Special food with my Mom

December 5, 2009 (Saturday)

   一起身, 感覺個胃還有啲濟, 可能, 琴晚餐宵夜火窩.......哈哈!! 但返到媽咪屋企又照食到野, 哈哈!!

   這周末返咗媽咪度, 其實諗住食媽咪煮啲物架!  但我媽咪而家都開始懶煮飯喇!! 有時, 啲妹都出咗街, 媽咪話人少少都唔知點煮飯好, 不如出街食仲好.....其實, 我今次返屋企, 都有唔少人, 計埋媽咪, 都有五,六個人係屋企, 我媽咪都話人少少, 真係好好笑.

   我媽咪好很帶我哋食啲特別食物, 我媽咪都講, 趁Daddy 唔係加拿大, 就食啲Daddy 唔會食嘅野, .....所以, 依個weekend 食啲野比較特色.

   有一晚餐, 去了茶餐廳食飯, 食完茶餐廳, 還去行陣Wal-mart (百貨公司, 現在開24 hours)先返屋企, 講真, 媽咪都幾有活力, 我哋話去邊, 食咩, 媽咪都話好架!!! 換變Daddy, 食完飯就要趕快回家了! 

   零晨, 啲妹續漸返家,  大家一齊關全屋燈睇恐佈電影, 睇到尖叫 (其實, 得我大叫,因為我細膽, 啲啲就大叫).  媽咪又可以照瞓, 又無趕我哋瞓較. 感覺媽咪在家都好歡鬆添! 哈哈!!

   今次, 返去, 還去食西餐----走咗去食Brunch, 話時話, 我都好耐無同媽咪坐西餐廳食西餐喇. 而且, 西餐廳還比咗間房我哋坐, 感覺食依餐西餐好warm 添!!

   我屋企好chinese 架!! 肯去食西餐, 好少有架!

↓茶餐廳啲焗飯, 檸茶and 奶茶


↓西餐廳的食物..



No comments:

Post a Comment