逗留廚房

June 13 (Friday)
      嘩! 原來今日係黑色星期五, 我都係過咗先知, 因為, 我自己好似成日都好多野做咁, 做野就咩都唔記得, 邊有時間諗吖!! 我以前細個真係好驚黑色星期五出街架! 但大個咗之後, 好難被免唔出街架嗎!! 哈哈!!

          
edge-pen.gif image by vickyngkiki
edge-pen.gif image by vickyngkiki
edge-pen.gif image by vickyngkiki

      今日, 一係屋企, 好大部分時間都係廚房,  一執開野
, 就順便整埋野食!! 我整咗
綠茶蛋糕
Cake_13.gif image by vickyngkiki
, 同埋
炸蘑菇條, 見雪櫃有咩就整咩, Weekend 又返媽咪屋企慶祝父親節, 啲野食放係雪櫃
cook-refrig.gif image by vickyngkiki
成個weekend 都唔係太好, 哈哈!! 所以, 我咪整咗炸蘑菇條, 我都係即慶整出黎, 之前都無準備定! 但Brian 話我有創意, 哈哈!!  整完野食, 仲開洗衣機洗衫, 洗床單
....成日係廚房藤黎藤去...


           
edge-pen.gif image by vickyngkiki
edge-pen.gif image by vickyngkiki
edge-pen.gif image by vickyngkiki

      到夜少少同咗Brian 出去飲咖啡
drink-starbuck.gif image by vickyngkiki
, 去咖啡店途中, 落好大雨
, 好彩有帶傘!! 但就好唔方便囉!! 依排啲天氣就係咁, 一時大太陽, 一時就打雷落雨, 全部都係一日內發生, 無一日完全天睛!!

▼心型綠茶蛋糕  (攞咗啲返媽咪屋企比啲妹試!!)


▼炸蘑菇條, 似唔似炸薯條呀?? 哈哈!! 之後, 食完野, 洗完啲碗蝶, 就開機洗衫..洗床單!


▼夜晚去咗coffee shop, 雖然有渣TT 仔仔去咖啡店, 但迫唔到門口, 都係要行....落雨, 行一陣條褲腳都濕晒!! 但我同Brian 行行下見到有架橙色林寶堅尼呀!! ..但無影到相, ....我怕唔好意思嗎!!

9 comments:

  1.  炸蘑菇條... 炸得幾好呀!~..
    唔知有幾好食呢??
    [版主回覆06/21/2008 01:41:00]小威威:   我都係見雪櫃剩返啲蘑菇, 唔想放啲蘑菇係雪櫃太耐, 所以, 咪炸咗黎食囉!! 我覺馬馬哋好食, 係食個特色!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 我都有你個張床單呀
    [版主回覆06/21/2008 01:44:00]Mui:   又會咁岩,大家用同款床單!! 哈哈! 我而家想揾多幾套依隻款床單都揾唔到喇!! 你個樹有無得賣呀!?? 不過, 我依隻床單都買咗一段日子喇!! 哈!

    ReplyDelete
  3. 黑色星期五我都係過左先知~~~炸磨菇條咁特別既,好唔好食架???
    [版主回覆06/21/2008 01:52:00]V&M:   ~ 我都係過咗黑色星期五, 自己先知, 哈哈!! 我好遲純呀!! 哈哈!   ~ 啲蘑菇條我覺馬馬哋好食, 我只係見自己個雪櫃有蘑菇剩就唔好晒!! 就攪新意思!!炸咗佢!! 我本來想將半包蘑菇炸, 另外個半求其用蠔油炒, 點知Brian 食咗一條蘑菇炸條, 就話炸晒所有蘑菇, 可能他覺得意, 味道馬馬哋, 都係食特色!! 哈!

    ReplyDelete
  4. 咦,我都想知炸蘑菇條好唔好食呢?Audi TT 我都好鐘意,不過後面好似仲窄過mini,我就坐唔落啦。
    [版主回覆06/21/2008 01:58:00]pal:   ~ 啲蘑菇條我覺馬馬哋好食, 但Brian 就話特別!! 他食得多過我!! 我都係攪攪新意思炸咗黎食!! 哈哈!! 費事成日用蠔油炒喇!   ~ 架Audi tts 係Brian 架!! 我哋出街多數坐住佢!! 哈!而 tts 後座真係幾迫!! 哈哈!! 我都試坐過後座,不過, 我同Brian 出街都係得我哋二個人, 後座我多數攞黎放我啲超市袋!!哈哈!  

    ReplyDelete
  5. D綠茶蛋糕睇落同上次一樣整得好好呀~~我都好鍾意食綠茶味架.......GOOD
    炸蘑菇條好得意呀, 應該都好好食既...點整架~~~
    你可以夜晚晚去街, 我就唔得啦, 寧願留喺屋企睇電視/打機啦....哈哈~~~
    [版主回覆06/21/2008 02:20:00]細細粒:   ~ 我又係好喜歡食綠茶味架!! 咁岩!!哈哈! 所以, 我好仲意整綠茶甜品!! 哈哈!!   ~ 啲炸蘑菇條, 我都係攪攪新意思之嗎!! 費事成日用蠔油炒喇!! 我覺得啲蘑菇條馬馬哋好食, 我炸成蝶蘑菇, 差唔多Brian 食晒!! 哈哈!! Brian 都係貪特色咋! 你想學呀?? 我將啲蘑菇, 切長薄條, 之後將蘑菇條沾啲麵粉, 再將啲麵粉蘑菇沾上蛋液, 再將麵粉蛋液蘑菇再沾上麵包糠, ....如此類推,....將所有麵包糠蘑菇條攞去過鑊半煎炸!! 兩面黃金就得!!  (油熱, 先好落麵包糠蘑菇, 油熱之後, 就轉細火)   ~ 我可以幾時去街都得!! 不過, 我依邊好多店鋪都早close, 去club or pub 又唔岩我!! 我出街夜極有限!! 原來你係電視fans 黎架!! 夜晚要看電視先得架! 哈哈!! 其實, 我開電視, 係想屋企嘈下有啲聲!! 哈哈!! 聽到有興趣啲節目先去睇, 不過, 我好衰, 啲電視節目有廣告, 我就換台, 換到唔記得睇返之前果個節目架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~炸蘑菇條?咁係點架?我未聽過呀!點解會係長型既? 其實bloack friday都無咩好驚,係米國,thanksgiving後既 black friday仲係一個大家開開心心既日子黎添!因為 到當天,.好多電器都會做大減價架,所以大家都可以 係當日買到平野,應該係開心至係呀! 但我唔知加國又係唔係咁呢?
    [版主回覆06/21/2008 02:52:00]陶陶夫人:   ~ 我啲蘑菇係長條型果啲mushroom!! 所以, 就一條條囉!! 其實, 我啲蘑菇都係半煎炸, 費事用太多油喇!! 今次攪攪新意思先炸蘑菇, 我平時都係用蠔油炒就食, 好簡單!!   ~ 我依邊無美國成日減價架!! 減又唔減得多!! 又無宣傳, 所以, 有時減咗都未必知!! 我哋無black friday 減價架!! 你哋black friday 都幾開心吖!! 咁你依日shop 唔shop 到野呀?? 我依邊一放holiday 連超市都close, 好靜架 !!

    ReplyDelete
  7. Polo無再出啦,我前兩年仲係美國既factory outlet搵到既,而家就當然無晒啦
    [版主回覆06/21/2008 02:56:00]Mui:   ~ 唔該你先!! 咁快覆我!!   ~ 我都知Polo 唔出, 我想睇下周圍附近仲有無賣剩...哈哈!! 我好仲意依隻bear, 我覺好可愛架!! 哈哈! 而家無晒喇...真係要小心啲用Polo bear bear 床單喇!!!

    ReplyDelete
  8. 真係黑色星期五呀~~ 果朝早番到公司水樽無水...
    (又換唔到人...) 唉... 要自己換!! 咁啱同事番到嚟同我講 : 今日係你既黑色星期五
    我先知係 13號啊!~~~
    個蛋糕夠唔夠綠茶味呀~~ 因為就咁睇個蛋糕啲色幾淡啊~~
    啲炸蘑菇條好似切左件既炸豬排呀
    哈哈哈
     
     
    [版主回覆06/24/2008 02:07:00]畫:   ~ 黑色星期五換水機水, 個飲水機後尾無事吖嗎?? 哈哈!! 咪好囉!! 可以成功換到水機水!! Yeah!! 咁你都幾大力, 一個人力量可以舉起個水 樽喎!! 哈哈!   ~ 我依個綠茶蛋糕啲綠色粉係新買架!! 但已經好過我以前個啲綠茶粉, 起碼, 整完我唔洗出聲, 啲人都知係綠茶蛋糕, 因為都有呈現綠色!! 綠茶味道...都ok, 唔太膿!! 下次可以加多少少綠茶粉, 因為我怕落太多會苦吖嗎!!   ~ 啲炸蘑菇又幾似切件豬扒...哈哈!! 我見雪櫃有咩就清咩囉!! 都係隨手整架!! 哈哈!! 我整咗依個貌似豬扒嘅炸蘑菇, 有無"歐"起你念頭想出街食炸豬扒呀?? 哈哈!   

    ReplyDelete
  9. 我都係多數都係weekend do laundry,儲埋一次過嘛~
    [版主回覆06/25/2008 01:42:00]睛天娃娃:    我都係儲埋一次過洗, 慳水慳力!! 哈哈!! 由於, 我啲洗衣機, 乾衣機係廚房裡面, 所以, 我一洗衫就係廚周圍行!! 哈哈!!

    ReplyDelete