我....全面休息


August 6,2012 (Monday)


去旅行, 玩足一星期, 吃足一星期.   而且, 去邊去食, 都不用我費心. 可說是, 全面輕鬆.


返回多倫多,便馬上投入工作. 就算做一件簡單的事. 都有如搬大石的困難. 去完旅行和現實生活嘅落差. 真是相差甚遠.  因此,需要更多時間適應, 現實生活. 雖然, 旁人感覺我樣子不似好攰, 但全是假象. 其實, 我攰到透 


我回來多倫多, 真是好不容易才捱到周末假期. 而且還是長周末. 可以全面休息至星期一.  無比舒服. 至少籍長周末, 可以差足電吧!


我已經攰到沒有興至煮飯了. 也沒有心情, 在街外吃飯.  返回來多倫多之後, 我只忙着開機洗衫, 乾衫,.........晚餐, 都是吃外賣食物多.



↓外賣食物 (燒雞和菜, 全是在西人超級市場的熟食部買下來) 和 快餐店bagel 餐




↓Subway sandwiches (foot long sandwiches for dinner)




↓在超級市場買的現成麵包餐,焗熱便可以食. 好方便



但不知為何, Brian 仍然柏力依然. 走去超級市場入貨. 還在周末時, 煮飯給我吃!!! 我也叫他多多休息. 但他仍是有一顆煮飯心!!


可能, 是他在溫哥華時, 看了家中的食譜書. 感覺很有趣. 便在那兒影印下來.  留待回來到多倫多, 擁有自己廚房. 就馬上在廚房顯技一番.

↓Brian去超級市場入貨.

 


看到Brian煮飯時, 又計時, 又洗, 又聞, 又量,......簡直有如做化學實驗.  (可能, 是開正Brian 個範, 他以前是念化學).


不過,我也很尊重他, 他煮飯, 我不會騷擾他. 由得他在廚房亂舞. 舞到幾亂都得. 如果我下下都話, 依樣唔得, 個樣唔得. 盞打沉他自信心!!  放手, 有他煮....無壓力, 點都容易有心機啲!!
 
最後, 他跟足食譜, 慢慢煮出黎個效果, 真的不錯!! 我還食到兩碗飯呢!! 


雖然, 煮飯....對我黎, 不是一件很大負擔的事情, 但簡中有人肯煮, 由其是我想休息時, 有人煮埋飯比我. 確實一件快樂的事!! 哈哈~~

而且, 我還可以多點時間休息呢!!

↓Brian 有一天, 煮了芒果番茄雞, 另外一天, 煮了青紅蘋果炒雞柳



周末的Brunch,都是我弄的. 但這個"全面休息"的周末, 我弄出來的brunch 就無咩誠意啦!  只是煎幾隻蛋. 其他食物全是用焗爐烤的. 還一邊看奧運, 一邊吃!!

↓我弄的周末brunch




雖然, 我說要"全面休息", 但仍是需要出街買點日用品.  但出完街, 一定買一點飲品和食物給自己嘆. 一邊嘆飲品,一邊灘在梳化. 才是我休息的style!!哈哈~  


↓我最叻行去快餐店買飲品和甜品,然後灘在梳化休息!!



↓係度講埋, 回來多倫多之後, 見到超級市場有瓶荔枝綠茶做特價, 好奇下, 便買黎飲.  飲完覺好好飲, 而家成日飲!哈~~

12 comments:

  1. 去完旅行一定好累,有人煮埋我都懶得出聲complain,哈哈!不過我次次去完旅行都一定煲個粥食!
    [版主回覆09/14/2012 11:56:24]Mrs. Wu:
    ~無錯!! 去完旅行, 輕鬆慣. 要時間適應返現實!! 哈哈~ 要休息一倫先夠皮!
    ~煲粥食?咁特別. 我懶煮咋!! 出街買就算!!!
    ~不過, Brian越煮越開心, 他話有成功感!!我右得佢煮!! 右得佢舞!
    ~而且Brian想試下啲新食譜呢!!

    ReplyDelete
  2. Subway sandwiches, 幾時都是賣相好靚, 餡料又足....好好味的
    [版主回覆09/14/2012 11:58:30]冬日Winter:
    ~我好鐘意食Subway sandwiches 架!! 餡料選擇特別多. 自己買都買唔到咁多餡料夾麵包食!! 食完好滿足!

    ReplyDelete
  3. 難得有人肯煮, 咁要唔要你洗先?
    [版主回覆09/14/2012 12:01:14]靚芒:
    ~唔洗諗, 唔洗出街,有人煮,已經好perfect!! 我唔介意洗碗架!! 一樣enjoy!!

    ReplyDelete
  4. 放咗兩個禮拜,我聽日返工都好驚丫
    [Oli回覆09/14/2012 12:39:00]thx ar
    其實係㗎,我每次都會諗煮到來先算,因為都唔驚得咁多
    [版主回覆09/14/2012 12:05:47]Oli:
    ~放假,每天玩and享受!! 返到現實, 一定會唔慣!! 希望你能夠適應到!! 唔好驚, 同自己講, everything is simple and easy!! 同自己開個美麗嘅序啦!!
    ~返咗第一日就ok架啦!Good luck!

    ReplyDelete
  5. 一定係玩得太盡興喇。
    你就好啦, BRIAN會幫你手, 我諗唔到我死嗰日我到要煮飯。 嘻, 不過我都好享受嘅。
    [版主回覆09/14/2012 12:31:41]Angela,
    -係放假,日日無嘢諗,什麼都安排唒,太輕鬆. 一返到現實. 真係需要時間適應返. 但剛剛過去的八月,真係非一般八月. 太多額外嘢要處理. 好攰呢!
    -Brian剛剛係屋企影印咗d新食譜,想試下嗎!我咪有得佢玩,佢話煮飯有成功感喎!
    -其實我覺煮飯完全唔係一個負擔,我都唔介意煮,因我有啲掛住自己啲廚具.哈

    ReplyDelete
  6. 去旅行其實都好攰架
    難得BRIAN肯煮 妳咪抖吓囉
    [版主回覆09/14/2012 12:35:25]Jo 姐姐,
    -我都覺,去旅行係會攰. 但我唔介意依隻"開心攰". 哈!
    -佢突然鐘意個廚房,我都有得佢舞. 我乘機多點時間休息. 充電.

    ReplyDelete
  7. Brian好錫你啊! 見你攰, 佢又去入貨, 煮飯. 佢好乖乖呀!
    [版主回覆09/14/2012 12:39:13]小咪咪,
    -可能Brian係屋企影印咗啲新食譜,所以佢突然間鐘意煮嘢食. 近排佢想煮,我真有得佢煮. 我乘機休息.

    ReplyDelete
  8. Vicky ,
    Brian 煮的芒果番茄雞和青紅蘋果炒雞柳 , 這兩款餸都用上生果 , 酸酸甜甜最啱夏天食 " 正 "
    實在太羨慕妳有 Brian 煮埋給妳食了
    [版主回覆09/14/2012 12:47:30]ak,
    -Brian係溫哥華屋企影印咗一d食譜,所以,好想試新菜,因此,返咗黎多倫多,就即時煮. 佢好小心跟足食譜煮,味道都ok.
    -其實,你唔洗羡慕,佢都係突然先會有煮飯癮.

    ReplyDelete
  9. 幸福少婦!
    [版主回覆09/14/2012 22:57:01]Mike,
    -都係他突然有埋新食譜,所以佢突然鐘意咗煮飯,全是即興. 我覺佢煮飯似玩多啲.

    ReplyDelete
  10. BRAIN同你唔一樣啦,佢係返"舊家"嘛,叫的是自己的父母,RELAX好多。。。你陪佢省親,也不是自己的家,節目又多,累好多呢。。。
    BRAIN好錫妳呀,我一向都煮,但現在返了全職,大家回家都累了,佢仲催我煮飯,我就有D火滾。。。
    [版主回覆09/21/2012 22:16:57]六月,
    -好多人都話探親會嘆好多. 其實我剛好相反,我次次返娘家都好多家務和其他事等住我要做. 真係好攰㗎!
    -今次陪完Brian探親,我feel 攰!因為我自己頭家,突然間好多問題出現,要時時follow 住. 現在一心不能幾用. 所以陪完Brian 探親,時差和日常工作,已經頂不上了.
    -因而,冇心下廚.我 要煮都是簡單一些. 不過,反正Brian係近來喜歡下廚 ,我有得佢. 其實我知好多男士都覺煮飯係女士的責任. 但我覺女士都要放膽比男士入廚房,男士肯入廚時,就比個廚房他亂舞,増強男士入廚信心. 煮得一兩次就會有興趣.
    -你仍然好香港人,放工都想男士一齊分擔家務......大家累時,係容易發火. 比我累,都是整一些超簡單食物,如三文治,男士食唔慣都冇選擇. 因好赲嗎!

    ReplyDelete
  11. 蹺埋手有得食,羨慕死人啦!
    [版主回覆09/21/2012 22:18:40]mabel,
    -都係咁啱,Brian 手上有幾個新食譜,他想試試. 所以他咪入廚弄一餐

    ReplyDelete
  12. 係...去完旅行重要做餐飽, 洗衫都洗死左T__T 所以好懷念做女時, 啊媽的照顧wahahahaha
    [版主回覆09/21/2012 22:20:24]Cherrie,
    -我做女時,仲要幫其他家庭成員做. 反而我覺而家輕鬆更多

    ReplyDelete