準備自己---朋友wedding

June 6 (Friday)
  一朝起身接到個email, 就即刻同朋友係電話閒談下,哈哈!!! 好開心呀!!!

   而今日好熱呀!! 天文台話有成33c, 但加埋濕度有36 c 嘅感覺呀!! 唔怪之得係條街度行好似透唔到氣喇!!! 仲流咗好多汗添!!

   而黃昏時段, 我去咗hair salon 修咗啲頭髮, 就返屋企預先裝扮一下自己, 着下件飲衫...化下少少妝先!!  睇下自己裝扮之後係點嘅樣....原來我咪又係咁嘅樣..無咩特別!!.哈哈!!  因為聽日係Brian 個朋友(男)結婚, 我and Brian 都被邀請, 講真,我自己都係第一次去自己朋友啲婚禮, 仲要由朝去到夜晚個隻,  我聽日仲早起身過返工呀!!!!


  講住咁多先.......

↓飲衫呀!! 第一張影遠啲鏡, 另外一張我手上面帶咗啲裝飾品!! 哈哈!! 但我發覺我廚房亂啲!! 哈哈!!



No comments:

Post a Comment