在家中....自在Saturday

June 21 (Saturday)
      依日, 唔知做咩, 明明唔洗早起身可以瞓耐啲, 我都好自然早醒咗!! 雖然, 起咗身, 但就好懶, 只係看雜誌

read-turn-page.gif image by vickyngkiki
, 連煮到早餐都無, 懶到下午....同Brian 出街, 首先, 賣部電話比人, 之後, 就去超市買野.......沿途返屋企, 見經開一間炸魚店, 係雜誌介紹嘅英國傳統食品fish n' chip 店, 就買埋啲fish n' chip 外賣返屋企當 lunch!!       嘩!! 真係好傳統英國fish n' chip....因為係用報紙
read-newspaper-2.gif image by vickyngkiki
包住啲魚塊架!! 間店譜啲人說話口音都有英國人口音架!! 而且, 味道唔錯, 雜誌無介紹錯.... 真係下次要再去先得!! 

       同Brian 係屋企食完lunch, 都係屋企睇電視
equip-Television-1.gif image by vickyngkiki
!! 睇香港電視節目"法政2" 由於, 有追開"法政1" 咪追埋2囉!! 但依出戲, 大部分戲份比晒佘x曼....都係唔好講太多, 聽故都唔好搏故喇!! 追開就追埋喇!!睇電視就最想食野..., 就整咗個cream cheese salmon 出黎食!! 依個包我好仲意食架!! 除咗cream cheese and salmon 味道好襯之外, 其實, cream cheese salmon bagel 背後有段故架!!  (↓↓係cream cheese salmon相個度, 我有解釋!!) 

Fish n' chip....味道都好好, 價錢好合理!
  

下午同Brian 去超市買嘅煙三文.....所以, 係屋企下午茶就嘆咗個cream cheese salmon 出黎!! 好yummy!! 仲記得我以前我讀書考試...Brian 個時出黎工作...他見我係咁溫書, 係早餐時Brian 襯手整咗依個cream cheese salmon 比我, 仲加咗洋蔥絲, 我好驚喜!! 因為, Brian由細到大都極少入廚房...都親手整比我食, 好touching架!!!


         睇睇下電視, 係屋企周圍抹下野,執下野又到dinner time...我哋係超市買咗啲龍蝦仔
drink1c.jpg image by vickyngkiki
做dinner 主菜!!....其實, 海鮮好容易整, 蒸熟原味食至好食!!但無理由, 只係食龍蝦, 我咪整咗個前菜, 蒜容豆苗,再整啲意粉, 再炸啲魚柳囉!!   唔經唔覺依餐dinner 又好多野食,....哈哈!! 都食唔晒.....留返第二日再食, 一餐飯分兩餐食, 又幾低...都係喺廚房工作一陣, 第二日就可以停工...哈哈!!

        依個星期六, 我同Brian 都好自在, 完全唔洗應約, 喜歡幾時食飯都得!!! 雖然, 大部分時間都係屋企, 但我超享受依啲生活....Brian 有話同我出去睇戲架!! 但我喜歡係屋企..我覺屋企過仲充實仲舒服!!! 哈!


以下啲相係Brian 幫我影架!! 但我覺影得馬馬!! 影到我啲意粉好似一堆野咁!!個pasta 係我前排買本cook book 學返黎, Brian 食完再添!! 哈哈! Dinner 有龍蝦, 蘑菇豆苖,炸魚柳 (我炸到啲魚柳好似麥樂雞, 哈哈!!),仲有蒜香西蘭花蘑菇意粉!!


6 comments:

  1. 用報紙包住嘅 fish & chips我諗我唔會食! 
    我都好鐘意揾smoke salmon+creamcheese夾bagel﹐但唔會成日買﹐只好揾盒salmon flavour嘅cream cheese嚟代替!  呵~~~  
    我地哩兩日又係食豆苗﹐係我第一次買嚟食﹐食落覺得同香港嗰D好唔同﹐香港只係食葉﹔但無理由咁side去晒D "kwang"架嘛﹐我見你都無。但食落好鬼韌﹐有渣﹐哩度D豆苗係咁食法架?
    [版主回覆06/30/2008 16:54:00]Bobo de licious:   ~ 用報紙包住先似傳統英國人食個啲fish and chip!! 哈哈! 其實, "痴"住魚個張紙唔係報紙黎架!! 係第二層先用報紙包住!所以, 你唔洗驚...! 但係英國,真係有用報紙包住fish and chip....但而家, 英國包住fish and chip 啲紙已經唔係報紙, 係啲紙印咗報紙圖案, 就用報紙圖案紙包住fish and chip 囉! 我都係看旅遊節目講架!! 我自己本身未去過英國架!! 哈哈!!   ~ 我都有試過買salmon flavour 嘅cream cheese , 仲再加煙salmon片食, 啲salmon 味仲膿!! 哈哈!! 但我都係煙salmon 特價, 我先買煙salmon 食, 食晒就唔食煙salmon 住!! 哈哈!! 但都會買salmon flavour 嘅cream cheese 茶麵包食!!   ~ 我都唔知依邊啲豆苖 點食先好!! 我都係自己第一煮豆苗食, 我依次都有好多渣!! 我煮完都係得我一個人食咋!! 我都唔知係咪要"met"走啲"Kwang"...上次媽咪煮都無咁多渣, 都唔知媽咪事前點處理!! 我媽咪去咗旅行...我遲啲先問到媽咪點"met"豆苗先得!! 我知道後話你聽喇!!

    ReplyDelete
  2. 你哋果邊都有法證2睇架,呢邊播埋今個星期就大結局lu~~~難得唔洗應約,梗係喺屋企free下啦~~~
    [版主回覆06/30/2008 16:58:00]V &M:   ~ 我依邊電視無法證2架!! 我上網看架!!哈哈!!   ~ 我唔知點解好喜歡坐係屋企唔願去街架!! 坐係屋企就最舒服!!想食野就食野, 想sleep 又得!! 好舒服!!

    ReplyDelete
  3. 真係好豐富ke dinner....我都好鐘意用smoke salmon+cream cheese夾包食....yummy
    [版主回覆06/30/2008 17:02:00]天使BB:   ~ 係weekend 食飯有多啲時間準備, 所以, 會煮多少少野食架!!    ~ 我都係見smoke salmon 有特價我先買啲smoke salmon 食, 哈哈!! 咁cream cheese 同smoke salmon 啲味道真係好夾架!! Perfect match!!

    ReplyDelete
  4. 個龍蝦好正呀~
    [版主回覆06/30/2008 17:04:00]小威威:   個龍蝦真係好好食,...依排超市成日推啲龍蝦出黎賣, 我相信依家啲龍蝦當造掛!! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. Vicky: ~Fish & chips用報紙包住,確係好傳統,我都好鍾意食架,尤其o個陣住 係英國時,真係諗起都知味!你講到咁好味,咁你地下次食野又有急一 個選擇啦! ~講開電視,我最近都有睇"髮菜烏東",真係好重余詩曼既戲份,無礙,佢 係有演技既,但將大份部既戲落係一個演員身上都唔係一件好事!近期 你有無睇"同事三分親"呀?我都幾鍾意呢類小品架,因為放左工唔睇呢類 小品,個人都會relax d! ~你個dinner好豐富,係呢,想請教下你,如果你整白汁意粉係會點整架? 因為我通常只會買一瓶現成白汁返黎整熱佢,加幾隻蝦,然後就淋上d意粉 度架啦,你買左新書,點都要同你偷下師先得!
    [版主回覆06/30/2008 17:49:00]陶陶夫人:   ~ 係喎!! 你係英國讀過書, 你一定食過英國啲fish and chips...真係好知味架!! 如果我有機會去英國一定會食!! 我見電視Jamie Oliver都有係街邊食fish and chips!! 而且, 他仲係電視教過人整,過 ...見到他節目三兩下手就有美味 食物!!! 好似變魔術...我比較喜歡英國文化架!! 連煮野食節目都係遍愛看英國chef哈哈!!   ~ 我平時好少追劇集架!!! 因為,無咁多時追!!! 依出髮菜烏冬....以前追開, 而家有連接篇, 所以, 就睇埋, 我令願看"同事" , 因為係單集, 每集唔同故事!! 唔洗迫住自己記之前劇情....而且,"同事" 好反影現實/....仲有我好喜歡看求俊and 樓華!! 他們有份做個集, 我會留心啲睇!!!哈哈!!   ~ 你想整白汁!!!最簡單整白汁方法....(一個人分量) 材料: 牛油2湯匙, Light cream 半杯(你可以用牛奶, 我都試過用牛奶), 麵粉1茶匙, 半杯Mozzarella cheese(grated), 鹽and 胡椒粉少許 做法:  用一個pan, 放牛油....用中火溶牛油!!! 牛油容到變液體.....加麵粉..之後, 用木匙慢慢攪拌...,直至牛油and 麵粉杰到形成好似固體狀  ....係依個時候慢慢倒入牛奶,慢慢地煮,到即將沸騰的狀態 ,大概1-2 mins ....係依個時候加Mozzarella cheese and 鹽, 胡椒粉調味!!!就成白汁!! (將已煮好pasta and pasta 料倒入白汁pan 內, 攪拌....就形成白汁意粉喇!!)
    * 我因為無Mozzerealla cheese, 怕味道唔夠味, 我加咗雞粉調味!又ok,哈哈!! * 如果你喜歡多啲白汁, 你自己將所有材料加多啲份量就ok!!     ~希望幫到你喇!!

    ReplyDelete
  6. 開頭我都唔係咁追 '法政2' 係差唔多到尾升先追呢 哈哈
    hk 仲有一集就大結焗 lu~~
    唔只係cream cheese salmon Brian 整咩你都喜歡食呢 嘻...
    我買果啲甜品書 好多只係睇 未跟過嚟做呢~~
    你要努做多幾款菜式呀~~~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆07/01/2008 04:21:00]畫:   ~ 我唔係成日追電視, 只係上次覺法政1 好看, 而家做法政2,但是追埋喇!!但覺法政1, 好啲囉!! 哈哈!!   ~ 我煮咩Brian 都會食, 我記得我以前剛剛學煮飯...啲野食唔太好味, Brian 都照食可也...哈哈!! 而家想返起都想笑....所以, 我會盡量買啲cook book 返屋企, 我都唔會跟足晒cook book 啲steps...有時攞啲概念, 咁煮野食就多元化啲囉!!! 而家煮野食都係慢慢學習!!   ~ 我都係看你blog, 我學咗整mango cheese cake!! 又係無跟足晒, 跟啲唔跟啲囉!! 哈哈!!  

    ReplyDelete