12 號...出下街


January 12, 2013(Friday)


難得天氣係零上, 又是周末. 當然要出下街. (其實7℃天氣, 我已經好開心!!)


而且, 仲係12號, 是我和Brian, 每個月的special day. 點都要出下街. 去下超級市場, 買下餸都好. 因為返咗多倫多之後, 真係依一個周末, 先感覺到自己精神返!!



我哋懶下懶下, 都攪到太陽就落山先出到街, 我幾開心, 可以着中褸, 襯對UGG. 哈哈~~  我哋去咗嘆藍莓smoothie 和食件餅,當慶祝12號


依家, Brian 好鐘意入廚房, 我都由得佢. 周末通常都會去超級市場入貨, 之後, 周末嘅午餐和晚餐. 都是坐在家吃.

有時, 仲覺得在家吃, 可以慳返好多時間. 可能, 出街, 一來一回, 時間已經無咗大半. 依家, 在家吃, 睇電視時間都多咗!! 啲時間"come"洗好多. 哈哈~~

↓早餐--牛油果, 意大利咸火腿麵包, 星期天早餐---流心蛋, 意大利咸火腿和希臘乳洛




↓晚餐--啤酒冬菰肉排煲, 左公雞和小棠菜



↓蔥爆雞丁, 番茄洋蔥雞肉煲



↓還有茄汁洋蔥辣椒煲. 仲有飯後甜品---芝士蛋糕


↓周末, 就嘆一嘆, 飲蘋果酒和咖啡



↓點少得零食, 去超級市場買餸, 順便買!!

 
 
 
 

12 comments:

  1. 你一身打扮望落就令人好精神喇~~~sharp!!!!
    [版主回覆02/14/2013 03:04:35]儍瓜.菲,
    -我恨出街嗎! 常常都覺週末要出下街先似樣.而且嗰日天氣暖, 人都精神d. 哈

    ReplyDelete
  2. D餸
    [版主回覆02/14/2013 03:07:58]lily,
    -所有餸菜都係Brian 煮㗎! 而家佢就係屋企個大廚, 餐餐都係佢煮.

    ReplyDelete
  3. 你地每日都好sweet好幸福 !
    [版主回覆02/14/2013 03:10:15]Happy girl,
    -係間唔中啦! 有時, 保持依d 狀態, 大家在生活上都開心d.

    ReplyDelete
  4. 恭喜發財! 祝身體健康!
    [版主回覆02/14/2013 03:12:50]小咪咪,
    -多謝你的祝賀. 我也祝你和你d小朋友身體健康, 萬事如意, 心想事成.

    ReplyDelete
  5. Hi Vicky, just a few things to share about France. The main dish in France may not have a big portion, but if you like desserts, the desserts portions are quite big. So, with the main plate and desserts, you should not feel hungry. I don't eat desserts though (i don't like sugar). Also, you may want to bring a few cup noodles. It is just that in France, a lot of food is served cold -- oysters, baugette (bread is usually served cold), smoked salmon, duck pate. So, you may crave for something hot sometimes.
    [版主回覆02/14/2013 03:24:09]Mrs. Tin Tin,
    -真係好多謝你, 分享咗去法國啲資料比我. 等我可以有更多準備.
    -反而, 甜品比較大size, 咁法國人又幾鐘意食甜. 不過, 原來好多法國食物都係凍食㗎!? 不過, 我夏天去, 應該食下凍嘢都ok.我去旅行, 會盡量食當地local 嘢! 咁先感受到當地嘅氣氛. 而且我去法國幾日, 凍食文化, 可能比到新鮮感我. 哈! 不過,我會聽下你講, 帶cup noodles 去! 嘻

    ReplyDelete
  6. 流心蛋真係好流啊
    唔好著對新鞋行污糟雪呀
    我鍾意出街食多啲, 唔使做咁多嘢。
    [版主回覆02/14/2013 10:55:32]Angela,
    -隻流心蛋, 我隔離嗰個人研究咗好耐啦! 真係當屋企個廚房好似實驗室咁, 量匙, 量杯,溫度計,咩都出齊. 真係玩到個廚房一倫, 先整到隻流心蛋. 有時覺自己似白老鼠.
    -對鞋已經汚糟咗啦! 好傷心呀! 依D鞋真係好難清洗!
    -我睇咩時間啦! 時間許可, 出街食都係享受! 人都會開心d.

    ReplyDelete
  7. 妳地個方都有小棠菜買架?
    妳買個D零食我都好like ar
    [版主回覆02/14/2013 11:02:25]Oli,
    -啲小棠菜, 我係西人超級市場買㗎! 都係蔬菜嘅一種. 西人都食㗎!
    -啲零食, 我都知你會鐘意..., 因我哋對零食口味差唔多.

    ReplyDelete
  8. Vicky , 妳著起對粉紅色 UGG boot , 拿個 pink 手袋, 再配番件藍色中褸..
    好Cute..好有動感....

    [版主回覆02/14/2013 11:04:08]冬日Winter,
    -多謝! 我自己都鐘意對UGG 鞋, 著住都開心d.

    ReplyDelete
  9. 好吸引既早餐呀~~~~~!
    [版主回覆02/21/2013 07:49:41]素會員:
    ~近排我隔離個果人研究流心蛋, 所以, 近排早餐就係咁!!!

    ReplyDelete
  10. 對UGG顏色好靚呀。難得有人肯煮,真替你開心。
    [版主回覆02/21/2013 07:50:23]Ka:
    ~對UGG, 我自己都好鐘意!!! 而且, 我依邊又凍, 着UGG 真係好有用!!
    ~我隔離果個, 無啦啦好熱愛入廚, 還越煮越有興趣!! 我都有得佢煮.....

    ReplyDelete
  11. 男人識煮野真係好,好叻呀佢
    [版主回覆02/22/2013 07:11:08]Ophelia:
    ~我隔離個果, 都係近排先喜歡下廚, 不過, 他真係得個"煮"字, 因為佢煮完, 就咁放蝶餸係桌子上, 咩筷子,餐具都唔擺放餐桌上架!! 所以, 開飯時, 要趕住去廚房攞餐具, 怕啲餸會凍晒!!
    ~不過, 我隔離果個算係咁, 由細到大都未入過廚房, 而家煮到飯, 真係好大鼓舞!!

    ReplyDelete
  12. :+:+:涼粉子:+:+:22 February 2013 at 08:47

    左公雞其實係咩黎架~??

    你對UGG好SHARP呀~!!!!!UGG愈出愈COLOURFUL..有一對CHESTNUT一對黑色嘅我..又想買~>_<
    [版主回覆03/02/2013 10:57:29]-我都係第一次擁有一對UGG 鞋. 對腳暖d, 真係差好遠. 由其是冬天著, 真係暖笠笠
    [版主回覆03/02/2013 10:25:50]涼粉子,
    -依個左公雞, 其實都係呃鬼佬餸, 英文名叫General Tao chicken. 其實即係茄汁加辣椒雞丁.

    ReplyDelete