西裝

June 23 (Tuesday)

  早排, Brian 買了幾套西裝

fashion-beige-red-icon.gif image by vickyngkiki
, 當然男士買西裝, 實係要改下啲褲腳, 之如似類啲野!! 多數更改依啲野, 係免費嘅!! 但需時囉!!   雖然, 早排西裝公司已經call 咗Brian 去攞西裝, 但平時放工又唔經開, 所以, 無攞到!!!    但見今日約開一個人去依間西裝公司附近, 交易電話
equip-Visor-Deluxe-graphite.gif image by vickyngkiki
, 所以, 順理成章, 可以攞西裝and 交易電話, 一舉兩得!!

edge-star3.gif picture by vickyngkiki
edge-star3.gif picture by vickyngkiki
edge-star3.gif picture by vickyngkiki
edge-star3.gif picture by vickyngkiki
edge-star3.gif picture by vickyngkiki


   間西裝公司係位於一間Mall
shop1.gif image by vickyngkiki
(商場)裡面, 去到Mall, 我當然唔放過行Mall 機會...係咁周街行!!  見到好多商店都on sale...有啲減到半價添!! 但我都無收獲!! 後尾, 同Brian 行咗去food court 食kfc
kfc.gif image by vickyngkiki
, 當 dinner 囉!!   咁"橋" 今日係星期二, 係KFC 食某一個套餐有特別優惠架!! Yeah! 今日又有得出街行, 食野又有優惠, 我又唔洗煮飯, 幾開心呀!!! 其實, 我依樹係星期二出街好多優惠架!!! 去戲院睇戲有半價架!! 有啲食市仲特登係星期二推啲特別食品, 做優惠架!!! 講真, 我唔喜歡出外看戲, 係閒日唔係有特別野, 我都留屋企喇!! 出咩街吖!! 唔係有特別原因出街, 留係屋企最舒服!! 雖然, 今日街外大把優惠, 但都唔覺依個Mall 特別多人,......我仲無被忌周圍影相
take-pic-carmera-1.gif image by vickyngkiki
添!!!


↓去西裝公司.....之後, 去食kfc 做dinner!! 我仲係個Mall 門口影相!! 見唔見到我呀!!


↓見好耐無同TT仔仔影相....見天氣幾好, 又影下喇!! 哈哈!!


8 comments:

  1. 原來你去咗行Yorkdale ! 呢個mall 我都仔好鐘意行,因為有我鐘意D鋪頭!而我黎咗呢道眞係好少睇戲,一黎全部係西片+冇字幕(連英文字幕都冇),睇唔明就晒錢 !
    KFC 禮拜二個Special Brian 會唔會唔夠飽呢?!
    [版主回覆07/04/2008 05:17:00]高貓貓:   ~ Yorkdale 啲商鋪夠集中....所以,我都好喜歡去行架!!! 我以前係媽咪度住, 我仲坐巴士and 地鐵去依個mall 行添!!! 坐足一個鐘, 都話要去行架!! 哈哈!!   ~ 我其實對看電影好馬馬!! 中文電影我都少看架!! 我平時係屋企開電視, 都係聽聲多, 哈哈!!   ~ 我依日食咗個special 做dinner, 但Brian就叫咗另一個餐(多雞件啲架!!), 係咁岩影出黎,似叫咗兩個tuesday speical...其實, 我近排無咩胃口食野, 我連tuesday special 都食唔晒啲薯條...我平時唔係咁架!!!

    ReplyDelete
  2. 成日見你講TT仔仔﹐今次終於近距離見到佢!   原來係咁有型嘅!!  我好鐘意audi架!!! 
    [版主回覆07/04/2008 05:43:00]Bobo de Licious:   ~ 我間唔中都會幫我個仔(TT仔仔)影下相, 但近距離影就少!! 係咁岩依日行街行到parking lot 啲車都走晒, 而且,天氣天色幾好, 先影到近距離仔仔..哈哈!! 不過,我影相, 有時會手鎮架!! 影響晒仔仔真實感,哈哈!   ~ 多謝你讚我仔仔呀!! 你又喜歡Audi 架!! 你都係用依個brand 架??

    ReplyDelete
  3. 有機會我都要去下 yorkdale
    [版主回覆07/04/2008 05:45:00]小威威:   好吖!! 你有機會黎行下, 但剩係行mall 你會唔會好悶呀?? 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 我哋呢邊睇戲都係優惠,不過就無半價咁多,最多都係平$10蚊倒~~
    [版主回覆07/04/2008 05:49:00]V&M:   ~ 講真,我唔係太喜歡看電影架!! 中,英文都馬馬哋, 所以, 就算我星期二得閒,戲院有平飛, 我都未試過同Brian 星期二看電影架!!   ~ 香港平$10 都好, 都算係叫有優惠!!不過, 你平時都租蝶, ...係屋企睇仲舒服喇!!

    ReplyDelete
  5. 又KFC? 一件雞上脾唔該
    [版主回覆07/04/2008 05:53:00]天使BB:   ~ 係呀!! 我近排無咩胃口, 但見kfc 就會想食下!!! 哈哈!!    ~ 我點比雞件你好呀...!我送住依隻比你喇!! ok..哈哈!!  

    ReplyDelete
  6. 唔見你影件西裝睇吓既?
    香港都係星期二有優惠架.....但我好耐無喺星期二去街, 唔知有無變咗呢.......我記得以前tue看戲都係$35.....週未要$60, 平好多嘛~~~
    [版主回覆07/05/2008 00:47:00]細細粒:   ~ 你想見西裝呀!!! 啲西裝都係返工西裝, 等我同Brian 放工出街時着我先影都未遲喇!!! 而且, 啲西裝又用西裝套包住, 我真係費事刷出黎, 又要我掛返...好麻煩, 所以, 我無影到西裝呀!!!!  ~ 我唔喜歡看電影啲人黎架!!! 中英文都唔多看架!!!!! 就算星期二得閒都唔去買電影票架!!!! 係香港睇戲都幾貴.....平時要$60,我令願食咗去!! 哈!!

    ReplyDelete
  7. 又幾好窩...食KFC唔洗煮飯...不過食得多又唔係幾健康窩
    [版主回覆07/05/2008 00:50:00]睛天娃娃:   kfc真係好香口, 但真係好唔健康.....因為用油炸....未食kfc, 個kfc 紙盒已經沾咗啲油漬喇!! 但都係間唔中食下, ...開心下!!! 哈

    ReplyDelete
  8. Vicky: ~原來加國都興一星期有一日係特別多offer架? 我記得係HK時,逢星期二睇戲係平好多架,其實 咁都好架,多d offer,唔使等到weekend先有生意囉! 而消費者又有得益,雙贏啦! ~呢間mall外表睇都幾靚喎,唔知係咪Brian影得好呢? (拿!呢句一定要同Brian講呀) KFC係你地o個邊成日 都有新野出既,又幾好喎,我呢好似十年如一日咁,唔 通米國人真係無要求成咁?
    [版主回覆07/08/2008 02:24:00]陶陶夫人:   ~ 講真吖!! 我係閒日都好少出街架!!! 有優惠都未必出街, 我哋放咗工令願留係屋企,我哋感覺咁先舒服, 哈哈!!(聽落去好似好悶),但係真係weekend 先有mood 出街!!! 不過, 我知真係有好多人專係星期二出街, 一來relax 下, 而且, 消費平啲嗎!!   ~ 依間Mall 啱啱返新咗, 我見特別咗, 又襯無咩人(因為我哋行到最後一秒先捨得出Mall) , 就叫Brian 幫我影返張相囉!!! 哈哈!! 你讚Brian 影得好呀!! 我一定會同Brian 講, 等他開心下! 哈哈!   ~可能真係太多競爭, 我諗連KFC都要多方面賞試喇!! KFC 每年夏天都有少少新口味, 但我都係貪新鮮試一,兩次, 之後,都係食返傳統個啲野!! 哈哈!! 我記得你講過, 美國kfC 啲辣雞包係一啲都唔辣架!! 雖然, 可以話有改變, 但改完等如無轉變, 不如唔再仲好!!! 哈哈!! 但我懷疑, 美國太多Fast food 競爭喇!! 如果KFC 再改MENU, 害連喜歡食傳統雞件啲人都會走咗! !

    ReplyDelete