Patio


May 5,2012 (Saturday)



由冬天轉變夏天之間, 氣溫開始溫暖, 太陽也高掛. 着衫都可以瀟晒啲. 



日間16-18℃  理因是好好天的日子.  但我很怕凍, 這些初夏的天氣, 對我來說, 不算是暖.  我認為這些天氣是微涼, 但Brian 最喜歡這些微涼天.  星期六的早餐便去了有Patio 的餐廳吃.



這所餐廳, 我們剛顧了很多次, 餐廳為於鬧市高層大廈內, 餐廳牆身全是落地玻璃. 坐在Patio 區域, 就簡直緊貼落地玻璃而座.  一邊食野望出鬧市和建築物, 唔覺唔覺, 坐咗好耐都唔知. Brian 最鐘意啲餐廳裝修優雅+有Gimmick. 所以, 天氣許可, Brian便一定黎這所餐廳.



不過, 我喜歡這餐廳很體貼, 在室外座位, 都開了微heat. 坐在Patio 吃早餐, 都不至於過凍.




人要享受, 就點都有犧姓. 雖然我怕凍, 但如果因為凍, 就成日坐係屋企, 沒有娛樂, 生活就很乏味.



望遠啲, 向外走, 望得更加多, 思想便無意中接收新資訊. 最多凍, 咪着多件衫. 這天我享受一個美味早餐之餘, 還行了許多街, 看見很多新產品. 感覺有目標, 才生活充實.  最後,還越行越遠, 揾到一間, 空間舒服嘅咖啡店添!!  還享受埋特價飲品. Yeah!! 


↓坐在餐廳的Patio 區域, 已經剛顧了很多次, 但都要刨本Menu 先. .首先飲杯花茶, 味道好香.







↓一人一張相





↓透過玻璃望下出面個景, 見到外出很繁忙, 但自己就好似好優閒. 真係好強烈對比.





↓第一張相是Brian 的Big Breakfast, 第二相係我的奄例早餐. (有牛油果, 煙肉,蕃茄,芝士)





↓食完便周街行, 見個廣場好多人影相, 貪得意又去影(其實成日經過, 都要影). 有時夏天,依個地方會有電影播放 or 音樂會




↓行咗好多街, 由電子鋪頭, 商場,家庭用品, 廚房用具. 通通行一餐, 最後, 去咖啡店飲下午茶, 剛剛好, 咖啡凍飲還有特價優惠. 間咖啡店, 仲好好坐.



去了大半天街, 回家途中便在超級市場行個圈, 買了簡單食物, 當星期六晚餐.



↓晚餐, 燒雞和什菜冷麵 (全是超級市場買回來)



------------------------------------------------------------------------------------------------------------


May 6,2012 (Sunday)

  星期日, 當然遲一點起床, 一起身, 很簡單煮了麵.


  這天, 留在家做了點家務, Brian 還吸塵. 真係very good!! 屋企乾淨, 我最鐘意.


  其他時間, 我又是在電視,胡亂按電視搖控, 有什麼便看. 沒有特定看什麼, 反而亂按電視黎睇. 會睇得更多. 我喜歡看本地電視節目.  但Brian 喜歡看香港的劇集. 他很hong-kong-ese. 我諗Brian 看劇集,多過許多居住香港嘅香港人.  


   下午,我自己行落街逛, 我係咁, 鐘意去下街!! 買埋杯特惠飲品返屋企, 當下午茶.


   晚上, 炒個飯......星期日時間過得簡單. 舒服啲迎接星期一!!!!
 
 
 

↓簡單早午餐生菜公仔麵




↓下午茶, 曲奇餅+ 咖啡凍飲......晚餐吃雞肉菜絲炒飯+太陽蛋.

13 comments:

  1. 人要享受, 就點都有犧姓!! Totally agreed!! I love to ride motorcycle because of the free feelings, the down side will be the safety of it!!!
    [版主回覆05/30/2012 08:52:04]Big Daddy,
    -趁天氣好,就玩多d電單車,但一切都小心. 現在食好d, 身體好d, 想點enjoy都得

    ReplyDelete
  2. 趁天氣好 出去行吓食吓 唔錯呀
    我至無用 又怕冷又怕熱 好多借口做蝸牛呢
    [版主回覆05/30/2012 08:58:08]Jo姐姐,
    -出下街,望多d,心情都會好d.
    -而家開始轉熱,氣溫剛剛好,趁機會,出多d街。好舒服.
    -點解你近排少咗寫blog, 就係出多咗街?哈!

    ReplyDelete
  3. 一邊看街景, 一邊和愛侶吃餐, 人生一大享受
    [版主回覆05/30/2012 09:01:00]冬日Winter,
    -哈哈!週末娛樂大至上都係食,周處行下,望多d嘢,心情都好d.

    ReplyDelete
  4. 我都好怕凍,16-18度即時香港冬天的溫度,我都覺得凍
    我都估Brain睇香港電視劇多過我
    [Oli回覆05/30/2012 10:41:24]哈哈,我同好一樣啦,唔去街的話,就上下網、寫下blog,有時間都訓覺
    [版主回覆05/30/2012 09:15:03]Oli,
    -你時常出街食,應好難追到劇。但Brian還對hk 劇好熱衝,唔追唔安樂.哈
    [版主回覆05/30/2012 09:12:12]Oli,
    -我依邊冬天比較寒冷,其實16 -18 度,有埋太陽已經是ok,係我依邊已經好多人好響往啦!但我仍是未覺得熱,仲著長䄂先得.
    -我都很少看hk劇集,好似做黎做去d劇情都差不多,我閒日睇本地新聞,上下綱,寫下blog,都夠時間瞓啦!所以都無心追劇

    ReplyDelete
  5. 你地倆個big breakfast 好豐富好吸引!其實我都冇セ耐性追劇,都係偶然看看!
    [版主回覆05/30/2012 09:45:50]Happy Girl,
    -見週末假期,便出外食個brunch, 享受一下。Big breakfast 份量很大,飽足半日,但吃得很滿足.
    -你現在要上班,也要揍BB, 時間很難控制,電視劇當然偶然看看,無追開就好難接得上. 我明白.
    -而且現在d電視劇越來越長篇,我真的沒有時間和耐性追

    ReplyDelete
  6. 假期節目很豐富吖 , 坐得高高在上往下欣賞鬧市街景一樂也 !
    Brain 鍾意睇香港劇集 , 咁佢一定喜看最近拳王吧 ! 我唔知有冇寫錯這劇集的名稱 , 因為我很少看劇集的 )
    [版主回覆05/30/2012 10:36:05]ak,
    -假期,不想坐在家,出外吃一餐特別d, 享受下,令自己開心下.
    -你住香港,都無咩睇劇集,反而,遠在加拿大,就日日追劇,真係隔離飯開,哈

    ReplyDelete
  7. Another leisure day.
    [版主回覆05/30/2012 10:36:49]Mike,
    -都是想放假,輕鬆一下.

    ReplyDelete
  8. 不是每一次努力都會有收獲,但是,每一次收獲都必須努力,這是一個不公平的不可逆轉的命題 。
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下

    ReplyDelete
  9. 好多節目, 真係好寫意. 而家天氣開始暖, 大把機會出街呀!
    [版主回覆05/30/2012 10:44:21]Mrs. Wu,
    -都係見週末,出下街食餐brunch, 周圍望下景,食下嘢,等自己心情好d.
    -係呀!而家暖返d, 你坐完月,大把機會,拉住BB車出街行下.

    ReplyDelete
  10. 通常瘦人都怕冬,如果氣溫係18-20度係最舒服。vicky 你兩個都愛飯咖啡
    [版主回覆05/30/2012 12:41:45]AD,
    -我唔瘦架!但仲好怕凍,我係夏天很少著短䄂衫,係我依邊,太陽未出,太陽落山,我都要件長䄂先ok.但另一半超怕熱,連冬天都需要開冷氣.
    -係呀!我哋兩個都幾鐘意飲咖啡,而且這個weekend 凍咖啡又做優惠,所以週末的兩天,都飲一杯,哈

    ReplyDelete
  11. 我哋都著緊短袖衫LU。 好嘢, 冬眠完畢~~~
    你紮咗辮細咗十年!
    [版主回覆05/30/2012 12:47:44]Angela,
    -我前日都有短暫時間著咗一陣短䄂衫,但太陽未出和太陽落山後,我都要薄長䄂衫or披肩先得. 但現在已經無冬天的感覺,巳經舒服好多.
    -我這幾年為方便,唔想gel頭,所以紮辮. 哈!原來紮辮會細d. 真令我開心.

    ReplyDelete
  12. 你同男友都幾鍾意去STARBUCK喎....成日見你地飲既~~~
    [版主回覆06/01/2012 11:04:40]菲on,
    -你都幾細心,咁都留意到,我哋都幾鐘意飮咖啡,而且依排咖啡有優惠價,所以飮多咗,哈!而且starbucks 近我,所以口痕都會買黎飲囉!

    ReplyDelete