自在friday

June 20 (Friday)
    好野
!! 又到friday, 真開心!! 依個friday 唔洗去買禮物,唔洗約朋友,  唔洗返媽咪度, 完完全全係我同Brian 嘅weekend, 感覺好舒服,....我唔係嫌我屋企人, 只不過, 我同Brian差唔多上幾個weekend 啲時間都有節目, 好少講自己野, 好多時出街個目的都係為屋企人 or 朋友而出發, .....有時常做自己野架嗎!! 上個幾星期, 買下野, 都要計住啲時間!! 好唔自在!!  所以, 我等咗依個free friday 好耐喇!! 哈哈!!


   
edge-orange-2.gif picture by vickyngkiki


放咗工就約Brian 行街, 去行Sherway Garden
house-shop-4.gif image by vickyngkiki
(商場名稱), 雖然, 放咗工渣埋車去行街已經好夜, 行得個令鐘, 啲店鋪都已經落咗半個閘, 但我好開心喎!! 可以好隨意行, Brian 唔知做咩, 係咁叫我買件新衫着
fashion-shirte.gif image by vickyngkiki
!! 哈哈!! 做咩無端端要我買衫喎!!...都無需要....雖然, 有睇過一輪, 但我無買到呀!! 

edge-orange-2.gif picture by vickyngkiki

  行到啲鋪頭都唔比人入, 我哋就去food court裡面一間意大利人開嘅食店
house-Pizza-Joint-icon.gif image by vickyngkiki
, 買咗個Grilled sandwiches.
food-sub.gif image by vickyngkiki
.真係好好食, 買完先知, 可以用crepe 代個三文治包架!!! 用crepe 夾住黎食好似得意啲嗎!! 下次經開, 我會記得咁叫crepe 架喇!!因為食crepe 係用尖型杯裝住架!! 我覺好別緻呀!!

arrow-triple.gif image by vickyngkiki
Grilled sandwiches, 原來好大件架!! 但真係好好味道.... 下次, 我一定要再同Brian 再食過依間!但要食crepe!!




   星期五食完野邊度捨得返屋企, 見咖啡店未close, 就坐係咖啡店啲patio 嘆杯咖啡, 太陽一落山, 我就覺涼架喇!! 本來想試新凍飲
drink-starbucksRhumbaFrap.png image by vickyngkiki
, 但都係唔好喇!! 都係遲啲先, 我怕凍呀!! 都係飲返熱飲算喇!!!費事自己冷襯, 成個weekend 都無得玩....哈哈!! 我同Brian 係patio 坐 and 飲咖啡
drink-starbucks-latte.png image by vickyngkiki
, 都係講下野, 周圍望, 就係咁, 我覺好舒服!!


arrow-triple.gif image by vickyngkiki
食完野, 去飲coffee....好enjoy 架!!

1 comment: