媽媽day


May 13, 2012 (Sunday)


   母親節, 媽媽的day. 坦白說, 我心情很"馬馬哋". 越是至親的人, 就是越是令你為難.



   我班妹妹長大了, 母親節飯局上, 妹妹們會顯心思, 送禮物給媽媽. 但返回娘家之後, 我媽媽便連忙問我. 妹妹所送給她的禮物, 價錢值多少. 



   我只說, 禮物只是心意. 價錢不要太着重吧! 但父母親, 總是打爛沙盤問到篤.  但是屋內人來人往的.  總是要我回答, 真是多麼尷尬呢!



  反而, 我頗關注, 妹妹們是利用什麼空閒時間, 使用什麼交通工具, 長途拔涉去購買母親節禮物呢? 我知道份禮物. 只是市中心, 某幾所專門店, 才能買到.  這方面, 父母沒有太大興趣想知.  太着重聽表面啦!! 都不關心過程嘅!!


  但回娘家, 見到班妹, 吱吱喳喳, 好快又過. 但今次回娘家, 班妹無同我瞓.  因為佢哋係周末早上要返早班.  她們費事晨咁早嘈到我.  所以, 自己返房瞓. 突然間, 自己瞓有啲驚.  好耐無係娘家, 自己一個瞓. 哈哈~~



↓什麼節日, 周末飯局, 都是同一餐廳用膳, 媽媽Day 都不例外. 相中是我和四個妹+ 媽咪+daddy



   ***還有,  這次回娘家, 氣溫突然升高到25℃, 夜間只是18-20℃.  但我全家都是怕凍, 所以, 沒有特意開冷氣.  只把調較空氣調節器作fan 的形式.  我家空氣調節器是中央式. 突然開冷氣是需要很長時間. 才能感覺涼快. 但全家感受不到熱, 有誰會開冷氣.  

   每次我回娘家, 渡過周末, Brian會執點包服, 跟我回娘家, 在客房渡一夜. 平時, 冬天也開放冷氣的Brian. 在我娘家已經感覺熱, 在睡覺時, 他熱到無比, 當然睡不着.  沒有冷氣對他是折磨.  他全個周末, 就好像生我的氣. 不作聲. 
 

   離開娘家後, Brian即時對我說, 提早完成現有工作的合約, 什麼都不理會. 只想盡快離開多倫多.


 

  這次, 我回娘家,  聽父母所說的話, 和他們對我的態度,  我已經很難消化. 還要顧及Brian的生氣. 我在這天的心情如何會開懷.



      雖然, 我內心不開懷, 但我的臉, 不會展露什麼, 身旁的人還以為, 我很歡樂. .................其實有苦自己知.  



 --------------------------------------------------------------------------------------------------


  除了家事, 三妹, 竟留意到我, 我好像有一個香港朋友, 好像消失咗.


  是真的, 三妹口中所說的那位"香港朋友", 已經和我絕交.


  性格和生活方式, 會隨着時間的改變. 原先以為大家是好好的朋友, 可能因為時間改變. 而漸漸疏離. 各行自己應有的道路. 這樣, 我是明白.


  說絕交, 那是很嚴重. 好像做了千般壞事. 所以, 不能原諒.


  朋友不想再和我有瓜摑, 我便知難而退吧!!


  但很感謝三妹的關心.
  


↓所有媽媽day 聚會完結, 便和三妹一起去飲凍咖啡和食咖啡店新出的小型Pie .
 


7 comments:

  1. you have lost one friend, but i bet you have made new friends.
    If Brian does not like to be in your parents' home, he does not need to go. It is good to have some private times for both of you sometimes.
    [版主回覆06/01/2012 03:21:51]Mrs. Tin Tin:
    ~唔同時間就有唔同嘅人和事係自己身邊出現. 失去一個朋友, 反而領悟更多.
    ~其實, Brian 和我回娘家, 都是為我好, 因為Brian跟我回娘家, 我無咁多家庭事務做, 甚至可以和我分擔一部分家庭工作!! 而且, 很多說話, Brian會幫我口. 外人一句, 勝過我講十句

    ReplyDelete
  2. 我絕對明白左右做人難嘅道理, 我媽係好專制同只有佢講唔可以有人講嘅人, 有時佢見到我老公做某D野, 佢自己唔中意就話人地唔岩, 我夾係中間真係好煩.
    無左呢位好朋友可以結識其他新朋友, 係就係有D可惜不過朋友要双方面, 一廂情願就唔好啦..
    [版主回覆06/01/2012 03:22:10]Mrs. Wu:
    ~傳統中式家長就是這樣!! 思想傳統, 只是提供溫飽. 但就缺了關懷. 型成我長大之

    後, 我父母對我很多事情都感覺我不好. 還不段在我耳邊釋放負能量. 回到家, 都是想

    營做一個歡樂氣氛. 但每每回去, 都是聽不好東西. 想開懷. 都幾難啦!! 橡跟拉得行都會斷, 我都唔想有依個局面. 但無辦法. 我雖然未做父母, 未體會父母感覺. 現在我謂有只做, 自己舒服的事.
    ~你說得無錯, 很多東西都是雙方面. 雖然, 我失去一個朋友, 但領悟更多.

    ReplyDelete
  3. 真是有苦自己知,好彩只是一個週末.....過完便回復正常!
    [版主回覆06/01/2012 04:54:44]Mrs. Beauty:
    ~很多謝你關心, 你而家咁忙整屋, 你係度留一句, 我更開心!!
    ~無錯, 只是一個周末, 之後正常, 已經很舒服!! 其實,我在這個母親節weekend,都想盡能力營造一個歡樂氣氛. 但最後都無辦法!!
    ~現在, 我都選擇做一些自己喜歡的事, 令自己見更多,明更多!!

    ReplyDelete
  4. 媽媽們都總愛問價錢....不過心底裡是開心呢!!!
    [版主回覆06/01/2012 04:55:27]菲on:
    ~可能,我父母着重實際, 所以, 不段問我價錢,但我心中咁講出來, 好像對妹妹不太好!!! 總之, 家家有本難念的經.

    ReplyDelete
  5. 家家有本難念的經。
    [版主回覆06/06/2012 03:41:41]Mike:
    無錯, 好難一件事情上, 講出因由. 真係家家有本難念的經.

    ReplyDelete
  6. Do you plan to leave Toronto ?
    [版主回覆06/06/2012 03:41:34]Happy Girl:
    我時時都plan 離開多倫多的. 我在這兒找不到歸屬感. 但幾時離開, 真係唔知!!

    ReplyDelete
  7. 對於怕熱的人來說, 無冷氣真的睡不安寧......Brian 都好好耐性, 忍得好辛苦...!

    [版主回覆06/06/2012 03:41:55]冬日Winter:
    他唔忍得架!! 發咗我不知幾多脾氣.

    ReplyDelete