我生日

November 5,2016 (Saturday)


首先, 我想講, 依篇blog, 應該要post 好耐, 都係自己懶囉, 同埋我令願多啲休息時間, 所以, 拖下拖下, 到而家先埔頭. 哈~~

依篇blog, 係講自己生日當天, 點樣過.  

而家, 真係記到咩, 就要記低, 因為, 我發覺自己嘅記性, 無以前咁好啦! 哈哈~~  

大家, 唔洗再同我講"Happy Birthday", 因為我生咗日, 好耐啦!!

但好開心, 大家仲睇我個blog. 


----------------------------------------------------------------------



今年我生日, 係正星期六.

唔洗請假, 又唔洗返工. 玩完又有得休息多一日.

非常Happy 啦!!

一如以往啦!! 每年我生日, Brian 都會緊張過我,

Plan 定去邊, 又plan 去邊度食, 又要book 埋位.

務求, 食足全日. 玩足全日.

總之, 生日就去足全日街.  





 October 15 係我生日, 但October 14 已經出定街啦!! 去咗試新開嘅Dessert 店.  食韓式刨冰, 飲好特別嘅藍色咖啡.  而家, 我依邊韓風, 好利害. 好多韓式餐廳.
 



正日生日, 一早起身, 走去飲早茶, 我太耐太耐無飲茶啦! 所以, 生日要特別要求去飲茶. 
 


最開心, 而家有自己屋企, 飲完早茶,  就可以返自己屋企灘抖下先, 之後,  滋滋悠悠去咗西溫Shopping, 之後, 食下個意式下午茶, 都幾爽.  食咗意大利風乾火腿配芝士 and 好好味pasta
 




到生日晚餐, 去咗食日本晚餐. 依餐所有raw foods 都新鮮到不得了. 好好味!!  
 


聽餐廳講, 依魚生和海鮮, 全都是我生日當日到, 所以, 新鮮到呢! 亦感覺自己好幸運, 可以在生日當天, 食到新鮮魚生及海鮮.
 


蝶魚生super good. 之後, 食咗啲卷物. 啲炸蝦都係新鮮炸起. 好好味
 


仲食咗芝士龍蝦仔, 還有多一個卷物
 


一蝶魚鮫,燒得好香, 還有一蝶炸蝦冷烏冬. 
 


最後, 黎多蝶卷物, 當日, 還飲咗好多日本進口Beer, 好好飲. 飲咗好多支
 


而今年, 我嘅生日禮物, 有個自己好喜歡嘅品牌嘅小手提包. 美!!
 


還有人送咗個Hello kitty 水晶, 及好重栗子味嘅日式蛋糕
 


當然, 要許願及影合照, 今年係第一年係自己屋企吹蠟燭慶祝生日
 



16 comments:

  1. I wish your every day to be filled with lots of love, and happiness!

    ReplyDelete
  2. VICKY 生日快樂!! 玩同食足全日好開心呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wing yi mo:
      ~多謝你祝福, 生日當日,當然盡情去玩and 食,relax 一整天

      Delete
  3. 嗰間日餐咁正, 一定要介紹吓啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~間日本餐廳叫Kiyo sushi 係Richmond.
      ~地址:11590 Cambie Rd, Suite 102, Richmond, BC V6V 1G5

      Delete
    2. 唔該晒妳!
      近日,雪夾雨,嚴寒天氣前所未有, 請加衣保暖呀!

      Delete
  4. Brian is super good to you. Happy Birthday !

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Vicky! So happy to see your update. Glad that you enjoyed your birthday. Always so sweet with Brian. I was the 小水怪 blogger (don't know if you still rmb me...hehe), but I stopped writing blog for a long time.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小水怪:
      ~我記得你個YAHOO名呀! 以前YAHOO BLOG 好玩啲, 你都多啲過黎Visit 我吖! 我盡量有時間就會寫blog.
      ~你有無寫blog??
      ~好多謝你對我生日嘅祝福.

      Delete
  6. 之前留言失縱了但唔緊要啦,我知妳明嘅!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,
      等我幫你恢復留言

      唔係妳記性無咁好呢,係返工要記嘅嘢太多,證明Vicky係超有責任心嘅人!:)

      梗係睇啦,見到妳更新,我好開心架,尤其依家見到妳居住同工作都順利,就更替妳高興。始終一開始由多倫多搬去溫哥華各種轉變都好大嘛,當中嘅經歷、考驗,相信只有妳同Brian最明白,而做blog友嘅,有時就好似啦啦隊咁幫妳打下氣,嘻嘻!

      Delete
    2. 海豚兒:
      ~你真係好明白我!! 我好簡單,講少少,你就知我內心講咩, 係blog 識到你好開心!!好多謝你寫依段留言. 我睇完好感動. 所以,我點都要把你留言恢復. 有時都唔明點解,有些留言,會突然間無咗

      Delete
  7. Hello Vicky, how are you recently? Are you busy of work? Looking for your blog update! Add oil!

    ReplyDelete
  8. VICKY, 你好嗎? 是否仍然在溫哥華? 祝你2018年事事順遂, 生活愉快!

    ReplyDelete