快餐店


June 3,2012 (SUNDAY)




十年人事幾番新, 很多事物,五年一小轉, 十年一大轉變.



快餐店都係, 每一年都有啲新改革.



很多人批評快餐店,食物很不健康. 但又仍然好多人排隊買黎食!!



到現在, 我覺快餐店, 新推出嘅食物, 都越來越傾向健康......已經有一定選擇比顧客. 只是睇顧客點選擇.



吃了很多年, 快餐店的豬柳蛋漢堡.  現在, 終出了一套新Bagel 系例嘅早餐.  而且, Bagel內裡都有堆蔬菜. 算是一大進步.


↓買了Bagel 配咖啡做早餐. 新系列Bagel 有BLT(煙肉,生菜, 番茄), Egg LT(蛋, 生菜, 番茄), Bacon N Egg.

 




↓我吃BLT(煙肉,生菜,番茄), Brian 吃Bacon N Egg. 塊麵包Bagel 可以選擇全麥包的




由於, 居所很近快餐店, 下午去完超級市場, 購入一星期所需, 回家途中例必經過快餐店, 口痕時, 也會再入內買點東西, 當下午茶.


買了用生果打成冰凍的特飲, 也是不錯的下午茶. 回家後, 我還自製沙律配生果冰凍飲.


全天, 幫襯快餐店兩次,  食完之後, 都沒有太肥膩嘅感覺. 現在, 吃快餐店, 都沒有太大罪惡感.


↓水果冰沙 配自家沙律






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



係度一提, 在超級市場購物時, 收銀哥哥, 送了一個玻璃杯給我!! 雖然是贈品. 但突如其來的禮物. 是一件開心事.


屋企鄰近代超級市場, 已經幫襯了很久, 內裡的店員, 也熟絡了.  有時在大街上看見大家, 也會互相微笑 .



超級市場, 現在有"買牛奶送玻璃杯" 嘅推廣. 我沒有買牛奶, 也沒有要求需要玻璃杯, 但收銀哥哥, 都送了隻玻璃杯給我. 真是很客氣!!!



我曾試過, 以為自己唔記得帶銀包去超級市場購物, 但其實個銀包不在手袋裡, 放了係褸袋裡, 自己不擦覺.  去到超級市場計數之後, 當然無錢比. 這間超級市場店員, 竟叫我明天, 先付款. 還叫我攞住袋, 計咗數的食物回家, 煮飯吃先......


我居住這個社區, 人流算特別多, 出到街咩人都有. 行慢啲,都差啲比人話,....但竟給我遇到有"人情味"的人和商店. 買餸都變成樂事!!! 



↓超級市場, 贈送的"玻璃杯"

7 comments:

  1. Bagel 早餐系例確唔錯喎 搵日要去試吓先
    遇到有心人 當然樂開懷啦
    [版主回覆06/20/2012 09:36:18]Jo 姐姐,
    -我記得以前都曾經出過Bagel 早餐,但就冇而家咁多款. 其實Bagel 好飽肚,齋食個Bagel 已經夠. 你搵日有時間就試下,因我覺個bagel 比傳統d早餐包,會健康d.
    -住我依區d人流比較多,又多人,個個趕住lee 趕住"露",真係想有心都難.
    -好彩,在鄰近超級市場遇到有心人

    ReplyDelete
  2. 香港麥記冇bagel㗎 ,有就好啦
    我好少食麥記,一來唔健康,二來唔抵,佢D飽越來越縮水
    [版主回覆06/20/2012 09:45:22]Oli,
    -唔同地區嘅麥當當,都有d型合當地地區嘅食物. 香港有d麥當當食物,我依度都冇.
    -其實個bagel 唔算話好美味,但就比我感覺,就係健康d囉!因我依度比較多bagel 店,有啲bagel 店仲做得出色過麥當當.
    -我都覺麥當當縮咗水,仲脹價咗好多,但近我屋企,所以週末早餐都會食佢. 貪方便嗎!

    ReplyDelete
  3. 我都覺而家嘅快餐店健康好多,不過要我一日兩次又唔得
    [版主回覆06/20/2012 09:49:31]Mrs. Wu
    -而家d快餐店,總算多咗選擇,也比以前健康dd. 但我都係間唔中嘅週末先會咁食. 平時盡量少掂依間快餐店. 此終都係自己煮d嘢健康d.

    ReplyDelete
  4. 我記得十年前倒香港老麥都出過 bagel 一陣。 我仲記得我特登走去 Times Square 買嚟食。 可能香港人唔太喜歡bagel, 依家無 lu
    嘻,喺 Flushing 買餸唔記得帶銀包比人用粗口鬧就有份。
    [版主回覆06/20/2012 09:59:47]Angela,
    -香港人變得快,好多嘢興一陣就唔興!所以香港時常有新嘢上巿囉!
    -我住依區人流都好多下,真係出到街,行慢d都比鬧,但好好彩屋企落下d超級市場,d店員好好人咋!我知知哋flushing係點,我都明你講咩!

    ReplyDelete
  5. Vicky , 妳為人 nice , 若我是那收銀員....送夠一對杯給妳和 Brian....
    [版主回覆06/23/2012 00:35:56]冬日Winter:
    ~你咪咁講!! 只係幫襯耐, 所以, 先同收銀員有啲交流!!
    ~人哋送一隻, 我已經唔好意思, 如果送兩隻杯, 我唔好意思收囉!!

    ReplyDelete
  6. Bagel 個樣,I like it!
    [版主回覆06/23/2012 00:36:10]Mike:
    ~Bagel幾好食, 麵包質地比較"煙銀".而且好飽肚. 香港應該有Bagel賣, 見到買個食下.

    ReplyDelete
  7. Bagel 我在悉尼時食過一次呀...都幾好味喎!!! 麥記早餐呢...我最愛香港既<早晨全餐>...我在汶萊同悉尼都找不到呢!!!
    [版主回覆06/22/2012 02:12:25]傻瓜﹒菲:
    ~"早餐全餐" = big breakfast 嗎?? 我依邊都有, 我有時weekend 都會食!!!
    ~不過,唔同地區, 就有唔同食野文化, 跟據咩地方, 麥當當都會出返當地人嘅口味!所以, 度度麥當當嘅menu 都有分別

    ReplyDelete