用腳遊佛羅倫斯, 購物 和 五星級晚餐

June 12,2015 (Friday)

黎咗佛羅倫斯三日,

跟本就無咩點係佛羅倫斯行過,

通常, 係佛羅倫斯, 一朝早就起身, 就由酒店坐車入酒莊.

經過三日, 已經去完晒, 八個酒莊.

輪都輪到遊覽佛羅倫斯.

所以, 依一日, join 咗一個佛羅倫斯嘅Walking tour

以腳步, 去認識佛羅倫斯.



↓這天, 參加咗一個佛羅倫斯嘅Walking tour. 導遊一見到面, 就派耳機, 一邊聽住導遊係耳機內嘅介紹, 一邊步行去認識佛羅倫斯
 


↓佛羅倫斯, 好多歷史建築物, 跟本好難坐車去到, 因為當年, 佛羅倫斯建城時, 都無預計到依個世上是有房車--->依一樣東西.  所以, 佛羅倫斯啲道路, 都好狹窄, 因為當年, 只有馬車or 人.  所以, 要遊覽佛羅倫斯, 真係以行路型式, 會比較方便啲  相中個位, 渣住microphone 嘅姐姐係我導遊, 她同我一齊用腳骨力, 行遍佛羅倫斯主要地標和特式頂點.
 





↓這個是醫學博物館, 當年, 真係有偉人係度作研究科巧,...現在, 就成了博物館
 


↓佛羅倫斯啲建築物, 在戰前已經存在. 但到依家都keep 得好好. 建築物, 很多鵰塑.
 


↓當年, 又無貨車, 又無電, 即係連電鑽, 都無嘅年代. 當年, 啲建築師, 真係用人手, 一手一腳起這個教堂.到現今依個年代, 都覺依啲建築好結實, 而且好緻細. 這個教堂係全世界, 十大之一. 真係大到唔知點影
 


當年, 無相機, 啲鵰匠人員, 就把腦海情景, 鵰出黎, 金色嘅場身, 係十二門徒同耶穌食飯嘅情景. 另一幅相, 個建築物, 起得好detail. 而家啲建築物, 邊會花咁多心機. 
 


遠古時, 可能無咩成本管理, 係佛羅倫斯, 隨街都見到好多鵰塑, 由以前keep 到依家. 仲好結實. 其實, 係佛羅倫斯, 教堂為中心, 所以, 建築物是圍住教堂黎起!! 所以, 大街小巷都會見到教堂.
 


佛羅倫斯, 有個好大嘅教堂, 也有一個好細嘅教堂, 而且歷史好悠久. 入到去, 一眼望晒......其實, 佛羅倫斯太多博物館, 無心機行, 經過就算
 


聽講, 遠古有一個好有財富及氣勢民族. 黎咗佛羅倫斯, 起咗好多建築物. 所以, 有很多佛羅倫斯嘅建築物及鵰塑, 都係這個勢利民族嘅功積. 但這個民族, 就是以為自己好強勁, 只能允許同族人先可以通婚, 但這民族是有家族病. 因此,一代體力差過一代. 最後, 這民族就滅忘咗.......現在只能靠建築物和鵰塑去了解這族人. 
 


以前啲人無相機, 通常都係叫鵰匠去塑做, 人像出黎, 真係好多人體鵰塑. 但欣賞嘅人都太多. 無咩點影相, 望完就走開.  我都唔知點解係歐洲, 一見到人多,  就形住會有人想開大茶飯.....即係打劫呀!!!


其實,係佛羅倫斯隨街都見到啲特別野. 相中箭咀指住個圓扣, 原來係遠古時迫馬車用. 又有人話, 用來行刑嘅圓扣.  有些牆壁上, 有人形面相, 有人話係michael d'angelo  
 


佛羅倫斯好多依啲巷仔, 但遠古時, 已經有分, 行人路和馬路, 但意大利人好細粒咩?? 點解啲路咁狹窄嘅??  .......而係佛羅倫斯, 真係通處都見到同一個教堂
 


佛羅倫斯, 最出名都係依度, 以前啲人, 以這條河, 為水源. 初頭, 佛羅倫斯無對面岸, 但人口越多, 又有人發明咗點樣建築橋梁.....所以, 佛羅倫斯就形成兩岸


而家條河, 唔係當地人嘅水源, 但就好有特式!! 最特別是而家仲有人居住係依啲屋裡面!! 雖然好多建築物係遠古時都已經係度, 但到依家都keep 得好乾淨, 完全無破舊嘅感覺.


以前意大利人嘅屋, 中間都係空地, 我覺似中國人啲天井.  但以前意大利啲屋, 個門口起到好高, 咁點入去呢??? 其實, 以前啲門口起到二樓咁高, 係有防盜嘅作用,由於以前啲意大利女人, 唔可以出街, 啲老公出外返屋企, 會係樓下大叫老婆, 咁老婆就會放條梯落去, 比老公爬返屋企囉!!  (相中紅色門, 是當年, 進入房屋嘅大門)
 




---------------------------------------------------------------------


雖然, 用腳骨力, 去認識佛羅倫斯, 但完全唔覺攰. 

真係每一步, 都見到好多佛羅倫斯嘅特別野,

有導遊, 真係唔同啲,

其實, 好多地方, 係我在佛羅倫斯時, 每個日都經過,

但導遊一指點, 真係觀察到更多. 

不過, 我應該第一日, 一落機就join 依個walking tour. 

因為join 咗依個Walking tour, 我認識好多佛羅倫斯嘅路.

自這一個Walking tour, 我出去佛羅倫斯行街, 甚至係出街食宵夜, 都會方便啲, 起碼唔洗渣住個地圖先揾到食!! 哈哈~~




去完Walking tour, 都下晝時份, 嗱嗱臨去揾間餐廳食lunch, 求其揀咗一間.  都係貪個地方夠乾淨. 由於太熱, 飲咗啤酒.
 


仲飲汽水(支汽水都唔平), 原來意大利啲罐裝汽水係長型.  當日lunch, 頭盤食咗帶子
 


前菜有蕃茄意粉, 好好食, 雖然啲材料唔多, 但好食到, 要埃多蝶食.  還食咗個薄pizza. 好鬼香!
 





-------------------------------------------------------------


去旅行, 我邊可以唔shopping 吖!!

其實, 我第一日落機, 人哋個個掛住梳洗,

我自己, 已經衝咗係佛羅倫斯shopping.

黎到第四日佛羅倫斯, 有空檔時間, 我點會返酒店房休息!!

緊係去shopping 啦!!!

買到自己心頭好, 還有其他........個心當躺定好多!!

但其實, 我今次係整個意大利之旅, 購物個過程, 洗錢洗到心都寒....因為估唔到自己, 係外國購物, 可以癲成咁!!



↓我當然係這個品牌朝聖啦!! 這些戰利品, 原來都只是頭炮













--------------------------------------------------------------------------


去旅行, 除咗shopping.

會食一餐, 當地五星級, 享受下啦!!



間五星級餐廳, 係依個建築物裡頭.  一入到去, 一團人歡迎你!
 




初頭以為紅色凳間餐廳係我book 間五星級餐廳, 點知原來間五星級餐廳係二樓. 個環境仲華麗!
 


嘩.......餐桌和環境感覺很華麗. 
 


當然影返張相啦!! (由朝行到晚, 我個樣原來已經殘咗, 無咩神采) 
 








啲餐前麵包熱辣辣㗎 !! 服務員, 會定時換過新鮮熱辣嘅麵包!!! 頭盤係---帶子. 旁邊啲汁都好好味, 真係連汁都唔放過
 


頭盤黑松露牛肉他他蛋.(雞蛋嘅煮法, 好特別, 蛋黃蒸, 蛋白就唔記得係點整, 總之併埋落啲生牛肉和黑松露, 就好perfect!!), 頭盤還有黑松露芝士餃
 


主菜係羊, 好新鮮, 好juicy!!  之後, 食啲雪芭, 洗一洗味蕾
 


依間五星級餐廳, 服務相當唔錯, 真係唔洗出聲, 個服務員都知道你想點, 而且, 這間餐廳啲餐具好講究, 好華麗!! 這天order 咗紅酒和甜酒. 支甜酒好出色!!
 


甜品, 芒果汁脆皮朱古力金璞蛋糕.  還有甜點併盤, 用來送酒or 茶
 


揀選茶, 都放一大盒比我選擇.  最後黎杯意大利咖啡. 就say goodbye
 




這餐, 五星級晚餐, 都食咗四個幾鐘頭, 

但完全唔覺, 自己坐咗四個鐘頭咁長時間.

因為, 我真係享受到, 慢慢食, 慢慢嘆嘅感覺!!


入夜, 約朋友去happy hour, 我和Brian 第一個到, 當日飲咗意大利當地, 人人入夜都飲嘅lemon 酒 (飲完先知, 原來檸檬酒, 酒精好烈! 但檸檬味, 好容易入口)
 



28 comments:

  1. 我都預左兩日來行佛羅倫斯,依家睇住妳介紹先
    個晚晚餐係妳地兩個自已離團食架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~佛羅倫斯都幾美. 比我有機會,都會再去一次
      ~餐dinner,都係一班朋友一齊去.

      Delete
  2. 嘻嘻!Vicky 連對品牌都咁專一! :D 其實我覺得難得去旅行,買得盡情都好吖,好過想買唔買,返到嚟心思思嘛!

    唔怪得今日無食雪糕啦,原來有五星級晚餐,我見到都覺吸引啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~跟本要買, 可以買更多!! 不過, 意大利啲貨品價格, 真係抵過加拿大好多. 好多無預計嘅物品, 都買埋返加拿大!! 哈哈~~
      ~係喎, 依日無食雪糕添!! 我自己都擦覺唔到.
      ~依間五星級晚餐, 真係唔係得個樣, 味道都很不錯. 而且服務員對食物和紅酒知識都好高.

      Delete
  3. 哇....佛羅倫斯真係好靚好靚~~ 我幾年前去時,超級喜歡呢度啊,睇你d 相,真係好想再去呢......^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我有機會, 都想去一次. 歐洲真係好識保護建築物, 雖然, 所有建築物好有歷史, 但到而家望落去, 都很美, 完全感覺唔到舊嘅感覺!!

      Delete
  4. 你啲行程好充實, 將每一日都塞到爆晒~你地好有精力!!!!!行完, SHOPPING完, 食完飯仲有一場, 勁勁勁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~無錯, 我都覺自己係篇排行程方面, 係比較瘋癲. 但難得去旅行, 就玩盡啲. 所以, 我個樣, 一到夜晚就好殘. 哈哈~~

      Delete
  5. 門口起到二樓咁高好搞笑呀!睇完你D相,好想即刻飛返轉~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~飛啦! (我係咪好邪惡, 哈哈)! 歐洲真係好值得去, 唔shopping. 周圍望下啲建築物. 都夠本.

      Delete
  6. 簡直係五星級豪華團。特別你話洗錢洗到心寒,就知你購買力非常之強 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~我都覺自己今次旅行, 都幾癲. 我可以買到, 返酒店執行李時, 先知, 原來自己有買過某樣貨物...... 但可能, 加拿大物價定得太高 (而且高稅), 所以, 去到歐洲就忍唔住. 而且, 歐洲又有得退稅呢!!! 哈哈~~

      Delete
  7. 我個次留左四日三夜,其中一日去左 outlet 血拼!
    睇返你的相,好想再去!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence:
      ~歐洲啲outlet, 真係行一日都得.
      ~有機會,都再想去過

      Delete
  8. Vicky....妳說得對, 應該第一天到便 join tour 去認識這個城市, 佛羅倫斯先....
    這樣當妳去遊酒莊時, 會發現更多妳剛知道 這美麗城市的 獨特處 .....會特別興奮....更多樂趣 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~邊篇排到咁周到. 因為酒莊啲時間好難book.
      ~不過今次有經驗, 下次去旅行, 就識點樣編排行程, 會適當啲.

      Delete
  9. Walking tour之後通常都會左耳入右耳出,你仲記得咁長盡好好記憶力呀!
    成4個鐘咁耐,我諗我真係唔得.....個人實在太心急
    你唔係洗錢.....係倒水咁倒呀~~~哈哈(勿插^^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~我當日Walking tour都聽啲唔聽啲, 都係啲相片,幫到我啲記憶.
      ~我都好心急, 但依餐飯, 好好享受. 食物和酒嘅配塔,又好. 所以, 唔覺唔覺食咗4 hours.
      ~咁今次shopping 都係癲咗啲, 比阿媽知, 實鬧添!! 哈哈~~

      Delete
  10. 四個小時的五星晚餐,你地真識享受啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~其實, 四個小時dinner, 都係唔覺唔覺咁耐. 因為當日嘅環境, 食物和酒嘅配塔, 真係好好. 好吸引我.

      Delete
  11. Vicky, 我去意大利時都覺得佢哋D意粉超好吃呀,無辦法啦。當地食材太新鮮啦。簡單配撘已經很好吃,同温哥華總是有分別。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我覺溫哥華有間意大利餐廳, 都做到意大利水準!! 叫做Cioppino's restaurant. 係Yaletown, 你可以去試試.

      Delete
  12. 4 hours dinner !!真係慢慢歎美食!
    意大利真係好靚!D意粉和pizza都好正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~意大利烹調方程, 真係好岩我!! 真係日日都食到好滿足.

      Delete
  13. 我去旅行至愛就係購物....

    ReplyDelete
  14. Vicky :
    門口高到要 " 放條梯落去, 比老公爬返屋企 " 好好笑啊 !
    餐後還有甜品朱古力 , 很完滿的一餐 .

    ReplyDelete
  15. 想問你果間5星級餐廳叫乜名呀?好似好吸引 :) Thank you.

    ReplyDelete