魚柳餐

June 26 (Thursday)

     今日真係唔知食咩好!!!  但又唔想食飯喎!! 講起食飯, 我同Brian 好似有好幾日無食過白飯, 我唔係想慳, 所以,唔洗米食飯開飯,....... 係唔知點解依輪我哋兩個唔係太想食飯!! 哈哈!! 米加價, 我真係唔洗驚, 哈哈!! 唔通天氣問題....真係食野都換咗口味!!!

      打開雪櫃, 見到有盒frozen 銀雪魚, 就不如放係室溫解凍, 夜晚當dinner 喇!! 我本來, 想炸咗啲銀雪魚架!! 但Brian 話想食---燒汁煎銀雪魚, 問我識唔識!! 我話應該得.......我就好求其用蠔油and 糖撈埋一齊當燒汁, 銀雪魚一邊煎一邊掃汁....熟咗上蝶, 加沙律and 前排飲剩啲湯...就開飯!!!   飯後,有荔枝!!  我講完都覺我哋食得好求其,好亂龍....但我哋依排食依啲野先肯食!!!  

     飯後, 我緊係屋企睇電視, 我順便周屋謄, 我係籐黎藤去先似我!! 執下野...抹下野. 隻耳就聽電視,...Brian 都叫我坐定定架!! 但我坐唔到好耐...又周屋籐過, 睇下書, 執下雜物, 有時Brian 話我仲勤力過他daddy屋企個工人!! 哈哈!!! 話我似工人, 我都係仲意屋企, 先周圍執野!!! 哈哈!! 後尾, 我仲騰咗落樓下買咖啡, cookies and dounut 做宵夜!!! 我有野食, 可以停一陣...唔會周屋籐!! 哈哈!!

煎魚柳, creamy soup 又一餐


飯後有荔枝and 屋企樓下飲買杯咖啡外賣, 曲奇and donut..我而家發覺屋企樓下有咖啡店都幾危險, 因為會好不自覺落去買野食, 卡路里實係咁升喇!! 哈哈!!



**我星期六會同Brian and 我幾個妹去美國玩一日, 所以, 會少咗上黎update 架喇!! 大家等一等我, 我會遲啲先去大家果樹巡blog....我一定會探大家, 但速度會慢啲啲. 唔好意思呀!!

6 comments:

  1. 你地會去美國邊樹玩呀?
    [版主回覆07/05/2008 00:52:00]睛天娃娃:   我哋最近係美國Buffalo, 又近Niagara fall, 所以, 一次過可以玩兩個地方囉!!! 哈哈!! 但我哋都係去一日咋!!!

    ReplyDelete
  2. 燒汁魚柳你都識整,真係勁呀~~~玩得開心d喇,等你返嚟探我哋呀~~~
    [版主回覆07/05/2008 00:58:00]V&M:   ~ 我都好求其咋!! 有時我問Brian 食咩, 他講啲野食通常都好大路, 但我會自己上網摷資料煮下新野食, 有時我見岩就抄抵做record...所以, Brian 話食燒汁, 我都可以有啲概念去整...但當然唔係街外正中燒汁喇!!    ~ 我去美國都係玩一日咋!! 但次次玩完一日都好攰架!! 要遲啲先有力氣on blog...哈哈!!!

    ReplyDelete
  3. D魚柳整得幾好呀!~
    [版主回覆07/05/2008 01:35:00]小威威:   多謝讚賞!!! 我都好求其整!!

    ReplyDelete
  4. 燒汁呀, 日式個隻?
    用味淋+清酒+薑汁+糖+日本豉油就得啦
    [版主回覆07/05/2008 01:48:00]通少:   ~唔知邊隻式, 總之,甜甜哋個啲..哈哈!!我都係平時抄開食譜左抄右抄得返離個概念...自製燒汁!!哈   ~我無味淋,and 薑汁, 我求其落啲酒,糖,豪油and 日本豉油咋!! 都差唔多估中咗大半燒汁材料!!! 哈!! 唔該晒,你提供正確燒汁材料!!! 又學到一樣野!!! yeah!

    ReplyDelete
  5. 我都好鐘意食魚柳架
    [版主回覆07/05/2008 01:49:00]心樂:   係咩, 食魚好健康, 你都食多啲喇!!

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~你都好叻女呀,用燒汁煮銀雪魚,我都好耐無食過銀雪魚啦,老公成 日話唔知好唔好食喎,梗係啦,佢由細到大淨係食鯽魚咋,佢屋企人淨 係識食呢隻魚喎,真係吹脹! ~講到魚,其實好有益,你地都要食多d呀!其實我就唔鍾意食魚既,但炸 或煎既話就ok囉!我見你有時都會蒸下魚,其實都唔錯,係呢?你地有無 新鮮魚買架?我地呢邊新鮮魚唔多架,就算有都唔平,一係買死魚,但我 又好怕買死魚會好腥,你話點算好呢? ~你去米國玩呀?希望你可以買多d野啦,你今次同埋你幾個妹一齊去玩, 一定好開心o者!一於等你返黎upload blog睇下你地玩得有幾開心呀!!!
    [版主回覆07/09/2008 02:33:00]陶陶夫人:   ~ 我啲銀雪魚都係frozen 架!! 我都係用啲酒,糖,豪油and 日本豉油混合埋一齊作燒汁咋!!! 有時Brian 食dinner,有時都會有啲特別要求, 我上下網search 資料囉!! 攞下啲概念囉!! 我煮野食唔叻架!! 有時味道馬馬,要額外加鹽架!! 哈!   ~ 咁好lucky, Brian and 我係海鮮中都比較喜歡食魚, 而且, 我哋由細細個已經開始食架喇!! 不過, 我對魚的名稱唔太熟, 如果我要買新鮮魚, 我都係叫Brian 買架!! 而你先生真係好特別, 由細到大只食過一種魚類, 他無話厭咩?? 哈哈!!   ~  其實. 係北美州, 真係好難買到新鮮魚, 除非去唐人超市!! 我依邊好多frozen 魚賣or 學你話齋, 得啲死魚賣, frozen and 死魚多數都係會有啲腥, 如果. 有frozen 魚, 我令願調味完攞去炸 or 攞去煎黎食!! 咁樣會無咁容易腥架!!  容易炸魚容易入口, 我曾經將啲炸魚整魚柳包食!! 哈!   ~  同啲妹去美國Buffalo 玩, 玩得好開心, 我哋仲間唔中係閒談時, 仲講依次trip 添!! 我都係第一次without parents, 同啲妹去旅行!! 哈!! 美國啲相, 我已經upload 咗, 我相信你已經睇埋添, right!! 哈!

    ReplyDelete