工程


August 29,2012 (Wednesday)


人總會經過一些打擊的



由於月頭天花版流水, 令到天花版裂縫處處.  現在月尾, 便開始天花版維修工程.



不知道,我身旁那位男士, 是否生長環境太過順意, 他對家中有工程進行, 完全沒有一點防避心. 



什麼工程, 無輪維修工人, 幾小心. 也會有大量灰塵. 所以, 我在工程前一天, 我便已經用膠袋封了衣櫃的邊, 而且把全屋的床單攞出黎, 作遮蓋家俱之用. 減輕清洗功夫.



幸好, 這個工程只是維持兩天, 便大工告成. 維修工人也非常交帶. 真是下下主動地和我講工程進度. 跟得非常足.  而且手工不錯!! 真是很價值得表揚.



而我和Brian, 在工程進行的兩天, 仍可在家居住, 但要特別早起身輪流入廁所梳洗, 因班維修工人, 8am 便拍門了. 真係非常準時到達. 



但這兩天工程, 我真是兩天內, 都忙於抹抹洗洗, 又要額外吸塵. 就好像晚上, 打咗份清潔工咁.  真的很攰.

總之, 有工程,....就係會好煩啦!!




↓天花版維修工人, 每天入我屋的第一件事, 就是鋪堆布係我間屋, 作他們搬搬抬抬儀器的通道.




↓都幾多儀器放咗入屋....




↓我見啲維修工人, 都好小心, 盡可能保護, 我家居的一切.......而且, 維修都幾辛苦, 啲維修工人做一陣野, 已經流到全身汗. 要一支一支水咁飲..... 所以, 我特登開到屋企嘅冷氣, 開到大一大, 比啲維修工人可以涼住做維修.




↓連我家門口, 都墊咗啲膠袋, 以免"整烏棗"走廊地毯



↓Lunch time, 總會回家跟進維修, 另一方面, 又等待其他家品維修工人黎我居所整野, 但原來下午, 我大廈又維修電壓器, 所以, 只開後準電. 等電梯,都等咗好耐....




這兩天, 除了天花版作維修, 還有洗衣機維修和抽風扇維修. 不知為何, 不同類型的家品會同時間有問題.  但所有維修工人, 都是這兩天有時間. 真是什麼事, 都好似約埋一齊咁.


不過,都好.....都是忙足兩天, 居所的一切, 終可回復正常.





↓剛巧, 我家的洗衣機, 洗完衫啲水, 唔識走, 又咁啱, 洗衣機維修員, 在這日子,有時間黎維修....所以, 我跟進天花版工程時, 順道等洗衣機維修員來維修.....還有, 上個月的抽風扇......也咁"橋", 在這時候, 要按上.....因此, 兩天工程裡, 超級繁忙呢.






↓還有, 家中的慳電燈膽, 無啦啦亂了, 不段閃......要買過新啦!!  雖然, 短短兩日, 但真係一次過整理家居好多野. 連燈膽都換埋.....真係估唔到自己一下子, 可以整理咁多野!






 

11 comments:

  1. 會不會每年定番這兩天做 "維修紀念日" , 定期維修下家居的電器, 窗, 去水管道等...?
    年年驗身(樓), 令妳安心 !
    [版主回覆09/29/2012 11:13:12]冬日Winter:
    -咪攪啦!!

    ReplyDelete
  2. That's perfect timing! get them all done at the same time, save you a lot of cleaning time!!
    [版主回覆09/29/2012 11:18:43]Big daddy:
    -真係忙碌的八月, 真係似做多份清潔工咁, 不過,我都令願一次過, 攪掂晒.... 之後, 真係放心休息!!

    ReplyDelete
  3. 之後抹傢私吸塵都好多嘢做。 不過搞掂後就一勞永逸。
    [版主回覆09/29/2012 11:25:13]Angela:
    -你真清楚, 屋企維修完, 真係抹傢私和打掃屋企, 真係好似做咗份清潔工咁, 攰到說不出聲. 不過, 所有工程兩日完成. 我都令願一次過, 忙晒. 之後啲日子, 就可以舒舒服服.

    ReplyDelete
  4. 哎呀,我見到妳D相都覺得煩,要清潔這些真係好辛苦呢
    [版主回覆09/29/2012 11:32:26]Oli:
    -個兩日工程, 真係忙到暈. 夜晚, 又要清理下屋企, 真係似夜晚打多份清潔工咁, 真係好攰!!! 好彩, 咩都一次過推埋一齊整, 忙足兩日之後, 就可以攪掂. 因此, 我都令願早早忙完, 之後, 可以放鬆晒.

    ReplyDelete
  5. 唔知點解, 屋企D野一樣野壞, 就樣樣都跟住壞. 所以我都好怕有野壞! 一個燈膽壞, 好快其他燈膽跟住壞, 真係好奇怪啊!
    [版主回覆09/29/2012 11:33:39]小咪咪:
    -真係好恐佈呢!! 所以, 屋企啲野千其唔好壞. 一壞,個心都驚驚哋!!

    ReplyDelete
  6. 見到咁多野要整都好煩,頭都痛!
    [版主回覆09/29/2012 11:34:59]Mrs. Wu:
    -都痛唔得幾多, 不過, 都係忙兩日, 咩工程都完, 我都令願早啲面對依兩日, 之後就可以放鬆晒!!

    ReplyDelete
  7. 搞掂哂?
    [版主回覆09/29/2012 11:35:59]Mike:
    -而家搞掂晒啦!! 真係估唔到一次過,自己可以面對咁多野!!!

    ReplyDelete
  8. Guys are guys. They don't think about dust or cleaning up.
    [版主回覆09/29/2012 11:37:24]Mrs. Tin Tin:
    無錯!! 男士啲成長背景, 可以無女士咁細心呢!!男士, 真係有塵都唔知架!!!

    ReplyDelete
  9. 我都好怕屋企裝修, 真係有排抹.
    [版主回覆10/02/2012 10:29:30]CN:
    ~好彩, 咩都係兩日內攪掂晒, 抹都係抹咗兩日. 平時,weekend他他條條抹,都ok!! 但閒日,好多野做, 仲要抹屋+吸塵!! 真係好攰!!! 但所有工程完成晒, 無負擔. 內心都舒服晒!!

    ReplyDelete
  10. 喺外國生活就係咁架, 一日到黑都係整呢樣整嗰樣, 你係咪住慣apartment所以唔慣呢? 有自己屋嘅基本上每個週末都係喺度整間屋,修間屋, 清潔間屋, 係生活嘅一部份. 大部份外國男人都會識得好多家居維修.
    [Ceci回覆10/02/2012 11:07:37]點解你個回應變咗spam comment?? 奇怪!不過我喺email notification到睇咗喇!
    [版主回覆10/02/2012 10:30:06]Ceci:
    ~我哋兩個, 對家居維修和花園保養嘅知識係零. 所以, 盡可能唔想住house!!! 住過一次house, 真係令教過!!! 而且,住house比較遠離城市. 我一定唔鐘意. 日日嘈住返hk都似.
    ~清潔, 抹屋和吸塵, 依啲係周末啲他他條條時間做, 都可以ok嘅!!但閒日又要返工, 再抹屋,吸塵, 移動傢私. 就真係攰都出唔到聲.
    ~所以, 我而家明白點解啲外國人, 係weekend可以留係屋企, 因為大部分有家庭嘅人比較居住house. 護理間屋,都無咗全個周末. 仲有時間約朋友出街咩!! 因此, 外國生活文化係唔同香港好多好多!!!
    ~不過,今次工程都算係甘, 咩都迫住兩日做晒,工程完成,放了心頭大石. 責任完成晒,人都舒暢啲.

    ReplyDelete
  11. 家居問題真係好煩人呀!!! 但維修工人真係幾好....做得小心又幾交帶同準時開工嘛....唔駛你地勞氣催催催....
    [版主回覆10/12/2012 07:17:07]傻瓜.菲:
    ~你講得無錯, 家居有問題, 真係好困惱!!好彩, 咩問題都係兩日內攪掂, 而且, 維修人員都好代帶. 雖然係忙兩日,抹屋,吸塵, 移動家俱. 但咩工程能兩日完成, 算是不幸中嘅大幸啦!!!

    ReplyDelete