08 端午節

June 9 (Sunday)

      經過琴日去完wedding party, 我真係非常之攰, 我都唔係主角架喇!! 竟然, 攰到一"較" 瞓天光

!!!  可想言之, F 伉儷有幾攰呢??? 

     而我同Brian 個weekend 假期, 剩返一日,  我哋一朝早就起咗身!! 因為有個重任需要做!  就係要去買父親節禮物
gift-Bottle-01.gif image by vickyngkiki
!! 一起咗身, 梳洗完就出街喇!! 由其事, 星期日啲商鋪係特別早close 架!! 我又揀禮物, Brian 又要揀禮物喎!! 所以, 一定要早啲出街才能完成任務, .....
  
      一出街有理無理醫咗肚先, 去咗麥當當食早餐先, 食食下早餐
Brian  問:  喂!! 幾時係端午節呀??
我話:        係June 8 號囉!!
Brian 話:   今日咪係June 8號囉!! 
我話:        o下!! 今日June 8 號喇!! (攞住個包, 兩眼發大)  唔洗驚, 屋企有粽呀!
                 今晚可以食粽應 節呀!
Brian 話:   不如, 我哋今晚食好啲喇!! 唔好單食粽喇!!
我話:        好喇!! 買完父親節禮物去超市行個圈喇!!

      就係咁, 我同Brian 去行shopping mall, 買父親節禮物先!! 揾到合適禮物,  睇岩款又無size, 又要去第二個mall 先有貨!! 我哋買兩份父親節禮物就行咗三個mall, 行完mall 仲要去超市行個圈買啲餸, 行到人都顛呀!!  好彩有渣車, 如果唔係都幾難抵擋差唔多40℃ 嘅高度
!!   感覺周圍都好似蒸爐咁!!!


以下依啲購物袋就係我daddy and Brian's daddy嘅父親節禮物喇!!


我同Brian 去chinese 超市行, 買咗條游水魚, 小棠菜, 豉油雞, and 蒸咗隻粽!! 


仲有買咗啲新鮮游水蝦, 臨煮時啲蝦仲識跳架!!! 我哋仲開咗個打邊爐嘅爐, 一邊食飯, 一邊淥啲蝦黎食, 哈哈!! 順便玩下打邊爐, 哈哈! 我哋個端午節, 就係咁度過喇! 其實, 我哋不流都無慶祝端午節架!! 係咁岩端午節係sunday, 揾籍口食好啲囉! 哈哈!


依張係Brian 影架!! 我"不"緊飯嗎!! 對手都濕淋淋, 自我寫blog 一段時間, Brian 有時會自動自覺同我影相架!!


 


 


 


16 comments:

  1. 用哩個方法黎煮蝦, 都幾好喎!!!
     
    [版主回覆06/13/2008 15:52:00]Bの家:   我同我男朋友好耐無打邊爐喇!! 所以, 咪用依個方法煮蝦, 順便玩下個邊爐囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈, 不如將啲蝦搵花雕浸完成打邊爐, 實好正
    [版主回覆06/13/2008 15:56:00]通少:   都係一個好方法!! 我以前試過用酒浸雞翼!! 之後, 攞去打邊爐, 啲雞翼味道都好正架!! yummy!! 比你講一講, 我有想買蝦浸酒添!!哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 我都有買呢D紅虾,因為好少見佢特價!
    呢排咁熱,眞係辛苦晒你哋週圍揾禮物!你哋屋企人收到一定好開心!
    セBrian 爸爸係呢度?我仲以為佢屋企人係west coast !
    [版主回覆06/13/2008 16:09:00]高貓貓:   ~ 我相信我哋係同一個超市買依啲紅蝦喇!! 哈哈! 因為我依啲紅蝦都係特價貨黎架!! 咁岩見特價咪買囉! 因為真係好少見到依哋生猛蝦!!   ~ 其實, 周圍揾禮物都無所謂!! 最緊要係買到合式禮物!! 而且, 我哋有渣車, 好好多喇!! 不過, Brian 成日厭依邊mall and 食店 啲冷氣開得唔夠凍!! 有時我都覺架! 但我唔係好怕熱, 所以, 我無所謂!! 哈哈!!   ~ 你真有記醒!! Brian爸爸係west coast 居住架! 所以, 早啲買禮物, 買完禮物之後個日( 即係星期一)就即刻寄禮物去west coast 喇!!

    ReplyDelete
  4. 嘩...........你哋果邊有成40度咁熱呀???做節真係豐富喔~~~
    [版主回覆06/13/2008 16:23:00]V&M:   ~ 會架!! 我依邊熱都會好熱, 冬天凍都會好凍!! 一啲都唔好住架!! 由於溫差大, 啲馬路好凹凸架!! 坐車都覺條路好"凳"!!   ~ 我都好少慶祝端午節架!! 係咁岩依個端午節係sunday!! 就揾個籍口食好少少囉!! 哈哈!!   ~ 都係多得你話我知,端午節係幾時!! 因為我身邊都有好多人唔知係幾時架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 其實過咗都唔覺係端午節....所以話呢個節日係最唔係節日feel.....哈哈~~~~
    不過你哋咁攰都一早起身去買禮物, 證明你哋好孝順呢.....
    雖然少少哋, 但2個人夠晒架啦, 我最鍾意食蝦......仲要係跳水嗰隻, 正吖~~~
    [版主回覆06/13/2008 16:38:00]細細粒:   ~ 我有時有啲chinese 節日, 過咗都唔知架!! 好好笑!! 係咁岩今年端午節係sunday!! Brian咪有籍口食好啲餸囉! 如果端午節係閒日, 我都無時間煮and 買新鮮餸喇!! 不過, 此於都係聖誕節, 新年啲節日, 啲氣氛先儂啲!!   ~ 我哋咁早買禮物係有原因架!! 因為Brian's daddy係west coast住架!! 所以, 買完禮物第二日就要攞去寄架喇!! 如果唔係趕唔切喇! 我見Brian 行啲department store都係買父親野! 我當然唔過依個機會, 順便一齊揾父親節禮物囉!!   ~  我依餐雖然乜都少少哋, 但都係食唔晒呀!! 啲雞, 有啲要留第二日食!! 但啲蝦and 魚就清晒喇!! 因為新鮮嗎!! 就覺特別好食, 所以, 食得快啲!! 哈哈!! 我依邊唔係成日有新鮮蝦食, 係有季節性架!! 過咗依倫, 都唔知幾時會再有得賣!! 遲啲我想食蝦, 都係食frozen 蝦架喇!!    

    ReplyDelete
  6. 咦我今年都冇食過粽呀。你地呢餐過節飯真係好豐富喎!
    [版主回覆06/13/2008 16:46:00]pal:   我去襯restaurant 飲茶都會order 粽食架!! 算唔算成日都慶祝端午節架!! 哈哈! 其實, 我係依邊都唔係好知chinese 啲節日幾多號先係架! 有時真係過咗先知!! 哈哈!! 不過, 今年有朋友提我, 而且, 端午節係sunday!! 咪揾籍口應下節囉!!食好啲!!  如果端午節係閒日, 我都買唔到依啲新鮮餸喇!! 因為我一星期先去一次market!!

    ReplyDelete
  7. 你買咗咩做父親節禮物, 你地真有孝心呀...
    講開端午節, 我都買咗幾隻粽返屋企, 但搞到我連續好幾晚都係食粽做晚餐. 而且仲要係 Starbucks 度 '攞' 咗好幾包糖, 用嚟食粽. 對於食公仔麵多過食飯既我, 食粽 is a treat to myself...
    [版主回覆06/13/2008 17:03:00]異鄉‧異客 :   ~ 我啲父親節都係買啲好日常daddy會用到嘅野!! 我都係出黎做野先開始買禮物比daddy咋!! 哈哈!!    ~ 你咁慘架!! 平時食公仔麵做主糧架!! 你係咪好忙架?? 食太多公仔麵都無咩益架!! 你煮公仔麵時有無淥啲菜食下架?? 咁會對身體好啲!!   ~ 0下!! 你幾日都食粽呀!! 你真係咁喜歡端午節呀!! 哈哈!! 食太多粽好濟架!! 你想treat 自己定係hurt 自己個胃呀!! 食完粽飲多啲茶喇!! 消滯呀!!   ~ 我食粽多數點豉油架! 糖就食鹼水粽先點糖食!! 同埋我相信你唔係加拿大住!! 因為加拿大啲starbucks 啲糖係無一包包架! 多數係一 樽樽放係度, 等啲人自己倒落自己杯coffee 度架!!!  

    ReplyDelete
  8. 好豐富呀!~
    [版主回覆06/13/2008 17:05:00]小威威:   都係每樣小小咁食!! 我啲野都唔買多, 怕食唔晒!!

    ReplyDelete
  9. 好多嘢食呀!  你同Brian食得晒嘛? 
    我地通常每歺只會食一種肉類架咋~~~
    [版主回覆06/13/2008 17:15:00]Bobo de Licious:   ~ 我哋當然食唔晒喇!! 哈哈! 剩係食唔晒啲豉油雞!! 我留返第二日再食, 其餘啲野全部食晒呀!! 哈哈! 可能我哋太喜歡食海鮮喇!! 所以, 食新鮮海鮮特別開心!! 開心就食多架喇!! 學你咁講要豁出去嗎!! 哈哈!   ~ 我哋依餐, 因為係應下節, 所以, 先煮多咗野!!其實, 我平時食野超簡單架! 一蝶肉,一蝶蔬菜就開飯! 有時我懶到食湯麵就算喇!!   ~ 你平時又游水, 每日食一種肉類, 又周不時行公園, 好健康呀!! 相比之下!! 我好懶, 食完野, 就玩電腦, and 看電視架喇!!至多做下啲家務... 哈哈!!

    ReplyDelete
  10. 40度咁熱 ?
    [版主回覆06/13/2008 17:16:00]心樂:   係架! 我依邊熱時, 都會好熱, 出街好似蒸爐咁!!

    ReplyDelete
  11. 你哋今餐 兩個人食 真係好豐富呀~~
    加埋我雙筷都得呀 哈哈哈
     
    [版主回覆06/19/2008 16:30:00]畫:  ~ 哈哈!! 我哋係因為端午節揾籍口食得豐富啲, 其實都食唔晒!!  ~ 有時我令願住你鄰居, 可以時時食你啲甜品蛋糕, 時時都有新口味, 唔介意做白老鼠!! 哈哈!

    ReplyDelete
  12. 食得好D洗乜搵藉口架? brian甘錫你想幾時食好D都得啦
    [版主回覆06/19/2008 16:33:00]睛天娃娃:   ~ 你咁講, Brian 會驕傲架!!哈哈!!!   ~ 有時我係屋企都唔煮咁多, 一蝶菜, 一蝶肉就算數架!! 係話有節日就煮多少少野!!

    ReplyDelete

  13. Today is 黑色星期五 , that’s why heavy rain!!! Hope u’ll be fine today^^
    [版主回覆06/19/2008 16:37:00]MaGGie:   香港又heavy rain 喇!! 我依邊都係, 一時就好多陽光, 隔一陣就落超大雨, 之後, 有又太陽...如事者..落雨and 太陽, 所以, 成日都要攞住把傘周圍走, 落雨啲天氣真係好悶架!

    ReplyDelete
  14. 你咁tired都煮咁多野真係服咗你啦! 而我一定唔似得你咁, 我一定好懶唔願煮
    [版主回覆06/19/2008 16:41:00]挑皮太太@美國:   買咗父親節禮物仲出街食咩...還掂屋企有啲野食, 就係屋企開飯, 都係出街買少少海鮮之嗎!! 而且海鮮就最容易整, 蒸一蒸, 原汁原味最yummy!!

    ReplyDelete
  15. o甘熱真係唔想出街呀
    [版主回覆06/19/2008 16:43:00]豬神村村長:   講真, 我唔係好怕熱架!! 我可以唔開冷氣sleep 都得!! 但我好怕晒黑, 係行mall 都ok 架!!

    ReplyDelete
  16. Vicky: ~你地都算好有考義,大熱天時要行成三間shop先買到心 頭好送俾老豆,真係好乖呀你地!咁你地係買左d咩呢? ~粽,我老公個阿麻都有包到俾我地,佢係台山人,所以有埋台山 粽,入面無綠豆,只有臘腸同豬肉,無咩料唔太好食,我都係鍾意食 綠豆粽多d!鹼水粽就甜d,似甜品,所以我好鍾意食 ~你地有魚有蝦有燒肉去做節,都算幾好啦,我都無特別去食好d呀 如果係HK可能就會既!
    [版主回覆06/19/2008 16:57:00]陶陶夫人:   ~ 我哋咁岩睇中啲禮物無size, 啲sales 話第二間分店有, 話會ship 比我哋, 但依度啲sales 信半成都死, 因為一定唔會係指定日期比到我哋, 我哋令願叫分店hold 住, 我哋自己去攞仲安全, 而且, Brian 份father's day 禮物, 買完仲要寄架!! 所以, 一日裡面走遍成三個mall 囉!! 有啲mall 冷氣又唔夠, 又多人, 依日又成36,7 度, 真係買禮物, 買到好口渴呀!! 哈哈!!我買咗件恤衫比daddy 囉!!   ~ 我屋企啲人食粽唔喜歡食有綠豆架!! 原來無綠豆係叫台山粽呀!! 咁我屋企喜歡食台山粽多啲!! 不過, 各人有唔同喜好, 我就無咩所謂,有綠豆粽, or 無綠豆粽都會照食!!   ~ 其實, 我平時啲chinese 節日都唔會點慶祝架!!(除咗chinese new year),但由於依日端午節係星期日, 就有啲時間係廚房長啲時間, 所以, 就行超市, 煮好啲, 當慶祝囉! 係閒日我都唔會煮咁多野喇!!

    ReplyDelete