Party dress

December 3, 2009(Thursday)
   寫blog越寫越緩慢添....哈哈!!!
  
   現在周處都係聖誕燈飾, 但天氣凍, 有時急步行, 都唔會影相架!  今日, Brian 放工約我去商場行, 順便食飯, 所以, 就趁機周圍影下相囉!!

   由於, 黎緊個周末, 要回娘家, 返到去都無咩時間再出街行, 所以, 見有時間, 又貪星期四商場未係好多人, 便去商場行下, 見到心頭好, 便會出手架喇........

    其實, 最主要去商場買件似樣少少嘅裙, 係New year eve party果日穿着, 再順便買聖誕禮物比人.

    而我買咩裙都無咩所謂, 至緊要啲服裝岩場合.   但最緊要條裙係岩Brian 眼光就得架喇!! 有時, 我想買果啲, Brian 會唔鐘意架,  況且, 個New year eve party, 係同佢一齊去,  着住合他心水嘅裙, 同佢去party, 大家都會自在啲. 因此, 買依啲dress 一定要Brian 陪我去.
  
    同得Brian 去買裙, 我哋好有效率架!! 因為, Brian 揀, 我就一尾試就得架喇。過程好快, 唔洗一小時就埋單喇. 哈哈! 而家, 買咗條裙, 就煩少樣....... 哈哈!

     之後, 經開間時裝店, 見到大大個"Sale" 個字, 就入去行, 見到岩我x'mas list嘅禮物又成交咗, 有sale 可以慳到啲啲啦. 現在, 計計埋埋, 都差唔多岩數, 可以唔洗再為買聖誕禮物而傷腦根喇.

↓燈飾




↓其實, 我依邊年年都有聖誕燈飾, 但啲聖誕裝飾品差唔多年年都一樣架!!  同一個位, 同一樣嘅燈飾, 初頭見到燈飾會好開心, 但年年都一樣, 感覺無啲新意囉! 哈哈!






↓依棵水晶聖誕樹, 每年聖誕都係依個位出現, 我哋好似同依棵樹都影咗五年啦﹗









↓我條party dress (今年我好似肥咗啲啲...不過,是但喇!! 冬天係咁架喇....哈哈)  而我身邊一袋二袋就係人哋啲聖誕禮物黎架﹗又大出血......





4 comments:

  1. HAHA...你寫BLOG算快架LA..都唔及我寫BLOG仲慢呀~~~~~ 全因一個字....懶!
    [版主回覆12/12/2009 13:33:00]傻妹:   寫blog真係得閒先寫啦!!迫自己寫blog咪變咗無意義啦!!!哈哈 !你都慢慢寫喇!我都會得閒黎探你.

    ReplyDelete
  2. what will you wear on top of the dress? I have lots of evening dress, as i buy one every year. I wear size 4. Maybe we can swap? Just joking.
    [版主回覆12/12/2009 13:33:00]Mrs.Tin Tin   ~可能着件被肩係條裙上面. 而家仲未知, 不過買到條裙已經好好多!!   ~哈哈哈!!!!我每年都要買條Party dress 架!!你又係呀!! 我諗我哋真係可以交換黎着喇!!哈哈哈!!!!

    ReplyDelete
  3. 每年都有party去玩都幾好喎~~~我都無得去呀? 哈哈~~~ 聖誔節梗係好多支出架啦, 好在而家無乜要送禮唧, 慳番唔少呀~~
    [版主回覆12/12/2009 13:33:00]細細粒:   ~由讀大學起, 差唔多每年都去party架!以前仲去得多party! 現在, 已經少咗了!!   ~你現在同Raymond自己有地方,都可以開個party同班friends玩下架! 都會好有氣氛架!   ~我自己屋企就唔太慶祝啲西方節日, 但依邊啲人比較注重聖誕節架!!大家會互相送禮物.  所以, 每年依個時候都會買禮物黎送禮.

    ReplyDelete
  4. 條裙好靚呀!你邊有肥到呀?
    [版主回覆12/12/2009 13:33:00]Mui:   多謝你話條裙好睇呀!! 其實, 我今年着大一個size 呀! 哈哈!!

    ReplyDelete