September 10,2015 (Thursday)


這一日, 心情緊張.

因為第一次, 同這位blog 友見面.

其實, 係blog 裡面, 大家都已經blog 黎blog 去一段日子

但聚埋一齊, 面對面傾談. 真是第一次.

而且, 最特別是, 這位blog 友, 從未係blog 裡面露過自己真面目.

所以, 我臨見面前, 仲問定這位blog 友, 大概會穿著什麼衫, 咁我可以容易啲認. 哈哈~~



↓終於見到, 這位blog友, 好開心.  她是由多倫多飛黎溫哥華和我見面, 仲要就我, 去到我公司附近同我見面. 我哋大家一齊品賞甜品午餐
 





同完這位blog 友見面,

大家, 真係有着講不盡嘅話題.  (比我預計嘅一摸一樣). 

可惜, 我時間唔多, 只是能夠同這位健談及樂觀嘅blog 友, 見得一個半小時.

希望有機會, 再可以傾耐一點. 傾個痛快.


↓Blog 友還送了hand cream 做見面禮. 太好啦! 這hand cream 我早排係心裡面都想買. 點知Blog 友就送咗比我. 莫非大家已經係blog 裡面, 認識了一段時間. 我唔出聲, 都知我諗咩. 哈~





















-------------------------------------------------------------------------------------


午餐, 同咗Blog 友------聚.

到晚餐時,

我又有聚餐食.

就是, Brian 幼時嘅鄰居.

剛好坐飛機, 路經溫哥華.

所以, 就馬上同鄰居,出外食飯. 聚一聚

聚, ----永遠是最開心.  永遠有講不盡嘅話題.



↓同Brian 兒時鄰居, 食了中餐. 薑蔥炒龍蝦, 炸子雞
 


↓蒸魚, 餐廳還送了南瓜西米露.
 



----------------------------------------------------------------------

這一天, 真是"聚" 了一整天.

但還有一個好重要嘅節目.

這就是,

我和Brian 黎咗溫哥華定居, 兩周年嘅日子

咁重要嘅日子.

當然, 要同Brian 兩個人坐埋一齊.

細談下這兩年, 我嘅事.

非常感謝.

Brian 和我, 在每一天行嘅路



飲了非常重份量嘅芒果肉雪泡 及杏仁朱古力冰, 黎恭喜我和Brian, 在溫哥華定居兩週年紀念

23 comments:

  1. 有機會同BOLG友見面真係好開心呢,佢仲要咁啱送上合心意嘅禮物,一定好驚喜!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~多謝你, 成日留言, 支持我. 我覺寫blog, 真係好開心,識到好多啱咀型嘅人,幾忙都會寫blog.
      ~同Blog 友見面, 似見舊朋友多啲.
      ~希望有機會都同你見.

      Delete
    2. 嗯,期待有機會見面^^

      Delete
  2. Vicky & Brian,
    恭喜週年快樂!
    哈哈, 兩位靚女相聚, 定有火花四濺了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~Thanks. 時間真係快, 黎咗溫哥華定居又一年.
      ~Blog 友聚, 真係好多說話傾. 好開心.

      Delete
  3. Vicky,我本已為你和Blog友是在多倫多認識的,有想過你們是第一次見面。來了溫哥華生活兩年,喜歡這裡生活還是在多倫多呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~反而我黎咗溫哥華之後, 先同這位blog友聯絡多咗. 所以, 我以前係多倫多居住時, 無機會同這位blog 友見.
      ~時間真係太快, 一日又一日, 已經黎咗溫哥華兩年. 其實, 我喜歡溫哥華生活多啲.

      Delete
  4. 同從未露面既BLOG友相認.....更加神秘感呀
    一定吹得好開心^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~雖然大家係未見過面, 但sense 到係邊個. 哈哈~~
      ~同blog 友見面, 有啲似同一個識咗好耐嘅朋友見面咁, 講極都唔停. 哈哈~~

      Delete
  5. 我都好想同妳見面呀,妳會幾時返黎呀?
    我下星期都會同妳呢位blog友見面,好期待呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都好想同你見面, 因為我哋係blog 裡頭, 真係識咗好耐, 仲耐過海豚兒. 哈. 我自己都同自己講過, 如果我返香港一定要揾你見面. 預咗有一餐飯, 一定要同你食
      ~我係facebook 都見到你同呢位BLOG友啲食物相. 我相信你哋一定有傾唔停.

      Delete
  6. BLOG友好有你心呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~都估唔blog 界會咁奧秒. 真係識到啱咀型嘅朋友, 仲要好有我心!!

      Delete
  7. 哇,我都好想同你見面啊,你會唔會返hk 啊 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samsamdandan,
      -我如果有機會返hk,都想同你見面。仲有巨龍,巨鵰及巨鳳.—定好開心.
      -計計下,我哋都識咗一段日子,睇住你結婚and 生小朋友.時間真快.

      Delete
  8. 真係好痛快呀!我都好期待同blog友一聚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. WU
      -無錯,同blog友聚,真係好痛快,真係傾到停唔到.而且blog 友真係好奧妙, 第一次見面,都好似老朋友見面咁.

      Delete
  9. 我係溫哥華wor, 見面會唔會方便d呢?! 不知不覺已經過左黎兩年, 希望1切順利啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foodinyvr,
      -當然會方便,可以約埋食飯㗎.
      -温哥華比我感覺好好.霎眼間住咗两年.

      Delete
  10. 我都估唔到喺BLOG識到咁多啱傾又夾嘅朋友。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela,
      - 我諗我見到你,實開心到不得了

      Delete
  11. 多謝Vicky肯抽空出來見面呢,像妳説的一樣,真的傾了很多,希望將來有機會再重聚吖!:)

    又原來我倆見面的這天是對妳和Brian這麼有意思的日子,祝妳和Brian手牽手健康快樂地渡過以後的每一天。

    ReplyDelete
  12. 從BLOG友變成朋友~真係一件好開心既事~
    我都好幸運可以遇到能變成知己既朋友呀^^
    希望有機會係HK見到VICKY你吖!!!:)

    ReplyDelete