49小時周末


November 5,2011 (Saturday)

這個周末係冬令時間的開始, 需要較慢一小時. 即代表全周末, 總共有足49小時啦! 抵玩. 哈哈~~
其實, 多了一小時, 我倆都無咩特別, 有如一般周末, 買下日用品, 食下野, 休息下......

較得鐘, 即代表臨近年尾, 聖誕將到, 各大商場的廚窗已有聖誕飾物. 這些時間, 洗費自然會上升, 原本在周末想慳一點. 但都慳唔到幾多!! 一出到街就不段食. 沒有購買什麼貨品, 只計食. 都花費不少!!!



幸好全周末, 都是用腳周處去, 完全沒有渣車. 當做運動吧!

↓午餐吃了我很喜歡拉麵 (現在, 我家後門附近,新開了日本拉麵店,食拉麵更方便)


↓行商場中段, 又食了杯脆皮軟雪糕.........之後, 忍不住薯條的誘惑. 再食New york fries


↓行街直到天黑, 順道買Subway sandwiches 做晚餐 (我好愛食Subway sandwiches 架!!), 宵夜去了星星咖啡店. (由於沖咖啡過程令我稍等, 所以, 店員自動送上一張橙色卡給我. 下次去星星咖啡店, 渣着橙色卡, 便可以飲任何一杯咖啡. 什麼size 也可, 價錢是免費. .....  其實我當時沒有"唔耐煩".  我仲叫店員唔洗送橙色卡比我, 哈哈~~  但當然店員很客氣, 要我收下)



 



-------------------------------------------------------------------------------------------
November 6, 2011 (Sunday)

由於冬令時間, 臨瞓前較慢時鐘一小時. 所以, 這天, 好像較早便起床.

見時間尚早, 便去家鄰近新開一個月的西人超級市場行一行. 原本打算自己行. 但隔離果個又肯同行. 便一齊趁熱鬧.

我原先只是打算在新超級市場買一點日常食品. 點知這間新超級市場裝修風格, 很貼近Brian所需. 有點像香港的City' super. 所以, Brian行極都不願走. 還買買埋埋很多額外貨品..........


回到家已經下午二時, 可能正直轉冬令時間, 所以到了下午二時, 還未覺餓.  所以整了很簡單的火腿芝士牛角包作午餐.


↓新西人超級市場的牛角包係新鮮焗起, 一買便買了半打. 新鮮焗起. 真係好好食!!


 


↓去完西人超級市場, 途經星星咖啡店, 買了一杯聖誕節口味咖啡. 我買了聖誕捧捧小蛋糕.




各blog友,  November 17-20, 2-5pm. 加拿大的星星咖啡店的聖誕咖啡會有買一送一的優惠. 如對星星店的聖誕咖啡有興趣. 可以趁這個機會, 買黎飲下吧!!

9 comments:

  1. 呢兩日妳的節目很豐富喎 ! 軟皮雪糕 , 我在香港未見過的 , 如果有得賣我一定買嚟試下 , 由其是現在天氣凍最啱一路行商場一路食雪糕 ! 很好的享受啊 !
    [ak回覆11/12/2011 10:46:26]哈哈 , 食雪糕減温 ! 香港啲商場冬天都開冷氣的 , 最多就開細少少 , 所以都唔太暖的 .
    [版主回覆11/12/2011 07:15:43]ak:
    趁現在加拿大還未好寒冷, 係周末就周處行下. 其實,現在只是單位數字溫度, 出街都要着縷啦!! 但商場開大暖氣, 但"咩"住件大縷行商場,行一陣就出汗, 所以, 行商場食雪糕係減溫!! 因此, 加拿大冬天啲商場雪糕店仍大排長龍!! 但無可否認, 食雪糕真係享受!!! .............我好鐘意脆皮軟雪糕, 現在越食越貴添!!!!!!加咗好多價

    ReplyDelete
  2. A relaxing weekend; too bad I won't get past any Starbucks on week days!
    Btw: which supermarket did you go to?
    [版主回覆11/12/2011 07:15:59]Smac:
    見現在還未太寒冷, 就行去商場行下,遲啲凍得濟,邊度都唔想去!!!............我去咗新開的Sobeys' supermarket

    ReplyDelete
  3. Starbucks 啲杯已經咁有聖誕 feel,見到都開心!
    [版主回覆11/12/2011 07:16:21]Angela:
    一過咗Halloween 就見到星星咖啡店出聖誕杯啦!! 時間真係過得好快! 又到聖誕

    ReplyDelete
  4. 妳地點知幾時係冬令開始架?係政府宣布?
    [版主回覆11/12/2011 07:17:17]Oli:
    電視, 電台會通知人較慢鐘架!! 其實, 只要在星期六臨瞓前, 把全屋啲鐘較慢一小時, 星期日起身時, 啲時間就會正確. ............不過, 通常星期日的2am就開始轉時間. 所以, 冬令時間第一日, 有兩個2am

    ReplyDelete
  5. 你中意食subway?我最憎就係佢,聞到味已經唔開胃。轉時間個日,我地六點鐘已經超肚餓(即係未轉既7點),所以快快地去煮飯吃!
    [版主回覆11/12/2011 07:17:17]Mrs. Wu:
    我超愛Subway sandwiches架!! 我仲鐘意咩料都放入sandwiches. 令到個sandwiches 超大. 感覺好正!!! 我不流遲食飯架!! 所以, 現在較慢鐘, 我食飯時間正常啲. 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. What a life in Toronto!! eat and shop!!!
    [版主回覆11/12/2011 07:17:16]Big Daddy:
    Eat and shop. 就會好容易spend too much $$$. Can't save much!!

    ReplyDelete
  7. 放假行吓街 食吓嘢就最開心啦 :P
    [版主回覆11/12/2011 11:59:16]Jo姐姐:見這個週末還未太寒冷,就出下街行,遲凍d,連街都唔出啦!趁而家天氣自己仲頂到,就出去街下,當運動

    ReplyDelete
  8. 我想去看看聖誕廚窗
    [版主回覆11/20/2011 08:12:42]Fion, 現在,聖誕將到,真係周圍都有聖誕裝飾,但現在周街都係人,都好難影到廚窗添!等我見到d特別聖誕裝飾我試下影比你睇!....咁你有冇行香港商場順道影聖誕裝飾?感染聖誕氣氛?

    ReplyDelete
  9. *開心幸福PooH*16 November 2011 at 22:08

    星星咖啡支stirler好可愛呀!!!!我最鍾意星星咖啡每年既ginger bread latte!!!!!
    [版主回覆11/20/2011 08:19:58]開心幸福pooh,你香港果邊星星咖啡店有冇stick 蛋糕?我依邊都出咗一段時間,不過,星星咖啡係唔同地區都會出唔同類型嘅糕點,去營合當地d人,所以有d香港星星咖啡d糕點,都唔同!但我都好鐘意giner bread latte!

    ReplyDelete