Sushi Special Day


November 22,2011 (Tuesday)


   勁開心, 依排我住所附近, 終於唔洗再有修路工程. 工程做足3年. 終於完工. (希望係真正"完工") 現在, 條街正常返.   而且成條街擺滿聖誕燈. 靚!!
 
 
   講返正題, 依排, 除咗無了修路工程, 還越來越多超級市場開鑼. 近來, 仲間間都鬥平. 每間超級市場每日總有一樣貨品係有特惠價. 逢星期二超級市場, 就有壽司減價. 嘩!! 開正我個範啦!  我當然去幫襯.


   
   但啲Sushi 真係好一般!! 只是解到我啲啲「壽司相思症」. 好多野,真係一分錢, 一分貨.



  
↓街道上的燈飾和廚窗.






↓全條街, 兩旁街道, 都係依啲燈, 我唔識點影全條街面貌. 但以往係無聖誕裝飾架! 今年有, 所以覺特別和驚喜


↓就係為了依盒特價壽司去超級市場行咗一個圈, 當時還手痕買埋雞, 因Brian 要食豉油雞 

 

 

 

*依日, 放工時份, 地鐵信號又有問題, 無地鐵坐, (依啲問題成日有, 坐地鐵啲人已經知道點做---上地面等接駁Bus) 而Brian和我就選擇坐Taxi,  原來由公司坐的士返住所附近.  啲的士錢,係同兩個人坐地鐵嘅費用係一樣!  證明坐地鐵, 真係好貴. 遲啲地鐵又話加價. 咁我同Brian係咪應該轉坐的士呢!!

5 comments:

  1. 地鐵咁貴....唔值喎!!!加拿大d 地鐵乾唔乾淨ga?? 我見blog友仔話美國d地鐵好dirty....以前o係悉尼又係dirty & 比較雜....
    [版主回覆12/02/2011 05:29:18]菲on
    加拿大地鐵都90年歷史. 你試想下90年啦, 係某幾個大型地鐵站有少少翻新咋! 其實, 咁歷史悠久嘅地鐵, 都好難話光鮮得去邊啦!! 但係地鐵內, 少見垃圾, 同埋無圖鴉, 又無味, 算係咁啦!! 美國個啲地鐵﹐我都坐過, 我係我美國係遊客, 坐美國地鐵真係會驚架!! 我都去過英國啲地鐵, 都係好歷史悠久囉!!.....都係果句, 都係香港好,

    又方便.

    ReplyDelete
  2. 連街路都有燈飾,好有節日氣氛丫
    [版主回覆12/02/2011 05:29:19]Oli:
    以前街路無燈飾架!! 係今年唔知咩事, 商場和街道都好大驚喜......

    ReplyDelete
  3. Wasabi 真係好值得試試,好多嘢食,sashimi I又大大塊。
    [版主回覆12/02/2011 05:29:20]Angela:
    我去Wasabi ,要渣好耐車先到架!! 而且, 我住所去Wasabi個度例必超級塞車, 無咩必要我都唔會去架啦!!! Wasabi我以前都食過一次, 任食黎講, 都算唔差. 你下次黎再encore, 再食Wasabi 啦!!

    ReplyDelete
  4. 咁有節日氣氛,真開心,呢邊都好似同之前差唔多,悶!
    [版主回覆12/02/2011 05:29:22]Mrs. Wu:
    我依邊都係今年先有啲街道燈飾睇下,以前都係得啲商店廚窗裝飾下咋!!! 而且, 年年都一樣!! 等了好多年,今年終有點變化咋!!! 外國真係唔係度度商場或者街道會捨得投資大量金錢佈置架!! 真係掛住香港啲聖誕燈飾!!!

    ReplyDelete
  5. 呢邊商場佈置年年都咁上下 反而好多民居嘅燈飾佈置 更加有特色同心思呀 ^^
    [版主回覆12/02/2011 05:29:24]Jo姐姐,
    我都覺商場啲佈置,年年都咁上下, 我懷疑有啲聖誕裝飾, 係年年都一樣. 今年擺放完, 下年再擺放過. ....我依邊都係今年先有啲特別少少嘅裝飾擺放下咋!!.......我都覺啲民居嘅燈飾, 有心思好多!!

    ReplyDelete