運動

hello kitty golf ball 有都唔捨得打啦!



  曾經係年初set咗個目標比自己要做多d做運動,本來諗住減肥同埋唔洗買過d新褲,而家除咗要瘦,仲要做運動保持身體健康忝! (因醫生話要我每日至少做30分鐘運動).仲記得以前一起身就行一陣路,什至跑一陣步,夏天仲走去游水,而家就仲意坐係梳化玩電腦,睇報紙,電視,同寫blog,....咩fat都係肚道,應該話d fat走晒係下身....好核突! 唔講啦. 今日係個web-site見到個hello kitty跑步相好得意.仲有hello kitty golf ball忝.
   唔知點解如果有人好似迫我做運動,我個心就好似無咩心機,and"的"唔起心機做運動! 所以, 今日專登行路去買糖,cereal...行咗兩,三間先揾到,本來想買埋檸檬茶,可能特價就無晒! (成日都係咁,好彩唔係趕住用)仲有買咗包米,幾boxes of granola bars攞住咁多嘢,又行咗d路,都算係做咗運動! yeah!返到屋企手都酸軟埋! 哈哈.
  我要同自己講一定要做運動....唔可以坐&企....時時刻刻要行來行去! Vicky--->一定得! 我要離開個電腦一陣!

唔識影,手鎮....hello kitty本來跑緊

No comments:

Post a Comment