生日 2015

October 15,2015 (Thursday)

而家已經係2016 年, 一月六日

但我啲網誌, 仲未清.

唯有時光倒流......去返2015 年嘅十月.



十月是我生日

今年, 係自己生日嗰一日, 特登為自己, 請咗一日假.

盡情relax 又relax.

原來, 放一日假, 真係舒服好多. 成個人鬆晒.




而我旁邊嗰位Brian,

已經一早請定假.

陪我玩足全日.




↓生日---就去咗嘆Afternoon Tea. 
 





↓閒日, 餐廳好優靜. 食得好舒服.
 


↓食完Afternoon Tea, 就去咗shopping. 我又買到嘢啦!! 至於, 個金色長銀包, 係Brian 見我鐘意, 所以, 就買黎送比我. 雖然, Brian 送銀包比我,  但我仍然慮咗好耐先買. 
 


↓生日晚餐, 去咗間日本fusion餐廳. 一入到間餐廳內, 就見到盞, 用酒瓶做嘅燈. 感覺好環保及好有特式.   而坐抵就飲西瓜酒, 估唔到, 真係成個西瓜放係枱上面. 
 


↓杯西瓜酒, 好清涼呀!!
 


↓頭盤食咗魚生, 仲記得啲魚生, 係非常新鮮
 


醬油魚塊, 還有燒魚壽司
 


辣到標汗嘅雞, 所以, 要叫杯啤酒降溫.
 


炸雞及鐵版牛肉
 


依兩蝶肉, 真係入口即溶. 放落口, 第一個感覺, 有啲似食緊cotton candy. 一剎那就溶係口內.
 


最後, 個烏冬, 超級甜.  還有個石頭飯.
 


食完飯, 切蛋糕.  吹蠟燭. 都唔記得自己許過咩願. 哈哈~~
 


生日早餐, 去咗食牛角包飲咖啡.  還有今年生日, 雖然唔係office, 但都收到同事們送嘅粉紅色蛋糕. (因為我鐘意粉紅色嗎!!)
 








22 comments:

  1. 陪妳時光倒流,先跟妳説句Happy "belated" Birthday!!! 回到今日,再跟妳説句"Happy New Year"~~~

    祝妳身體健康,心願早日達成!! 生日食afternoon tea真係一個好正嘅選擇,可惜我多數只會喺老公生日放假,自己嗰日就照返工,但又無奶油佢生日,捉佢去tea架! LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 我生日都過去咗一段時間, 但好多謝你嘅祝福!!
      ~我生日,Brian 都會請埋假, 就算我請唔到假, 他都會自己放一日, 好好笑!!
      ~周末, 好難可以有位afternoon tea. 所以, 襯機放一日閒日, 就當然去afternoon tea

      Delete
  2. Vicky,遲來的生日快樂,祝你身體健康,幸福美滿 ^^
    同事對你好有心啊,知你喜歡粉紅色就送個粉紅色蛋糕比你,個蛋糕好味嗎? 2016 繼續事事順利喔~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都很尷尬, 到2016年, 先講自己2015年嘅生日!!! 但好多謝你仍為我祝賀!!
      ~依班有心同事,已經resign咗啦!!我都好唔捨得!!

      Delete
  3. VICKY,
    祝福
    生日年年歡慶, 樂趣歲歲無窮呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~多謝祝福!!
      ~祝你新年快樂, 身體健康

      Delete
  4. Vicky~生日快樂+新年快樂!!!!!!!!!!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~好多謝你呀!!
      ~你也一樣, 事事順利!!

      Delete
  5. Vicky勁遲來的生日快樂呀~
    好耐無見你啦, 祝你2016繼續開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~好多謝你祝福!!
      ~木子, 應該長大咗好多啦!!
      ~祝你新年快樂, 心願達成!!

      Delete
  6. Belated Happy Birthday~~祝你2016繼續開開心心,心想事成!
    生日可以有最愛嘅人陪伴,又做到自己中意嘅事,真幸福呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我都好開心, 我每年生日, Brian 會比我更着緊, 他還比我更早請定假, plan 住同我玩!!
      ~多謝你祝福!!
      ~新一年, 祝你新年快樂, 整什麼菜式都零失敗!!

      Delete
  7. 原來我都地都係10月生日架
    真係好耐無UPDATE喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~無錯, 我十月生日, 但而家先Update, 真係好尷尬, 自己寫blog, 可以咁耐....哈哈~

      Delete
  8. Happy Birthday!!Long time no see!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~多謝呀!!
      ~真係好耐無update啦!! 新一年祝你新年快樂, 心想事成

      Delete
  9. happy birthday to you ! Have a wonderful, happy, healthy birthday now and forever.

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~好多謝你嘅祝福!!
      ~新一年祝你新年快樂, 身體健康!!

      Delete
  10. 我同vicky你都係要追update blog : )
    祝你有個快樂2016.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~希望你唔介意睇返我啲舊聞啦!!
      ~雖然我無乜update blog, 但有巡下blog, 我見你自己帶大CD, 可以望住CD 長大, 我好感動呀!!

      Delete
  11. 好耐冇見妳update啦,工作係咪好忙呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~好掛住你!!!
      ~我工作, 真係好忙, 有時間真係咩都唔想做, 只想休息!!

      Delete