blueberry crumble or bars?

June 4 (Wednesday)

       終於,忍唔住喇! 我要做甜品喇!! 因為雪櫃啲藍莓都買咗五日喇!! 再唔食就唔得,所以,我做咗blueberry bars出黎囉!! 依個blueberry bars 係我前排買個本新食譜書, 學返黎架!!  諗住第一次做, 都唔知自己做到點嘅樣喇!! 點知做完出黎都有板有眼,哈哈!!! 

      我做完依個blueberry bars 一定揾Brian做試味喇!!( 屋企得我同佢,仲有咩人吖!!哈哈)我都估Brian 咩都話ok架喇!! 我咪換個第二個型式問Brian 件blueberry bar 好唔好囉!!

我話:  如果我推車仔攞依個blueberry bar 出街賣,一件賣五毫子($3.5hkd),會唔會有人幫襯我呀?? 
Brian 話: 都會有人幫襯,因為starbucks 都賣貴過你一倍喎!! 平就會有人買架喇!!
我話: 我聽完就知,我啲blueberry bar 係入得口, 但緊係有代改進架喇!! 咁又係, 如果我第一次就做得好好, 就開餅鋪喇!! 哈哈!

↓Blueberry bars 出爐時,仲以為自己做咗個Blueberry crumble 添!! 但灘凍,切開一件件,就似啲blueberry bars 喇 




     做完甜品,當然無咩時間煮飯喇!! 還掂近排, 我同Brian 都好想食壽司, 就求其落街去超市買壽司做dinner, 去到超市, 啲壽司咁岩做緊特價!! 真係好, 掃多幾盒都得, 哈哈!!  返到屋企, 電視做緊Stanley cup(曲棍球決戰), 我同Brian 就一邊食壽司一邊看球賽. 好開心呀!!  點知我"碰"個隊輸咗添!! 下年期待加拿大隊有份入圍喇!!

↓買咗五盒壽司, 食唔晒, 突然間覺自己細食咗添!! 哈哈!! 我係咁看曲棍球賽一邊食壽司架!!


↓個Stanley cup 出黎喇!! 係Red Wing 隊贏咗!! 贏咗啲成員黎個大合照
  


11 comments:

  1. CAD $0.5...  頂爛市!~ 你都好爛做呀!~
    [版主回覆06/10/2008 15:31:00]小威威:   我都係講下咋!! 哈哈!! 邊度有資格羅野出街邊賣丫!! 哈

    ReplyDelete
  2. 你真係好鍾意整甜品喎.........一有時間都會整吓, 我就無興趣喇.........哈哈, 超懶呢~~~
    我覺得好好架啦, 起碼會試吓做嘛~~~
    你就睇電視, 但我就打機.....哈哈~~~突然諗, 如果你又有玩, 我哋可能會一齊打機添~~~嘻嘻
    [版主回覆06/10/2008 15:40:00]細細粒:   ~ 我好喜歡整甜品多過煮飯架!! 但我啲甜品多數都係得我and Brian 食, 我啲妹都唔係好喜歡食甜野架!! 我享受做甜品嘅過程!! 一做開就會好想繼續研究, 如果你整開, 都會忍唔住, 會手痕, 點都要整少少甜品先安樂架!哈哈!!   ~ 我打機唔叻架!! 你同我打機,我怕你會好想瞓, 會覺悶添!! 因為我反應好慢!! 玩極都輸架! 哈哈!! 你同我打機會覺好無意思喇!! 你贏晒, 邊好玩!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 賣.5貢平? 你想starbucks執笠咩? LOL
    [版主回覆06/10/2008 15:42:00]睛天娃娃:   我都係講下!! 我邊有機會...走出街買blueberry bars 喇!! 所以, starbucks 一定唔會執笠架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 你係咪對 blueberry bars上癮啦~ 哈哈哈
     
    [版主回覆06/11/2008 05:47:00]畫:   我真係對blueberry bars 着迷...所以, 點都要自己做一次先開心, 依個blueberry bars 味道ok 架!! 好快就可比我and Brian 食晒喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. vicky: ~你個blueberry bar似模似樣呀!但就睇落好似好甜喎,食落又係咪呀? 你同Brian講話0.5CAD,都真係好平喎,你練多少少,練多幾次,然後拎 出去賣,話唔定真係會發呢...hehe
    [版主回覆06/11/2008 08:02:00]陶陶夫人:   ~ 我好仲意食blueberry bars 架!! 當然要自己學下點整, 費事成日去starbucks 買嗎!! 哈哈!! 我專登自己研究點整, 就係因為唔想食得太甜囉!! 我專登control 啲糖粉架!!所以,我依個blueberry bars  唔會太甜!!!    ~ 我當然, 無咁叻, 可以羅出街賣喇!!! 我做比自己食, 就已經好開心喇!! 可以止下口忍,....好彩今次第一次做依個blueberry bars 味道都ok...我而家識自己做, 可以慳返筆錢, 唔洗下下去starbucks 哈哈!!
     

    ReplyDelete
  6. Your blueberry bar looks yummy!!  I'll be your 2nd customer (1st is Brian) for sure!! 
    [版主回覆06/12/2008 00:36:00]bobo de licious:   ~ 嗱!! 你話做我second customer 架!! 咁我開車仔擋時, 你記住l黎幫襯, 仲拉埋啲朋友黎喎!!! 哈哈!! 其實, 我邊有咁本事, 做甜品, 走去開鋪丫!! 我做甜品, 都係有啲興趣玩下!! 但你咁支持我, 話做我second customer, 我聽到好開心!!     ~ 我依期最喜愛嘅甜品係blueberry bars, 成日心思思想走去starbucks 買blueberry bars 食, 但成日買都好唔化算嗎!! 咁岩只自己買咗本cook book係講點整blueberry bars, 所以, 自己就跟住整囉!! 好彩做出黎味道都ok!!! Brian好主動自己羅黎食添!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 五毫子咁平?咁麻煩你我要一盆啦!
    [版主回覆06/12/2008 01:05:00]pal:   ~ 哈哈!! 我都係以商業角度去問我男朋友, 啲blueberry bars 好唔好食!! 因為我好正常問我男朋友啲bluberry bars 好唔好食!! 我男朋友永遠都話ok 架!! 無第二句!! 哈哈!   ~ 我啲blueberry bars 應該無你想像中好食!! 你要成盆呀!! 我怕你食厭!!! 哈哈!! 我依盆野我都食咗幾日, 哈哈!!    ~ 不過, 好多謝你支持我啲blueberry bars, 起碼我自己出黎開店鋪, 有你哋啲blog 友嘅訂單!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 壽司我都鍾意食架~~~
    [版主回覆06/12/2008 01:08:00]V&M:   我好仲意食壽司架!! 我覺壽司好健康!! 出襯街, Brian 問我想食咩野!! 我其中一個idea 都係食壽司架!!!

    ReplyDelete
  9. 咁我已經知道我同你性格唔同啦, 你鍾意整甜品而我鍾意打機, 所以我整過一次甜品後無衝動再整, 但打機就會有衝動再打........所以真係想同你玩吓都幾難.............
    不過, 如果有人陪我整嘢食, 我係有興趣架~~~只限於有人陪......哈哈~~~
    [版主回覆06/12/2008 01:22:00]細細粒:   ~ 我都會打機啲人黎架!! 但就應該無你咁仲意, 我有機打!! 都唔會抗拒架!! 但就當然﹐甜品興趣會大啲!! 我喜歡整甜品,喜歡到想出去報啲cooking school 添!! 其實,我近幾年先入廚咋!! 初頭都有好多野都唔成功, 要不段投資(買材料), 上網學, 慢慢就學到啲啲!! 我以前好有興趣學語言架!! 最想學法文and 日文!! 但都要等自己有時間先學到!!   ~ 你結咗婚,入廚房次數應該會多咗!! 到時唔洗人陪你, 都會自然學到點煮下家常便飯架喇!!

    ReplyDelete
  10. 請問食譜可唔可以share呀?
    [版主回覆08/13/2008 03:19:00]細win:   你比你個email 我, 我send 個食譜比你!!

    ReplyDelete
  11. My email is: winnypear@yahoo.com.hk

    ReplyDelete