H&M


    早排病到好利害, 又咳,腰痛﹐發冷,頭痛....! 每日個腦就好想sleep! 今日好番d,我就上網睇中文報紙!嘩!差唔多每張報紙都講香港嘅H&M開幕!  有時我都覺瑞典人d設計幾有創意!  H&M係瑞典人創立, 仲有間Ikea家俱店都係瑞典人創立, 雖然瑞典不是什麼大國, 但已擁有世上兩大規模設計店鋪! 講真邊一個人無去過Ikea and H&M 吖? 又平又實用! 我周不時都去Ikea行過圈! 買下廚房用品, 睇下家俱!仲記得以前唔上堂都"鼠"咗去ikea. 哈哈!
   個陣時H&M係多倫多開幕! 好似請到madonna or 大明星開幕! 而H&M 有d cutting 都唔錯! 上一個夏天已經見到Madonna產品! 有諗住買黎着, 而且又唔貴, 好似$30 cdn, 但後尾自己懶, 無買到!而Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, by H&M. 都唔差﹐而家好似話有 Organic Cotton仲好啦! 食都話要食organic夠健康!着organic夠自然, 無敏感!  等我經過H&M又行個圈先!

2 comments:

  1. 你知嗎? 香港 H &M 開了差不多兩星期, 仲要排隊入去呀!! 好厲害!! 我自己都買了很多野, 就黎份糧比返佢架啦!!

    ReplyDelete
  2. 我都是 ikea 的擁護著....

    ReplyDelete