下雨天誠意晚餐


June 1,2012 (friday)



   煮飯, 係咪會上癮?



   不過, 我唔覺煮飯係苦差, 要我弄一餐飯, 都無咩所謂. 
  

   這天, Brian 一早分付我, 放工之後咩都唔好煮, 他會攪掂, 仲話會有"特別驚喜".



    Brian真係比原定時間, 遲了很多回家, 原來"特別驚喜" 就係---買了新餐蝶, 白酒和鵝肝 (Foie Gras)!! 炮製---是日晚餐.  



    平時, 我話買廚房用具, Brian一定好多野講: 「廚房夠多野, 唔洗買啦!! ....... 」 而家, 他竟為煮飯買蝶. 真係好尊重餐飯. 哈哈~~~



↓白酒和餐蝶




↓鵝肝 (Foie Gras)
 


    一放工, Brian就好忙碌咁入廚房煮晚餐, 他亦開始摸清廚房啲用具嘅所在處, 今躺他下廚, 已經無問我廚房用具的位置, 好多野都自己黎.......所以, 好多時, 做什麼都需要"放手". 任由發揮, 就會顯出好成積!!! 

Brian's 是日晚餐---鵝肝, 靚豬扒配番茄意粉. 還有白酒. 真係超誠意嘅一餐!!


↓鵝肝, 靚豬扒配番茄意粉, plating都唔錯!



--------------------------------------------------------------------------------------------



其實, 這天外面大風大雨, 大雨到地鐵都水浸埋.


又咁啱, 某地鐵站嘅污水渠爆咗. 令地鐵站浸咗更加多水,可以話---浸到七彩. 有如泳池及小型瀑布. 住了多倫多有一段日子,都是第一次見到地鐵站浸水, 浸成咁.


浸水浸成咁, 地鐵都開唔到, 所以,地鐵全線封閉. 改為臨時巴士!!!


放工時份, 條街多人到得人驚, 全是排隊坐臨時巴士. 而且, 又大風大雨, 好琅狽.


幸好, 住近公司, 所以能夠步行回家, 但Brian就是籍此天氣, 一放工, 就頻撲出街, 買餸, 買酒, 兼去埋家品店---買餐蝶. 騰足三處地方, 有啲路比臨時巴士行,又封埋!!! 騰來騰去, 只為咗煮餐飯.

事前我全不知情. 點知佢會騰多地方買野喎!! 我仲以為他放工遲咗!!

依餐晚餐, 擁有好大誠意先炮製到, 比着我, 在這天, 可能叫外賣, 甚至食fast food就算!! 仲煮咩!!!

因此, 我覺依餐飯, 真係超誠意的一餐!!


↓地鐵水浸, 有如小型瀑布




↓浸到有點似游泳池, 工作人員掃咗一日水!!!



↓地面, 全街都是等臨時巴士.....排足幾條街, 都是坐臨時巴士嘅人



↓就係依啲臨時巴士

12 comments:

  1. 係唔係好好食呀? 個豬扒都炸得好靚呀。
    嘩, 地鐵水浸咁大鑊,個站有條瀑布添呀。
    [版主回覆06/16/2012 15:35:53]Angela,
    -佢煮飯煮上癮,越煮(玩)越開心,食物味同味道都不錯,跟住食譜煮,味道應不會太差的. D豬扒好淋,我有讚佢,但佢依餐買得好貴. 又講了佢兩句.哈
    -依日lunch time 時間先水浸,我都好驚訝,地鐵浸成咁,嗰日放工好混亂.

    ReplyDelete
  2. 10讚俾BRIAN呀!!!!!!! 好有誠意同HEART呀~~~~~唔係特別日子同紀念日都咁用心驚喜....超好喔!!!!! Vicky...so 幸福~~
    [版主回覆06/17/2012 11:47:53]儍瓜•菲,
    -Brian煮飯煮到上癮了,越煮越興份,時常都想著煮什麼好,都是近幾排先咁勤力煮,可能煮多幾次,就未必有依個熱情煮。不過,他煮d嘢食,味道都ok.哈

    ReplyDelete
  3. 嘩, 真係超有誠意, 特別為左呢餐飯搞咁多野, 讚!!!
    真係水浸到好誇張, 有無人用呢個籍口唔返工?
    [版主回覆06/17/2012 11:53:08]Mrs. Wu,
    -係囉!佢煮飯煮到上咗癮呀!連餐蝶都買埋. 仲要落雨都照買餸. 完全唔覺攰.
    -依日,lunch time 之後先開始水浸,無籍口唔返工!係放工好混亂

    ReplyDelete
  4. BRIAN煮得越來越掂喇 妳好有口福呢
    [版主回覆06/17/2012 11:55:05]Jo姐姐,
    -佢都係跟食譜煮,一步一歩跟住整,食物味道都唔會太差.

    ReplyDelete
  5. 有時只要有人欣賞....做--唔會係問題...........
    [版主回覆06/17/2012 11:56:47]Ants,
    -咁都我好欣賞我另一半唔怕攰,騰咗一倫,仲肯煮飯. 完全唔覺攰

    ReplyDelete
  6. 咁犀利,水浸tim
    不過呢餐真係超讚啦
    [版主回覆06/17/2012 12:13:24]Oli,
    -水浸得好嚴重,真係嚇親我.
    -依餐飯,佢用咗好多時間買餸,但完全唔覺攰,真係煮飯煮上癮

    ReplyDelete
  7. 度度都水浸, 真係比個天玩死! Brian煮的晚餐, 甜上加甜啦!
    [版主回覆06/19/2012 07:03:22]小咪咪:
    ~好彩, 水浸當天, 我無事, 一切順利.
    ~餐晚餐, 我都好驚喜. 估唔到, 唔多煮飯嘅人, 但一煮開, 都上癮. 一餐飯,準備功夫仲足過我平時煮開飯啲人.

    ReplyDelete
  8. 話之佢浸成點, 總之有餐誠意加豐富晚餐就開心滿足.....!!
    一樣有個開心晚上 !!
    [版主回覆06/19/2012 07:03:23]冬日Winter:
    ~我都估唔到, 平時唔煮開飯嘅人, 一煮起上黎, 煮飯嘅準備功夫仲多過平時煮開飯嘅人.

    ReplyDelete
  9. Vicky ,
    嘩水浸得都犀利喎 !
    今個晚餐真係非常有誠意呀 ! 如果係我肯定棄權唔煮叫外賣了 .
    [版主回覆06/19/2012 07:03:25]ak:
    ~我都係第一次見到啲水浸成咁. 但好彩當天回家都一切順利.
    ~依餐飯, 我都估唔到Brian會有咁多準備功夫. 他一煮開飯, 就上了癮, 連準備功夫都做足晒. 完全唔覺攰!!

    ReplyDelete
  10. Vicky, can you please tell me how to make the "Foie Gras" , is it just only pan fried, and fully cooked or medium rare?
    [版主回覆06/19/2012 07:15:45]TaTa Source:
    ~都係燒熱油, 調細火, 成件Foie Gras 放入煎pan, 就咁煎. 每邊煎Few second, 待Foie gras兩邊金黃, 就上蝶. 無咩技巧架!! 今次, 啲Foie Gras 係medium rare.
    ~我覺Foie gras 煎一煎, 已經好好味!!!

    ReplyDelete
  11. Farming Cherrie17 June 2012 at 05:20

    wah...好勁張r...d 水

    我都唔覺煮飯辛苦, 但洗碗辛苦d kakaka
    [版主回覆06/19/2012 07:16:48]Cherrie:
    ~我都係第一次見到地鐵浸水, 可以浸成咁. 好彩,當天回家路程, 都一切順利.
    ~我仲覺煮飯, 好有成功感, 而洗碗, 我都唔介意. 食完就洗乾淨碗蝶, 整整齊齊仲開心.

    ReplyDelete
  12. 真係好有誠意的一餐!地鐵水浸好誇張呀!我以前係downtown上班,上下班都係搭地鐵,見到地鐵相,好親切!

    "Brian一定好多野講: 「廚房夠多野, 唔洗買啦!! ....... 」" 我老公都係咁架!
    [版主回覆06/20/2012 09:13:28]Happy girl,
    -他煮飯煮上癮,煮一餐飯嘅準備功夫都做到足.
    -原來你在多倫多工作過,還以為你一讀完書便回流返香港添!
    -今次地鐡水浸,真係嚇了我一跳,浸得好犀利,好彩我放工之後,冇地鐵都順利返到屋企.
    -每個男士都唔太明廚具嘅真正功用. 所以我哋啲女士一話要買廚具,班男士實say No. 但班男士自己買,又ok. 雙重標準!

    ReplyDelete