My first time in yahoo blog


  嘩! 落雪呀! 咁我就由今天開始寫我第一個yahoo blog啦! My V space出世啦! 話落雪寫blog依個理由好似好唔"拉間"哈哈!
﹐但係我一見到落雪就好興奮﹐所以有心情靜靜咁坐係張chair望住個電腦. 我發覺自己係屋企係唔可以靜靜咁坐係張chair好耐﹐就係上星期五我一早去銀行途中﹐我竟然被街上嘅black ice 滑到,成個人瞓咗係black ice道,好肉酸,好彩in the moring無咩人係街啫! 但自此之後我條waist就忍忍做痛,琴日我見到furniture後面好多塵就攞個吸塵機去吸塵,咁好自然"污"低條waist﹐咁就大件事啦!吸完塵條腰非常痛,想move都move唔到,後尾被男友要罰坐新買嘅 recliner作休息,但係我坐一陣就起身,一時話攞野飲,一時就話要食零食,一時又話要去洗手,仲話要睇pvr所以要轉另一個remote control. 總之我就係坐唔定, 成日周圍係屋企周圍走, 但又比我諗到有野做!  哈哈! 我琴晚"瞓較"第一次轉唔到身,成晚都係得一個post瞓,好似啱啱出世BB咁唔識轉身! 哈哈


      我其實係msn都有寫blog,而家都唔知去邊道寫好,謂有得閒寫呢道,得閒寫msn!
o


1 comment:

  1. 哈哈....vicky ,
    我第一篇 blog 也是在3月份寫 (不過是 2011年)
    也是沒有人回應過.....
    咁妳的背痛現在已經完全痊癒了.....!!

    ReplyDelete