佛羅倫斯--酒莊和牛排

June 9,2015 (Tuesday)

黎到意大利第三天

都是以wine tour 為中心 (參觀三個酒莊園)

但酒莊, 位於郊區

所以, 都要坐陣車, 先能到達酒莊.

每次係意大利坐車, 都特別掛住加拿大啲寬闊道路.

因為, 意大利啲路真係好狹窄.

而且, 道路上, 車輛又多. 常常traffic jam.

有時, 坐在車上, 望出窗外嘅交通, 見到啲車, 係啲狹窄道路上, 左串右插. 真是心都離埋.




↓由佛羅倫斯市中心, 坐車去酒莊......時間唔短.  中途, 司機都會停係公路旁邊嘅service centre. 比我哋去下洗手間 or 飲下野.  總之, 就Get 個break 咁.  Brian 入鄉隨俗, 學啲意大利人一早飲咖啡.  我覺在意大利任何地方嘅咖啡, 都好飲過星星咖啡好多!! 怪不得意大利係無星星咖啡店啦!!
 



↓(第一張相). 我身後, 就係意大利公路旁邊嘅service centre.  登咗兩個鐘頭車, 終於到酒莊. 但車, 不能直駛入酒莊門口, 要自行步行一大段路才到達酒莊入口.  第二張相, 我身後個城堡, 就是莊園嘅人員, 等緊我哋嘅地點.
 


↓到達第一個參觀及學嘢 嘅酒莊----Casanova di neri
 


↓casanova di neri, 釀酒嘅地方.
 


↓參觀完 Casanova di neri 酒莊, 釀酒過程. 最後, 當然去賞酒啦!! 
 


↓通常, 意大利啲酒莊, 會準備橄欖油麵包, 一邊食麵包, 一邊賞酒. 當日, 酒莊園都開咗啲好年份嘅酒, 給我們wine tasting.
 





↓個金髮姐姐, 就是Casanova di neri酒莊人員, 她好有心機介紹啲酒. 不過, 意大利酒莊有別於法國酒莊, 因為法國酒莊, 將所有酒, 發給貿易行, 才能把酒, 出售給消費者. 所以, 去法國酒莊, 都買唔到酒的. 但在意大利就不同, 意大利酒莊, 通常出產完啲酒, 都是自行出售, 所以, 係意大利酒莊, 試到邊隻酒岩自己心水, 就可以即時係酒莊購買. 酒莊有郵運服務, 寄酒寄到我屋企門口都得. 
 


↓我好有心機, 一邊賞酒, 一邊做功課make notes.  我帶晒筆and 紙去wine tour  㗎!!
 



--------------------------------------------------------------------------------------


這天, 第二個參觀嘅酒莊 -----Banfi castle.

在這個Banfi 酒莊, 除咗參觀和學習外, 還在這個酒莊, 附設嘅餐廳食埋lunch.

但這間Banfi 酒莊, 商業味道, 比較濃厚

因為酒莊入口, 就是一間shop. 裡面售賣, Banfi 酒之外, 還有出售關於酒嘅用具/ 開party 用品......




↓第二個參觀嘅酒莊Banfi.
 


↓Banfi 酒莊, wine tasting 嘅地方, 都係Banfi 開設嘅商鋪內, 因為想你試完, 就即刻買嗎!! 但它們啲酒, 都唔錯!! 
 


↓我鐘意Banfi 依一支酒. 好岩我當日想飲嘅酒!!
 


↓在Banfi 酒莊附設嘅餐廳食午餐.  當然啦, 在酒莊嘅餐廳食飯, 當中每一度菜式, 都會配埋酒莊嘅酒.  我超級喜歡, 食物配埋適合嘅酒同吃!! 第一度餐前小食, 是意大利雲吞, 配Banfi (pinot grigio)白酒
 


↓前菜, 是牛肉tar tar, 還有前菜--燉牛肉意粉 (意粉是廚師自家製作, 食時感覺好爽口) 
 


↓主菜---紅酒羊肉, 甜品是意大利餅 (原來這些餅, 是點意大利grappa 甜酒食!!)
 




-----------------------------------------------------------------------------------


這天, 參觀第三個酒莊 ----Caste Gicondo

無錯, 我真是一日裡面, 去足三個酒莊.

雖然, 每間酒莊, 都是提供wine tasting, 話明taste, 都唔會飲好多!!

但三間酒莊, 夾夾埋埋, 係咁taste. 真係放咗唔少酒落肚!!

Book 個陣時, 同埋身在現場時, 係感覺唔到自己會咁瘋狂wine tasting 


可能, 當時感覺, 自己難得黎到意大利, 就點都享受落去!!

玩就玩盡啲嗎!!


但到依家, 寫返遊記, 望到自己啲相, 以及自己每一日嘅行程.

真係覺自己好誇.

因為自己, 係全日, 所飲嘅液體, 大部份都是酒. 



↓坐車去第二個山頭, 黎到Caste Gicondo 酒莊.  嗰日, 入到酒莊就落大雨啦!!
 


↓Caste Gicondo---釀酒嘅地方!!
 


↓Caste Gicondo藏酒地方
 


↓每支酒, 都品嘗一下啦!!
 



Caste Gicondo 啲酒色, 都唔錯!! 試完酒, 剛好落完雨. 可以去葡萄園參觀. 
 



----------------------------------------------------------------------------------


每日, 行程黎到最後,

都是dinner 時間!!

我今次意大利之旅, 真係早出晚歸.

去完所有wine tour. 酒店都返唔到, 就喺時間去restaurant 食晚餐!!

由於, 我哋居住佛羅倫斯嘅酒店. 所以, 通常夜晚餐dinner. 都係佛羅倫斯食.

而係佛羅倫斯, 最馳名嘅食物, 就係----牛排. 

仲要係超級大安士嘅牛排, 

雖則啲牛排, 大大件, 但燒得好好味, 肉質又不錯!!

所以, 係佛羅倫斯, 差不多晚晚都食牛排!! (而且, 牛排又好好送酒呢!!)


↓晚餐, 頭盤通常都食沙律. 佛羅倫斯啲沙律菜好新鮮, 而且又好爽口, 真係唔太洗落沙律醬汁,都覺沙律好好味!!
 



↓頭盤, 還有燒茄子, 主菜----番茄豬扒肉
 





↓前菜有意粉, 黑松露粗意粉 , 蕃茄空心長意粉
 


↓前菜 ----Carbonara (原來, 真正Carbonara 係咁), 還有鴨肉意粉
 


↓佛羅倫斯, 很馳名嘅燒牛排.  一個order 嘅牛排, 份量都唔少. 初頭望到件牛排咁厚身, 以為會好"銀", 但這件厚身牛排,真是燒都剛剛好, 而且, 肉質不錯!!
 


↓食dinner 點少得酒呢, 而且, 在意大利, 飲酒真係便宜過飲蒸溜水. 由於, 我今次旅行, 一行十二人, 食到尾, 這間餐廳送了支意大利甜酒--limoncello (檸檬甜酒) 比我哋飲!! limoncello 係甜酒, 但酒精量高, 個個飲到好高興. ----而limoncello 是意大利人飯後最愛享用嘅酒. (意大利排行第二位, 最暢消嘅酒)
 


↓甜品, 係 tiramisu. (同自己平時食開嘅Tiramisu 有點不同, 但依款Tiramisu 香濃好多, 食落去嘅感覺, 就好像雪糕咁. 而且, 啲mascarpone cheese 真係好香滑!!)



28 comments:

  1. 你試酒都試得好入迷喎,成個專家咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我直情想跑去讀紅酒嘅course, 真係對紅酒好有興趣!

      Delete
  2. 全日最吸引我嘅行程就係晚餐啦!真係好正咁呀!

    我都覺得歐洲咖啡好掂,不過意大利興"立飲",我唔係咁慣囉!^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~餐dinner 我都懷念, 蝶蝶都好味, 酒又好飲!!
      ~歐洲咖啡, 真係好唔同. 好飲好多!!
      ~"立飲"仲平啲添!! 所以, 我覺意大利飲咖啡, 似"park"藥咁款, 一陣間要吞落肚!! 哈哈~~

      Delete
  3. 你地好勁, 真係係咁飲酒都得, 完全無醉意~我係一個勁易醉既人, 完全不能掂酒咁款....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~平時, 邊會飲成咁, 去wine tour and 有旅行mood, 就會放啲去飲.
      ~可能, 我都喜愛酒, 我直情想跑去讀關於紅酒嘅課程.

      Delete
  4. 真係去左不少酒莊~發現原來好多酒莊的建築都好似城堡~好宏偉呀~感覺好有品味呢~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~通常啲酒莊, 都歷史悠久, 所以, 酒莊都似間城堡咁.

      Delete
  5. 原來Vicky真係咁中意酒,而且仲好有研究添~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我覺酒,係好特別飲品. 好有自己character. 我有機會都想跑去讀關於紅酒嘅課程.

      Delete
  6. 睇完美酒佳餚, 我最欣賞VICKY你條裙!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~CD 媽媽, 你好留意我嘅衣着!!
      ~依條裙, 我都好鐘意!!

      Delete
  7. Vicky , 繼上次法國後, 今次來意大利....妳對葡萄酒越來越有研究 !
    咁下次目標是那國的酒莊哩 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~越來越有葡萄酒嘅興趣. 如果有機會, 直情想跑去讀關於葡萄酒嘅課程.
      ~我都有打算下一次去第二個國家嘅酒莊. 但未渣定邊一個歐州國家好.

      Delete
  8. Vicky :
    一天品酒三次 , 你們的酒量很利害呀 , 用甜品蘸酒才食有咩感覺0架 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak
      ~wine tasting, 確實唔會飲太多, 每樣飲一兩啖, 但就試到好多不同酒嘅個性!!

      Delete
  9. make埋notes好認真喎!
    今個trip一共去左幾多個酒莊呀?
    我聽過佛羅倫斯牛扒好出名,都好想去試

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~今次去咗八間酒莊. 不過, 意大利啲酒莊, 唔太集中. 所以, 用咗好多時間係道路上.
      ~佛羅倫斯, 除咗牛排出名, 牛肚包都好出名. 當地local 人, 會一邊行, 一邊渣住牛肚包當lunch 食!!

      Delete
  10. 好似試酒係你旅程中幾重要 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~無錯, 我其中一個興趣係賞酒嗎!! 之前做咗好多功課, 先去到依個trip.

      Delete
  11. 連走3場.....好正呀,就算不喝酒都想去睇下開下眼介
    又酒又咖啡.....好識嘆
    仲要天氣好心情好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~每間酒莊製作嘅酒, 都有點特別, 我覺好interesting.
      ~其實, 去旅行先會又酒,又咖啡. ......但身在外地, 就咩都食盡佢, 咩都飲盡佢.
      ~意大利天氣好熱.......但依啲天氣去旅行, 會方便啲.

      Delete
  12. Vicky,
    我打算八月初帶小孩子揸車由CT 到多倫多玩一星期,會買citypass 到那5個景點(好可能共中兩個唔會去), 你有什麼提意住宿方面. 想找一間酒店方便去瀏覽) 可提供餐廳(飲茶及Asian 一點及好味的)唔該曬Winnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Winnie,
      ~其實, 我兩年前已經由多倫多搬咗係溫哥華居住, 已經無再係多倫多居住啦!!
      ~但我盡量比意見你
      ~你個City pass, 相信係CN Tower, Royal Ontario Museum, Casa Loma, Toronto Zoo and Ontario Science Centre.
      ~我想問你, 你有無打算係多倫多租車?? 因為五個旅遊地方, 都唔係太集中. 如果帶住小朋友, 真係租車會方便啲.
      ~頭三個旅遊地方(CN Tower, Royal Ontario Museum and Casa Loma), 都位於多倫多downtown (市中心), 但如果住係downtown 就無咩好嘅chinese restaurant 食飯. 其實, downtown 都有啲出名chinese restaurant, 但就做到太高級, 太有派頭. 比較high end. 如果你想試下, 可以去試下, Lai Wah Heen (麗華軒). 位於108 Chestnut St, Toronto. 但downtown好多西餐廳, 都係唔錯!! 如果你喜歡住宿係多倫多Downtown. InterContinental hotel (Bloor St) 就會近CN Tower and Royal Ontario Museum.
      ~如果你喜愛Asian 食物, 就去Richmond or Markham 嘅酒店住, 因為會比較多大眾化嘅中餐食. 我曾經係Markham Hilton 酒店住過, 都唔錯. 因近highway and 近中式餐店 ........但Richmond or Markham離你五個旅遊地方比較遠啲啲.

      Delete
    2. 唔該曬, 我哋會揸車上去,多谢你提供的資料

      Delete
  13. WOW!So many wines you drink a day !Must be very enjoyable ! You dressed up in the trip !Very elegant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~今次真係試到許多不同嘅酒. 好滿足.
      ~多謝你讚我嘅裝扮

      Delete