榮升做業主

August 05,2016 (Friday)


我做咗業主啦!! (三月, 已經鑰匙交收)

之後, 再去買傢俬.  五月尾, 已經入咗伙

現在, 當然開心無限啦!!

終於可以有自己地方.

咩都舒服咗好多!!

日日都享受緊!!

其實, 今次做業主, 個感覺好似黎得好突然.

因曾幾何時, 我都好有心去睇樓, 好有心思和時間去觀察,.....竟然咩結果都無.

但當你唔上心, 就竟然咩都會湧上黎.

首次, 置業, 都係睇咗層樓 ----十分鐘, 就落offer.





↓終於, 擁有一個我同Brian 嘅地方. 好開心!!
 



↓當時,仲凍....着住件大褸去迎接自己嘅物業.
 


↓間屋唔需要點裝修, 因為前手業主, 兩年前先裝修過全間屋, 仲好新淨, 真係買了啲傢俬, 就搬得入去
















↓原本都無諗住買依款梳化, 點知,我同Brian 一睇就鐘意, 行唔夠十分鐘傢俬鋪, 就買咗套梳化.
 





↓最鐘意梳化, 旁邊個pan 可以移動, 移動至座位前, 咁就可以晾高對腳
 



↓就係咁, 平時就晾高對腳, 坐梳化.




我哋置傢俬, 都係買住, 梳化, 餐枱, and 張床先, 其他嘢 , 真係搬到入去, 發覺有咩需要先買囉!! 真係搬咗入去, 個個周末都出去"添lee添露". 雖然好頻撲咁, 但一手一腳, 自己build up 我和Brian 嘅天地. 點都係開心


↓這張餐枱, 我見到, 就鐘意, 就係喜歡餐枱, 係玻璃, 內有好似雨水嘅球點, 張餐枱意大利設計師設計, 名為"雨水玻璃", 總之, 就喜歡.
 


↓到睡房, 係好傳統嘅加拿大傢俬店買, 就咁成set 買......最開心睡房旁邊, 有多間房仔(加拿大人稱為; 太陽房), 我用咗依間太陽房嘅空間黎做化妝房.
 



↓整咗張化妝枱, 鏡可以接埋, 就可以即時當書枱
 



廚房, 仲有一小角落, 放張bar 枱, 食早餐. 還有露台, 買咗bbq 爐, 可以燒嘢食!!
 




總之, 好感恩, 我可以同Brian  擁有我們嘅小天地,  雖然, 我哋開始, 要加入供樓嘅行例. 但我哋覺得每日, 都好舒服. 完全值得供.

多謝上天帶領一個舒服嘅天地比我和Brian.  兩睡房+太陽房+兩個full 洗手間+露台嘅單位. 比我哋.

真係估唔到會住係依個社區, 其實, 自我黎溫哥華之後, 我日日都經過依個社區, 但都無諗過會入去住.  

但而家, 日日都行入去依個社區, 就算係出面工作幾攰....返自己屋企, 有種好舒服嘅感覺. 精神都好咗.


37 comments:

  1. Congratulations on your new home!! 有自己嘅家,真係放工行返屋企嘅步伐都行得開心踏實D,喺屋企講句說話又唔駛驚嘈到人,真爽呀~~~

    期待睇Vicky再用靚靚廚具大顯身手! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~多謝呀!! 有了自己屋企, 真係爽咗好多!! 時間都感覺多咗, 人都精神啲, 總之, 就舒服晒!!
      ~我搬了之後, 反而少咗下廚, Brian 煮飯多.但食咩都係自己控制, 歡樂得多

      Delete
  2. 恭喜恭喜,真係恭喜你哋做業主,有自己二人世界。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~多謝你呀!!
      ~有了自己地方, 舒服好多!

      Delete
  3. 今日我都去左睇屋,我都好喜歡,不過我老公麻麻。你間屋d窗好大好正呀,樓底又高!要有曬呢d優點係英國真係5容易揾到!恭喜恭喜!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ms Big Chan:
      ~恭喜你, 再一次做媽媽, 咁你係英國找到新地方未??
      ~我依間屋, 真係好多窗, 樓底都有10吋高, 我同Brian 一望, 就喜歡, 即刻話買!! 哈哈~~

      Delete
    2. 未呀,我地未急住搬,主要想揾個好的學區,明年啦,希望明年可以買到。其實而家住個到都係住左2年咋。不過呢到d屋又點會有咁高樓底。好小有囉。你個到真係好正。多窗好呀,空氣好麻。

      Delete
    3. Ms big Chan,
      -揾屋,有時都講緣份,我哋都揾咗两年,有啲睇幾次,但價錢又傾唔埋,但依間屋望唔夠15分鐘就咩都ok. 好彩校網好,可以入返Brian間母校.我而家希望自己可以快d有BB.

      Delete
    4. 平常心,enjoy 就好快有。

      Delete
  4. Congratulations ! Your new home is spacious. very good !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~依間係apartment, 但好有空間感. 我自己好喜歡.

      Delete
  5. 好耐無見啦~~知道你做咗業主,好戥你開心!有自己嘅小大地係唔同D,繼續努力建立你地專屬嘅家啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~多謝你!!
      ~我唔覺唔覺住咗間屋四個幾月. 初頭搬入去,差唔多個個星期, 都要出去添用具或者家具, 周街去. 但見到屋企, 越來越齊全. 感覺好舒服

      Delete
  6. 恭喜你,有自己的天地。以後要自己煮飯囉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~多謝你!!
      ~而家, 好多時都係Brian 在家煮飯,
      ~我都係, 煲下湯多啲!!

      Delete
  7. 恭喜恭喜恭喜恭喜 ^^
    好靚呀,超大超舒服呀,喜歡白色傢俱,靚呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~多謝呀!!
      ~啲家具, 都周圍睇下, 而家, 住咗四個幾月, 越住越喜歡!!
      ~我都要恭喜你, 你都搬了新屋, 最"橋" 我哋同一年住新屋

      Delete
  8. 恭喜晒Vicky!!!^^
    好耐無見你update!一黎就有好消息!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily:
      ~多謝你!
      ~因為工作忙碌咗, 有時放咗工, 所以, 少咗寫, 但都有去巡blog.

      Delete
  9. 真的大喜訊, 恭喜妳新居入伙, 以後生活就是得心應手, 幸福快樂了!
    現在置產, 像樣的單位都七八十萬嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~多謝你呀!!
      ~你係溫哥華住, 知而家個市價, 現在, 置業真係唔容易. 我個單位都78萬, 但半年之後, 我樓下要85萬, 先肯成交. 升到好得人驚.

      Delete
  10. 恭喜恭喜,好戥妳開心呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~多謝你!!!
      ~而家住咗四個幾月, 越添越多家具, 越住越like...哈!

      Delete
  11. VICKY, 終於有自己的小天地, 恭喜你呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~多謝你, 好喜歡這個天地, 舒服晒

      Delete
  12. Congratz Vicky and Brian! So happy for you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Connie:
      ~多謝你, 估唔到自己咁耐唔寫blog, 都有咁多人支持, 我會盡量update blog

      Delete
  13. Replies
    1. wing yi mo:
      ~多謝你!!!
      ~我都估唔到, 自己可以揾到這個地方...haha

      Delete
  14. 恭喜恭喜!登你好開心呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence:
      ~多謝你!!
      ~多謝你過黎支持我!!

      Delete
  15. Congratulations on your new home!! 可以有自己嘅家, 可有更強烈的歸屬感.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~多謝你!!
      ~而家, 有自己地方真係好有歸屬感. 放咗工幾攰, 返到自己屋企, 舒服晒

      Delete
  16. 恭喜恭喜~~~~~~~~
    間新屋好靚呀~~~~

    ReplyDelete