Whistler

September 6,2015 (Sunday)


我都覺自己寫blog嘅速率,越來越緩慢, 

有啲離晒軌道. 

現在秋天, 但仲講緊夏天嘅事. 

但無辦法, 近排工作, 真係好忙碌. 

然而, 需要擔起工作嘅責任, 也多了.

所以, 一放咗工, 食完飯, 沖咗涼......就走了睡.

之後, 又第二日了. 一日又一日.

時間過得真快.

-------------------------------------------------

講返, 九月初,

難得有個長周末假期.

便走上山, 行一躺吧!! 

去鬆一鬆.

這個山, 名為Whistler.  曾是冬季奧運場地.

我以前, 只是冬天才上, 此山.

當時, 上Whistler 山, 主要去滑雪. 因為Brian 喜歡滑雪嗎!

而這一次, 在夏天時份上Whistler 山. 都是頭一次.

原來, 夏天嘅Whistler 山. 都有另一種美.



↓Whistler 山, 是一個渡假勝地, 冬天時, 大多人上此山滑雪, 夏天時, 很多人上山, 騎馬, 踏單車, 打Golf. 其實, 叫得渡假勝地, 設施都比較好, 所以, 商業味都比較濃. 因為依度都有好多商鋪行. 有得shop. 我自然開心.
 




 天氣好, 周圍啲人都好優閒, 依個山,令到我感覺, 好舒服, 好舒服. 
 


↓Whistler 山嘅渡假村. 好熱鬧. 揀黎依個地方行一行. 人都鬆咗. 
 


↓Whistler 山, 坐咗係露天茶座, 食咗一個lunch, 飲咗支Whistler 山出產嘅啤酒. 頭盤食咗羊肉骨&薯條
 


↓午餐仲食咗意粉, Pizza. 
 


↓仲食咗漢堡包, 仲同Brian 影咗張合照.
 


↓Whistler 山, 仲有一間雪糕店, 很有名, 所以, 便來試試. 雪糕都幾滑. 
 


↓還有, 係Whistler 山, 行咗啲商鋪, 我試咗滑雪頭盔,因為現在政府規定, 需要帶滑雪頭盔才能滑雪
 



------------------------------------------------------------------


其實, 黎Whistler 山,

仲有一個目的.

就是黎Brian 屋企人嘅渡假屋.

Brian 好鐘意依間屋㗎 . 因為他細細個, 一放冬假就會上依間渡假屋, 之後, 就即刻衝去滑雪, 所以, 依間屋令他留下, 許多童年時嘅歡樂回憶.




依間, 就係Brian 屋企嘅渡假屋.
 


依間渡假屋, 外觀都好美.
 



內裡都好舒服.  有幾間房, 有飯廳
 


其中一間房, 還有火爐客廳.
 



渡假屋, 仲有游泳池, 但這間渡假屋, 最有賣點, 就係一開門口, 著住滑雪裝備, 沿住這條路滑, 就去到雪山滑雪. 中途唔洗坐車,or "咩"住雪具去到雪山邊先穿著滑雪裝備. 總之, 就係一開門就可以滑雪啦!! 所以, Brian 超愛這間渡假屋.
 


由渡假屋行幾步路, 就到雪山邊, 想當年某幾個冬天, 我都係度滑過雪. 
 


頭頂嘅覽車, 係比Brian 啲滑雪高手, 再上高啲地方, 滑雪. 而我滑雪都啲BB班階段. 我唔敢上太高, 滑落黎. 
 


其實, 山頂一年季都有雪. 但真係上到, 好高好高先見到雪!
 


去完Whistler 山之後, 出返城市, 食日式意粉. 做晚餐. 這個長周末假, Spend 咗一日, 遊山及飲食. 對我黎講, 好relax啦!! 
 



依這餐日本人嘅意粉, 又幾好食. 不過, 最好彩, 我遊山時, 天氣好好, 真係玩樂都舒暢啲.
 

17 comments:

  1. 啊,原來如此,我仲擔心你做咩咁耐冇update 啊~~~
    我都覺,生活好忙,一日又一日,咁又一個月~~~~
    寫番9月唔怕,依然會支持你的blog啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~遲啲, 我工作方面, 仲會更加忙碌. 公司人事變動. 工夫多咗!!
      ~雖然, 我update 緩慢, 但我仍有巡blog, 我覺你好勁, 自己揍巨龍周圍去, 而且, 又要上班. 比我可能攰到郁唔到.
      ~真係好多謝你支持!! 我會繼續寫.

      Delete
  2. Vicky...妳慢慢寫, 我地慢慢看....我都好耐冇寫 blog !!
    天氣好好, 滑雪, 好開心啊 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~好多謝你支持呀!!
      ~其實, 夏天上山, 都未有雪滑. 但就當one day trip, 上去relax 下

      Delete
  3. 你寫得咁好,梗係進度慢啦,不過我鍾意睇呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. samwei:
      ~我啲中文有限公司. 有時, 我望返自己以前寫啲blog, 都覺自己文筆唔順. 但好多謝你支持. 我篇篇blog, 你大多都留言比我.

      Delete
  4. 依家係咪仲成日要OT呀?雖然忙起上嚟有時真係幾辛苦,不過我會好阿Q同自己講,即係我喺公司入面仲有少少價值,嘻嘻!

    原來妳都係喺同一個禮拜去咗Whistler,真係橋!;)


    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我而家仲激呀!! 我係第一個入公司, 最尾嗰個走, 仲返足六日, 我覺自己似隻牛. 哈哈~~而且, 近日公司,又突然間有點人事變動. 本來公司話升我, 但我令願share workload 都唔升. 怕責任大, 我捱埋依個十一月, 我希望可以正常返啲.
      ~我都係睇你寫返溫哥華遊記, 我先知我哋同個星期上Whistler.

      Delete
  5. 哎呀,我呢排都好忙,都係懶得寫blog:p
    Whistler 山上個餐,好吸引,樣樣都想食

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~雖然, 你忙, 但你都寫得密過我. 但都多得你支持我個blog, 我會慢慢寫.
      ~Whistler 個日, 我當自己一個short trip. 食咩都好relax. 因為近排工作, 真係多到癲咗.

      Delete
  6. 你次次都寫得咁詳細,慢慢寫啦,要享受寫blog嘛:)
    Brian間渡假屋好舒服,難怪佢會掛住呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~好感恩,原來好多blog 友支持我!!!
      ~Brian 間渡假屋, 真係舒服到暈. 今次上去一日, 當做一個short trip, 去relax 一下

      Delete
  7. 我都少UPDATE,都係覺得以前YAHOO個介面比較容易,會有動力D。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~依家都開始慣, 依樹嘅版面, 但我真係好掛住, 當年寫yahoo blog 嘅日子!!!
      ~大家都add oil 寫blog 啦!!

      Delete
  8. 好羨慕又悠閒又舒適既小旅行,望多d綠油油既大自然,人都開心d
    芝士汁薯條好罪惡呀)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~這次算係一個one day trip. 當relax 一下
      ~依個世界上嘅野, 真係越罪惡感嘅食物, 就越美味

      Delete