碎濕濕


November 19,2011 (Saturday)


這天啲時間很碎濕濕!! 早,午,晚都要工作, 但早,午,晚的工作地址都不同.  中途又因地域問題返唔到屋企.  空檔時間謂有在商場盪.



點解,我話係盪!!! ............因為我真是沒有心機行商場, 人多到不得了! 都唔知點解多倫多會越來越多人!! 而且, 我目的係想快啲令時間流走, 去第二個job.   個心完全唔係想行.



中午二時, 諗住去商場food court食個晏. 點知food court啲走廊, 通處都係人排晒隊買野食. 行都行唔到!  揾食都變得好吃力!.......在這時, 我付責揾臺, Brian付責買野食!! 我好不容易才找到張二人臺. 皆因, 買野食需時. 我有段時間, 一人坐張兩人臺.   啲途人見到我另一張凳無人坐. 啲途人就搶走張凳!! 我已經放了件褸係凳上. 啲途人都照搶. 証明商場food court啲人多到幾得人驚!



所以, 這天的碎濕濕時間, 完全唔好過!! 人都容易攰啲. 雖這天需要周處走, 但天氣都ok, 我要上街時, 天氣正常, 回家才下雨. 很感恩.


 



↓朝早吃麥當當早餐, 反而早餐時份無咩人



↓午餐, 剛巧星星咖啡買一送一, 當然買杯飲!! 午餐再食麥當當,因為見到兒童餐有Hello kitty玩具送,哈哈~~~




↓在商場盪時, 見到啲得意Lego and 一個好靚的電腦袋





這天, 晚上回家, 攰多過肚餓, 還掂唔餓住, 就煲湯飲下, 煲湯最簡單,咩材料放入煲, 煲兩個幾鐘, 入味就得, 中途咩都唔洗理. 哈哈~~



煲湯亦要好好錫自己的表演......飲完湯, 個人舒服好多!!


晚餐,有點中西合壁, 中湯+ Macaroni & Cheese. 是但啦!!自己想食咩, 就整咩...哈哈~~


↓煲了紅蘿蔔竹庶矛根豬骨湯 , 還加了蜜棗和無花果. 啖湯甜美啲.




↓晚餐, 超級市場買兩盒沙律, 燒汁魚和自家整Macaroni & Cheese

9 comments:

  1. 晚餐好豐富啊 煲湯咁足料 一定好好味道嘞 我都想飲番碗呢 :P
    [版主回覆11/29/2011 08:13:24]Jo姐姐:
    哈哈~~ 現在冬天啲天氣比較乾燥, 真係飲多點湯水有用啲!! 其實,我都係煲湯初哥. 至在潤一下

    ReplyDelete
  2. 呵呵 ! 妳形容 food court 情況同香港差不多 , 但妳已把件衫放在凳上 , 都比人攞走我暫時未見過 , 到處楊梅一樣花 .
    [版主回覆11/29/2011 08:13:25]ak:
    其實,處處烏鴉都一樣黑啦!! 我依邊啲人, 越來越多, 真係咩人種都有. 有時出街行一個圈. 咩人生百態都見到.

    ReplyDelete
  3. You make good soup!! happy holidays!!!!
    [版主回覆11/29/2011 08:13:31]Big daddy
    咁依家冬天, 天氣比較乾燥, 所以, 飲多點湯水,個人都舒服啲. .....How's your holiday? 你有無整turkey食??

    ReplyDelete
  4. 駛唔駛咁多人呀!我都 好驚咁多人係街, 買野比錢排隊都辛苦!!
    [版主回覆11/29/2011 08:13:32]Mrs. Wu:
    我唔識講, 依家我依邊真係多人咗好多, 去到邊都要排餐暮.......咩人種都有!! 好得人驚!!

    ReplyDelete
  5. 我鐘意妳個MJ電腦袋,桃紅色好靚丫...你個晚餐好豐富丫,我上個星期都有整3 cheese macaroni
    [版主回覆11/29/2011 08:13:34]Oli:
    我無買到個MJ電腦袋, 因為size 唔岩呀!! 我影咗張相當買咗架啦!!! ...........周末在家, 時間鬆啲. 就整多啲野食囉!! 順便清個雪櫃. 哈哈~~......又會咁啱, 你都有整Macaroni and cheese!! 你用3種cheese. 更加好味

    ReplyDelete
  6. 而家近Christmas, 個個mall都逼爆人, 無野買就唔好攪
    [版主回覆11/29/2011 08:13:37]Mui
    都唔知點解多倫多好似越來越多人. 其實, 未聖誕都已經好多人,而家近聖誕仲更多人多. 坐地鐵更加迫爆. 有時,慶幸自己係香港居住過. 如果見到咁多人, 我諗我一定唔慣啦!!

    ReplyDelete
  7. 好多嘢食呀!我鐘意個湯,因個湯好潤!
    [版主回覆11/29/2011 08:13:39]Happy girl
    而家冬天, 有時間都會盡可能煲湯飲下

    ReplyDelete
  8. 就嚟聖誕都係唔好行街住。Vicky 我今次有見到你介紹嗰間味香村,我仲以為你講另一間。裡面好多人,一定係好介紹,要下次先試LU。
    [版主回覆11/29/2011 08:13:48]Angela:
    近幾年,我依邊唔知做咩, 越來越多人, 咩人種都有. 現在聖誕就更加人多!! 坐地鐵都好得人驚. 閒日都迫爆.....................多倫多好玩嗎!! "味香村"的裝飾和食物都好好. 你有機會試試. .........我近來很繁忙,屋企部電腦都無咩開. 所以, 無去其他blog友度留言. 但我中午都有在手提電話check 你個blog. 我會賞試留message 比你!

    ReplyDelete
  9. *開心幸福PooH*28 November 2011 at 19:57

    嘩~~~MJ袋呀~~~我大愛呢隻pink pink!!!!!!kekeke....你換咗咩巴閉貓(hello kitty)玩具呀???
    [版主回覆11/30/2011 08:01:09]開心幸福pooh, 個MJ袋都係我嘅大愛,但size 唔啱我,無買到.所以就咁影張相就算...... 麥當當個玩具係膠公仔,好似盒上個hello kitty咁嘅樣.....我換一隻就算. 因為玩具都係擺居多.

    ReplyDelete