芒果清倉

June 23 (Monday)

      我有個習慣, 就係抄食譜, 係用一本簿, 用手抄

read-study.gif image by vickyngkiki
!! 雖然, 好老套, Brian 仲成日叫我用printer 
equip-Stylewriter.gif image by vickyngkiki
去print 出黎咪得, 咁抄法唔攰架!! 但我覺抄食譜先有親切感!! 而且,係啲blog 友個度抄食譜, 唔明可以即刻問!!幾好呀!! 哈哈!!

                             
edge-apple-3.gif picture by vickyngkiki


       我見到屋企實在太多芒果喇!! 點清好呢?? 芒果唔似得蘋果
veg-Apple-1.gif image by vickyngkiki
可以周圍帶住出街食, 所以, 我就攞我自己手抄個啲食譜
read-study1.gif image by vickyngkiki
出黎, 左揭下右揭下!!! 我見到有個芒果芝士蛋糕食譜!!可以清到好多芒果架!!!  好喇!! 就整依個喇!!! 

                              
edge-apple-3.gif picture by vickyngkiki
                        


       其實, 我好驚唔成功架!! 因為依個芒果芝士蛋糕係用魚膠粉方法, 完全唔洗入焗爐架!! 但我最怕就係用魚膠粉, 因為, 我次次用魚膠粉整cheese cake 會係唔成功收場, 好彩, 得啲blog 友  指點下魚膠粉運用方法!! 今次, 個芒果芝士蛋糕
cake-pie-3.gif image by vickyngkiki
先順利誕生!! 唔洗晒咗啲芒果and cream cheese 喇! 哈哈!!

                              
edge-apple-3.gif picture by vickyngkiki



      我整完芒果蛋糕, 見啲芒果仲清唔晒!! 就整咗個芒果蝦沙律出黎......但整整下覺食太多芒果, 會好濕熱, 就切埋雪櫃啲雪梨, 整咗個芒果雪梨蝦沙律
veg-salad-1.gif image by vickyngkiki
囉!! 我哋dinner 就係食依個沙律再塊烤麵包....甜品有芒果芝士蛋糕.....攪掂晒!! 雪櫃再無芒果喇!! 芒果清喇!!

     
arrow-triangle_green_b.gif image by vickyngkiki
芒果芝士蛋糕...芒果仲多過cream cheese ...哈哈!! Brian 話依個蛋糕夏天食, 好岩, 佢話好refreshing !!


arrow-triangle_green_b.gif image by vickyngkiki
芒果雪梨蝦沙律.....其實, 依個沙律材料唔止有芒果, 雪梨and 蝦, 啲材料跟本就包羅萬有, 見雪櫃有啲咩 leftover 都切入去撈, 見雪櫃有青提就切啲入去, 見有個細薯仔就蒸熟切粒, 又有啲青豆, 玉米....原來沙律仲可以順便幫我清雪櫃!



***依篇blog 要多謝blog 友----畫 and 通少!! 畫, 係提供芒果芝士蛋糕食譜!!! 通少係教我運用魚膠粉方法!! Thank you 兩位! 
littlepeople52.gif image by vickyngkiki


8 comments:

  1. 111111
    [版主回覆07/01/2008 16:09:00]睛天娃娃:   好野!! 你第一呀!!見到隻kitty icon 嗎!! 係獎比你架!

    ReplyDelete
  2. 你個cake甘多芒果實好正唶~ 我係芒果怪黎架~ 哈哈
    [版主回覆07/01/2008 16:33:00]睛天娃娃:   ~ 我對芒果ok 喇!! 係夏天食芒果就最好架喇!! 又甜又多汁!! 哈哈!! 我媽咪一次過留低好多芒果比我嗎!! 啲芒果都唔放得好耐, 所以, 要諗方法食咗佢....本來個食譜唔洗落太多芒果, 但我為咗清一清芒果, 我特登加多啲芒果係個蛋糕裡面!!   ~ 你係芒果怪, 但快啲而家去買芒果喇!! 而家芒果當造呀!!!

    ReplyDelete
  3. 哈~~~我都啱啱寫左篇blog關於點處置我嗰箱芒果﹐不過未出﹐嘻!!    我以前都有整下cheesecake﹐但creamcheese好耐都無做特價(要成$3.X一盒)﹐我通常係3for$5先買﹐所以今次無得整mango cheesecake﹐我諗一定係好好味唧!! 
    [版主回覆07/01/2008 16:45:00]Bobo de Licious:   ~ 依輪真係有好多人買芒果....哈哈!! 不過, 而家芒果當造, 又多汁又甜...真係好吸引!!   ~ 邊樹有cream cheese 3 for $5呀?? 係咪Philadelphia 架???我平時啲cream cheese 都係超市買!! 最平$2.99....曾經係No frills 買過$1.97...而家咩都加價!! 如果有特價就入定貨先得!! Hey, 有特價就互相通知下呀!!!   ~ 你買咗成箱芒果呀!! 但唔整蛋糕...你啲芒果點處至?? 我遲啲去你個blog睇一睇,你點清理啲芒果!! 而我係第一次做唔洗用焗爐焗嘅cheesecake 架!! 都好彩, 算係成功!! 哈哈!! 但今次依個cake 太多芒果肉喇!! 食唔到cream cheese 味!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 嘩.........有咁多芒果,可以整到兩樣野食~~~芒果布丁久唔久都會整下既,芒果芝士蛋糕就未試過喇~~~
    [版主回覆07/03/2008 14:59:00]V&M:   媽咪比得太多芒果我喇!! 齋食芒果都會厭, 所以, 就左摷右摷啲食譜黎清啲芒果...乘機學多樣野食, 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 個cake咁多芒果好正lor~hahaaaa))) 我平時都係見有咩殘餘物資就用lai整沙律ka~
    [版主回覆07/03/2008 15:32:00]天使BB:   ~ 啲芒果係媽咪比我....我唔想晒咗佢, 所以, 做一個有份量嘅蛋糕黎清芒果囉!!!   ~ 我平時都好少食沙律, 係依排無咩胃口, 想食哋清涼野, 所以, 就整咗個沙律出黎!!! 但整完沙律發覺, 沙律可以清下雪櫃殘餘物資.....我第時都整多啲先得!!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. Vicky: ~你呢個mango cake都真係好方們喎,又唔使焗,我次次見我老公 整cheese cake又要焗又要雪,我真係覺得好麻煩,不過對佢黎講係 幾趣黎既,我諗你都係一樣! ~呢排芒果當造,當然就係乜都用佢黎做食物架啦,其實你下次可以 試下買雞胸,然後切粒就下用mango去整一味芒果雞丁丫,伴飯好正架, 酸酸甜甜咁!
    [版主回覆07/03/2008 15:49:00]陶陶夫人:   ~ 我第一次整啲唔洗焗嘅芝士蛋糕咋!! 我平時啲芝士蛋糕, 都係以焗為主!!! 但我喜歡焗嘅cheese cake 多啲, 因為等雪硬都要一日時間架!!! 有時焗完....灘凍, 再雪, 半日都已經攪好...而且, 焗嘅cheese cake 比較容易掌握到!!!!    ~ 不過,好少男士喜歡做蛋糕甜品架!!! Brian 對蛋糕工具...唔係好識, 有時我話要買蛋糕工具, Brian 都會問我有咩用途架!!! 我解釋完都唔知Brian 係咪真係明!!! 哈哈!!!我初頭整蛋糕都係過手癮 and 口癮....但做做下就喜歡咗, 研究多咗!! 但而家仲不段學習緊, 希望會更加有改善!!!   ~ 首先, 好多謝你個mango炒雞丁果個idea 先!! 芒果炒餸, 我係街外食店食過, 真係好開胃! 但我做完依個芒果蛋糕 and 沙律, 啲芒果已經比我清晒喇!!! 我站時唔會買芒果住架喇!! 因為真係食得多咗喇!! 哈哈!!   ~你都買返啲芒果...整下小食 or 攞黎炒野食丫!!

    ReplyDelete
  7. I used to buy Philadelphia cream cheese @Price Chopper, but they now no longer sell it @$5(3boxes).  Once in a very while, Walmart puts it on sale for under $2 per box.  But I rarely see any sale these days, like you said, everything is getting more and more expensive.  If I find any good deal, for sure I'll let you know at once! 
    [版主回覆07/03/2008 15:58:00]Bobo De licious:   Price chopper 有減到$5 (3 piece) cream cheese呀!! 真係好超值價呀!!!! 我會留意多啲Price chooper 啲flyer...睇下會唔會減返依個價先!!! 我見到有平都會同你一樣, 互相通知消息!!哈哈!! 我驚我哋遲啲會變咗格價專家! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 個食譜唔錯嘛??~~~
    你件芒果芝士餅好多料啊~~~
    我都好想食番碗涼陣陣既沙律既... hk 啲天氣好熱啊~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆07/04/2008 04:09:00]畫:   ~ 個食譜跟足你, 緊係唔錯喇!! 但我無跟足你整鏡面.....因為我懶嗎!! 哈哈!! 而且,我將啲芒果份量加多啲, 原因就係我想盡快速清晒雪櫃啲芒果囉!!! hehe!!個芒果cake, 都幾yummy!! 但就唔好食太多喇!!!因為我覺食芝士蛋糕啲材料都幾肥架!!! 哈哈!! 間唔中食下就好!! 哈哈!    ~ 我依邊都熱熱低都係食沙律舒服啲....依排啲天氣有啲奇怪....每日都要落場雨先得.....好少全日天睛....最好笑...就係一lunch 就落雨架喇!!!

    ReplyDelete