日式串燒


January 26, 2013 (Saturday)


三妹男朋友知道有間日式串燒連鎖店登陸咗多倫多.



所以, 就約我和Brian 一齊食!!



其實, 這間日式串燒店, 我係溫哥華幫襯過架!! 原來而家開到黎多倫多啦!!


這間日式串燒店, 係多倫多是新開業, 但就好多人捧場, 我們四個(我, Brian, 三妹和三妹男朋友). 都坐係門口等咗好耐, 先有位坐!!



這邊的正宗日本餐廳, 全店都是清一色日本人侍應和廚師, 說話很有日本口音!! 不過, 就是日本人經營, 就越是食得更放心!! 感覺啲食物特別有日式味道!! 真係好想好想, 加拿大越來越多日式野!! 哈



由於, 我和Brian 食過, 所以, 一打開menu 就知咩野係好食!! 一窩瘋, 就叫了很多款串燒. 之後, 又把串燒encore 再encore!!



而食日式串燒, 又點可以唔配啤酒呢!!所以, 我哋四個一邊飲, 一邊食, 令到個情緒更高脹!! 哈哈~~


↓串燒店名稱和環境



↓食串燒, 點少得啤酒, Cheer



↓一窩瘋叫嘅串燒 (牛,魚,豬,咩都有啲)


↓雞翼串燒 和 雞柳芝士串燒



↓日式燒餅, 鵪鶉蛋煙肉串燒 和 薯仔燒



↓日式烏冬 (好彈牙), 再黎鵪鶉蛋煙肉串(好野味), 日式燒墨魚



↓不段叫串燒, 真係encore完再enocre!! 當中有個話梅雞肉串, 好特別




↓食到幾多竹簽



↓最後, 仲食日式燒雞飯(Momo chicken rice), 還有Mochi 配雪糕做甜品



其實, 都好耐無見三妹和三妹男朋友啦!! 我今年, 先第一次見三妹!!!


三妹和三妹男朋友, 原來打算去歐遊, 咁岩我和Brian都係. 但三妹就早我一個月去. 但我和三妹, 最好笑係, 我和三妹都係秘密地進行歐遊嘅準備!! 到差唔多時候先會同屋企講!! (大家此終兩姐妹, 真係好了解屋企裡面啲人嘅行徑)

但我好開心, 三妹會去歐洲遊玩, 因為她以前, 一放假, 就會用晒所有假期返香港. 我知返香港係好開心, 但人應放眼世界, 有機會就唔好局限自己去同一地方!!


食完日本式串燒, 三妹上咗去我屋企坐下,Brian 竟煮雞翼招呼三妹. 真係岩岩食完. 上到我度,又再食過!!哈哈~~

----------------------------------------------------------------

到半深時份, 三妹返屋企,

我同Brian 就捱眼瞓睇埋澳網比賽. 


 

↓英國佬---梅里得亞軍. 我鐘意嘅Djokovic 贏咗!! 哈(For me, happy ending)

15 comments:

  1. you wish TO has more good restaurants. But you will be moving to Vancouver soon!
    [版主回覆02/21/2013 07:10:25]Mrs. Tin Tin:
    因為多倫多唔多特式日本食店架!!就算我將離開多倫多, 我都想見住多倫多好架!!

    ReplyDelete
  2. 好想食呀!
    懷念蘭桂芳間花串......
    [版主回覆02/21/2013 07:10:25]Angela:
    ~我都好想, 好似你咁, 仲有香港嘅情懷, 係個心裡面!! 人可以懷緬過去, 我覺好開心!! 你時時都返香港, 香港有很多東西都令你會好懷念. 六月返去, 同Dondon食串燒啦!!
    ~我已經太耐無返香港啦!!我相信香港好多野都變咗, 但唔知點解, 我內心仲好掛住香港!!

    ReplyDelete
  3. 打算幾時去歐洲呀?去邊幾個國家呀?
    [版主回覆02/22/2013 00:41:48]Oli
    -去法國呀!
    [Oli回覆02/21/2013 11:32:59]恭喜晒呀!去邊個國家呀?
    [版主回覆02/21/2013 07:09:23]Oli:
    打算夏天去歐洲. 其實, 這次歐遊都plan咗幾年啦!! 終於成行. 好開心!!

    ReplyDelete
  4. 嘩, 四個人都真係幾大食, 我依家完全唔得喇, 食少少就飽, 年紀大真係唔掂!
    [版主回覆02/21/2013 07:09:21]Ceci:
    ~我都聽我身邊嘅朋友, 同你講同一返話!! 「食少少就飽, 年紀大真係唔掂!」
    ~其實, 我都覺自己無以前咁大食呀!! 年齡越長, 個胃都會縮水!!!
    ~今次啲日式串燒, 一串細細條, 而且, 四個人去食, 用一個筒裝住啲竹簽, 先攪到成筒都係竹簽. 哈哈~~自己一個人, 真係食唔到咁多呀!

    ReplyDelete
  5. Happy Chinese New Year!!!
    [版主回覆02/21/2013 07:09:19]Big Daddy:
    ~Thanks
    ~我都祝你身體健康, 事事順利

    ReplyDelete
  6. 對! 唔好局限去某一個處玩! 二人世界去下第二個地方玩, 有新鮮感、添樂趣!
    [版主回覆02/21/2013 07:09:15]zaza:
    ~我覺去下唔同地方, 可以望到更多, 領略更多, 自己思維都廣闊啲.
    ~祝你新年快樂, 身體健康!!

    ReplyDelete
  7. 嘩....四個人真係好食得, 食左好多串燒.....好味
    [版主回覆02/21/2013 07:09:14]冬日Winter:
    ~我哋四個人用一個竹簽筒, 四個人力量, 所以, 就好多竹簽囉!! 其實, 串燒細細條, 齋食串燒, 真係要食好多條先夠...

    ReplyDelete
  8. 話梅雞肉串sounds very interesting. If u happen to visit Paris, try the gelato @Amorino. They're so pretty!!
    [版主回覆02/22/2013 07:23:27]Dolphine:
    ~你形容得好好笑, Amorino 同Louis Vuitton 一樣, 梗有一間係左近, 咁我應該好容易經過到Amorino gelato, 唔洗特別去揾!!
    [Dolphine回覆02/21/2013 09:00:21]Wow! U really enjoy vancity + Brian's parents' company.
    Amorino has many stores in Paris. 梗有一間係左近,好似Louis Vuitton 咁!
    [版主回覆02/21/2013 07:35:57]Dolphine:
    ~話梅雞肉串, 食落去時酸酸哋, 感覺好特別!!! 我好鐘意依個配塔!!
    ~Gelato---我都鐘意食架!! 等我mark 低 Amorino 先.......如果有機會,都會去下!!! 多謝你嘅介紹!!
    ~我又剛剛去咗溫哥華一轉呀!! 今次去咗Thomas Haas 之外, 今次仲去第二啲甜品店試試, 遲啲會post 上黎blog 講講!!

    ReplyDelete
  9. 好勁可以吃咁多
    [版主回覆02/21/2013 07:35:52]lily:
    ~四個人一齊食, 先食到咁多!! 不過串燒, 真係好好味呢!! 食多啲先開心!!
    ~祝你新年快樂呀!

    ReplyDelete
  10. 哇~~~ 好味呀,我都鐘意食串燒呢 ^O^
    [版主回覆02/21/2013 07:35:55]samsamdandan:
    ~串燒細細條, 而且款式又多, 我同你一樣, 都好鐘意食架!!!

    ReplyDelete
  11. 好耐都無食過啦,吾知幾時先有機會呢?
    你又去左溫哥華?
    [版主回覆02/21/2013 07:35:57]Mrs. Wu:
    ~你而家Hannah 唔洗飲人奶, 你真是出街食飯嘅好時機!!! 哈哈~~
    ~係呀!! 你係fb 都應該見到, 我二月又去溫哥華一轉, 不過, 依家又飛返多倫多啦!!

    ReplyDelete
  12. 睇到滿滿的竹籤筒就知道呢餐幾滿足!
    [版主回覆02/27/2013 04:28:31]艾歷嘉
    ~恭喜恭喜!! 真係一個新消息!!你努力,無白費!!!
    [艾歷嘉回覆02/22/2013 12:44:39]多謝,我都祝你蛇年心想事成,身體健康!

    生意都唔錯啦,依家plan緊expand去新加坡market呀。
    [版主回覆02/22/2013 07:20:12]艾歷嘉:
    ~都係架!! 食到個竹筒滿晒, 好似食咗好多咁. 不過,我哋四個人食, 其實都差唔多啦!! 你生意點呀??祝你萬事如意, 身體健康!!

    ReplyDelete
  13. 力高 --- 蛋糕19 February 2013 at 19:17

    好耐無來哩渡探下你喇\~vicky~:))))~happy new year ar!!!
    [力高 --- 蛋糕回覆02/22/2013 09:47:12]vicky, thanks ar!!! 我真係準備去好多旅行喇~hhehe~
    因為我下個月去澳洲working holiday ar!!! 一年呀~~heheh~
    [版主回覆02/22/2013 07:20:10]力高--蛋糕:
    ~我都好耐無去你度添!! 等我慢慢追返你啲blog!!
    ~祝你新年快樂,身體健康, 去多啲旅行!!!

    ReplyDelete
  14. 間野好好feel呀,好中意
    [版主回覆02/22/2013 07:20:12]Ophelia:
    ~我都係鐘意依啲食店, 裝修得好特別!! 我都唔知幾想多倫多, 會開多啲依啲鋪頭!!

    ReplyDelete
  15. 間日式串燒好正宗喎...日本人主理感覺特別好呢...正宗d又好味d咁!!! 我都agree...人應該放眼世界...唔好局限於去一個地方旅行呢...你地在加拿大去歐洲都叫近d同方便呢....
    [版主回覆02/27/2013 04:28:36]傻瓜.菲:
    ~我鐘意啲日本餐廳係日本人經營, 感覺啲食物款式會近日本多啲. 夠地道!!
    ~所以, 有機會, 我真係會邊一度都去下!!! 希望會領略更多!!

    ReplyDelete