, 之後, 食咗波菜意粉
 


↓還食咗牛肉番茄闊麵, 最後....期待係意大利食pizza 嘅時間到啦!! 熱辣辣嘅pizza 出爐啦!! 係意大利食pizza, 食係好味啲, 我喜歡意大利夠薄身. 好香!! 美味. 
 




去旅行, 我邊有咁順灘, 食完dinner就返酒店.

其實, 食完dinner 都十一,二點,

但旅行嗎, 點都玩盡啲啲.

最開心, 意大利啲鋪頭, 係好遲先close, 我半夜三間, 大Brian 去酒店附近, 食gelato.

揀咗依間Gelato 鋪頭.  (係意大利, 很多地方都有Gelato 食, 連土多都賣Gelato), 但我會揀間裝修好啲, 感覺乾淨啲嘅Gelato 鋪頭, 我先會幫襯, 此終去旅行, 食到腸胃有事, 就危險啦!! 依間Gelato鋪頭, 連"不"雪糕,嗰位阿哥, 都着到去飲咁. 好講究嘅一間雪糕店.  哈哈~~ 
 


↓幾得威, 食到gelato. (而家望返啲相, 我個樣好殘, 完全無化過妝, 咁款)










21 comments:

  1. 好多美食呀,正到不得了~~~ 妳講得好啱呀,去到意大利, gelato一定不能錯過。

    我一D都唔覺妳殘,反而想話呢個燦爛笑容係Vicky嘅標誌就真! :)

    期待睇妳瘋狂shopping過後嘅戰利品呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我覺係italy 都唔係間間gelato 鋪頭啲gelato 先好味, 但意大利太熱, 用Gelato 黎降溫都唔錯.
      ~係非常之殘呀!! 好似連妝無化過. 但其實化咗!! 哈哈~
      ~除咗佛羅倫斯, 我仲會去羅馬, 去到羅馬, 仲更加野shop, 真係shop到癲! 其實, 係意大利, 普通一間鋪頭, 啲手工已經好好, 價錢又唔貴, 可能我住加拿大, 加拿大啲物價長期高企啦!! 所以, 覺意大利食野,及買野, 都非常抵!!
      ~我寫完所有遊記, 先post 啲戰利品

      Delete
  2. 一早飲咁多酒,有冇醉呀?
    對住個海食午餐,真係一大享受
    嘩!35度咁熱,我都想我去個時都會咁熱呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~wine tasting 每支試飲一兩啖, 唔會醉架. 而且, 難得黎到意大利, 每餐meal, 當然飲多啲啦!! 因為係意大利飲酒, 仲平過飲水!!
      ~對住地中海個一餐, 真係估唔到會咁舒服, 個餐飯食咗好耐先捨得走!!
      ~你邊個月去意大利?? 而家意大利好似有熱浪呀!! 仲熱!!

      Delete
    2. 我下個月底去,應該冇妳個時咁熱啦

      Delete
  3. 我唔飲酒,都想去酒莊影下相,不過我好少歐遊
    地中海邊LUNCH好正呀,真係好嘆,安排得好好
    咁夜仲出街,gelato好近酒店?通常咁夜都怕治安唔好,不外出

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我直情想去酒莊影結婚相, 因為酒莊啲景色好正架!! 而且大部分酒莊位於山向, 真係一望無際, 好舒服!!
      ~我初頭, book 間地中海餐廳, 都唔知會咁近個地中海食,......所以, 依一餐食得好難忘!!
      ~無錯, 係意大利, 我就最怕治安問題, 我夜晚出街, 帶幾蚊雞出去咋!! 而且,夜晚出街,都係酒店附近囉!! 唔會去太遠.

      Delete
  4. 地中海食lunch 真係好正!個景好美!人都開胃D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~餐地中海lunch, 真係食得好舒服. 所以, 食飯環境都好重要, 依餐飯, 令我相當難忘

      Delete
  5. 我鍾意睇遊記,唔會覺得悶架。帶我用眼去看世界,多謝你分享。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~多謝你捧場. 我都是記錄返自己去邊. 有時,我自己貪得意, 都會懷緬返自己旅行啲網誌!! 哈哈~~

      Delete
  6. Vicky你的旅程節目豐富,又有美食又有美酒。我阿豆鍾意飲但從不研究,問佢邊支好唔好佢都唔識分。
    去意大利食雪糕我都會揀門面似樣既,怕舖仔污糟。
    導遊好好,好盡責。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~去得旅遊, 就盡量周圍去下, 周圍食下/飲下.
      ~其實, 邊一隻係好, 我都好難答到你. 因為飲酒都係講個人喜好. 而且, 氣氛都好重要.
      ~去旅行, 食啲生冷野時, 都會揀乾淨地方. 唔想腸胃有咩事嗎!!
      ~我覺係意大利人普遍黎講, 都幾好人!! 語言唔通, 都會盡能力幫你.

      Delete
  7. 間餐廳個view真係好正呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~間餐廳, 係特登book. 比我想像中更美.

      Delete
  8. VICKY 去酒莊上課好認真喎,著到好斯文又抄筆記!
    近日這裡的蕃茄都好甜, 特別是黃色果隻品種,果皮好爽脆!
    外出食野,特別是去旅遊, 小心飲食好D!
    昨晚去完THE KEG 食晚餐,回家即肚瀉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~我想去ubc 學, 關於紅酒嘅課程. 但要夾時間. 因對這方面很有興趣!
      ~我食過依邊大部份嘅蕃茄, 都唔夠意大利個啲啲蕃茄咁甜!! 係意大利食蕃茄嘅味道, 真係令捨唔同.
      ~The Keg大集團, 都有肚瀉現像, 可能真係夏天季節, 真係要加倍小心!! 之後, 無咩嗎??

      Delete
  9. Vicky...對住個地中海, 雖然是 35度, 但一定有些海洋吹吹下, 舒服到人生大樂 啊 !
    唉....妳真係要去 take 番個 紅酒 course ....必定令好更陶醉於萄葡酒中啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~環境氣氛對進食都好重要, 依一餐雖然係35 度天氣下食, 但對住依個地中海, 又唔覺好熱, 坐耐啲都得.
      ~打算去這邊啲大學, 去修讀紅酒課程, 但就要夾時間.

      Delete
  10. 我到而家郡飲唔到紅酒....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~唔緊要啦!! 每個人體質唔同嗎!!

      Delete