House Warming Party

November 4, 2016 (Friday)


  原先, 我真係沒有想過, 攪入伙party

  但實在, 太多人好想黎我個小天地參觀,

  開得一個, 就會接連三,

  成個夏天嘅周末, 差唔多都預咗用黎, 邀請朋友黎我個小天地, 攪入伙party

  我知, 有些朋友, 真是好真心替我高興, 所以, 好想值着house warming party,係我嘅小天地, 聚一聚, 傾下計, 感受下, 我置業嘅喜悅

  但有些人, (mostly, 都係Brian屋企嗰邊啲Aunt & Uncle), 他們名義上, 好想值着House warming party, 黎參觀我間新居. 但實質上, 他們是....不懷好意. 睇下我新居, 有咩唔對位, 就會唱通街.

   不過, 唔理係點, 我都會盡我能量, 款待每一個黎我新居嘅人.

    因為間新居是我, 我覺舒服就得啦!!

    而我舉辦係House Warming Party, 大部分都係喺我新居個露台, 以BBQ 為主.  因為全部人都可以參與BBQ, 又有得食, 又有得玩, 而且, BBQ 啲食物, 點燒都唔會差得去邊 .

    到而家隔咗幾個月, 我身邊啲朋友,仲提及 我新居的house warming party嘅經過, 他們還很想我係聖誕節, 再攪多次party.  原來, 我班朋友好enjoy 我開嘅party....哈哈~~



↓我新居, 有個露台, 我哋入伙無耐, 已經買咗個BBQ 爐啦!! 而House Warming Party 就係以BBQ 為主, 因為BBQ food, 點燒都好味!!  有時, 我哋放工懶, 都會求其係Supermarket 買件扒去露台燒, 加個沙律, 就開得飯
 



夏天個陣, 真係好多時, 係露台. 就算有無朋友黎, 都會飲下酒. Happy 下
 


House Warming Party, 以BBQ 營式, 真係好受歡迎, 個個都行埋去BBQ 爐玩下.
 


雖然, House Warming Party 係以BBQ 為主, 但我係飯廳, 都set 好table. 等朋友可以慢慢食.
 


同朋友House Warming Party 好開心!



10 comments:

  1. Haha, Vicky,
    你的新居受歡迎, 因為你人好!

    ReplyDelete
  2. very relaxing house warming party!

    ReplyDelete
  3. 我男家都多八婆,好彩都算少接觸!

    ReplyDelete
  4. 恭喜你終於買到自己既安樂窩 仲轉埋份新工 最後買左邊區? 見到你事事順利非常登你開心!!

    ReplyDelete
  5. 如果我有地方都想多D請朋友嚟玩呢~~

    ReplyDelete
  6. 好開心呀 !!!!!朋友聚會就最happy^^

    ReplyDelete
  7. 一見到妳嘅BBQ party嘅相相就會諗起Yahoo年代妳同d妹一齊BBQ嘅日子,真係回憶返哂嚟>>有二人世界同時又有朋友到訪真好!!

    難得妳睇得通亦無唔開心,叻女!

    ReplyDelete
  8. 恭喜晒~~~新居最緊要自己舒服,開開心心佈置
    3姑6婆就唔好上心

    ReplyDelete
  9. 身邊有班唔駛做幾十年,日日唔係同人比較就係講人事非嘅三姑六婆所謂長輩,都真係幾煩。不過應該嚟巡一round之後就會無興趣,就招呼佢哋一次。

    ReplyDelete