It's Pink!

June 23 (Monday)


       今日, 下晝Brian 打電話

equip-tele.gif image by vickyngkiki
比我...話有好消息!!!  我話乜好消息呀?? 原來, Brian 手上已經有部Pink blackberry curve手提電話喇!! 依部電話係Brian 買比我架!! 我等依個型號電話出粉紅色好耐喇!! 市面上一有...Brian 就即刻買部比我...真係萬分感謝!
! Brian一返到屋企, 就即刻幫我set up...我有粉紅色電話用喇!! Yeah Yeah!!  平時Brian 買電話會問我, 今次唔洗問...買喇!! 做得好岩呀!!   因為我真係好仲意依部電話架!!....... 哈哈!!


                      -------------------------------------------------------------

        其實, 圍繞我身邊好多野都係粉紅色架!! 因為粉紅色
hello-kitty-comb.gif image by vickyngkiki
最近似hello kitty 顏色囉!!哈哈!!  Brian 同我一行街, 見到粉紅色產品會叫我去望一望架!! 如果我喜歡個種產品, Brian 都會買比我架!! 我曾經同Brian 講...我將來廚房要粉紅色架!!...Brian 即刻瞳孔放大
littlepeople2-9.gif image by vickyngkiki
...我見到咁, 我即刻話....唔粉紅色都要紅色...Brian 即刻點頭......, 紅色都好, 都係近似 kitty
hello-kitty-bear-1.gif image by vickyngkiki
顏色!! 哈哈!!

                      ---------------------------------------------------------------

      而家見到部電話都好開心!!  ...我已經用緊依部電話架喇!! 啲blog 友send 留言比我, 我都係用依部粉紅色電話check 架!! Yeah yeah!!


arrow-here-1.gif image by vickyngkiki
我部粉紅色電話呀!...見到都開心!! Wallpaper 當然用返kitty 喇!! 哈哈!!多謝, Brian!



arrow-here-1.gif image by vickyngkiki
咁岩Brian 手頭上有另外一部粉紅色電話...我就將佢哋放埋一齊合照!


5 comments:

  1. 嘩~ 你地兩個好似真係換電話換唔停甘窩~
    [版主回覆07/01/2008 04:54:00]睛天娃娃:   係呀!! 電話係Brian 嘅玩具, 有時Brian 啲玩具都會吸引到我主意, 如果啲玩具岩我心水, 我就會要架喇!! 依個pink電話, 我好仲意...所以, Brian 唔買唔得!! 哈哈!! 我換電話已經無Brian 甘密架喇!! 我而家有粉紅色電話...會keep 耐啲架喇!!

    ReplyDelete
  2. 貓公館壹號27 June 2008 at 17:45

    Wow, do you guys work at Rogers or Bell? How come you can get to change/upgrade phones all the time, so fun! I always like pink. It would be even nicer if it is hot pink!
    [版主回覆07/01/2008 04:58:00]貓公館壹號:  ~ 我係Rogers 架!! 但就無contract 架!! 而且, Brian 當電話係玩具,所以, 成日都買電話, 有時他啲電話會吸引到我主意, 連我都換埋電話囉!! 哈哈!!   ~ 我都知你喜歡粉紅色架喇!! 所以, 我哋咁喜歡hello kitty 囉!! 而家我有粉紅色電話...會唔捨得換電話住架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 嘩,你又換咗部新手提喎,仲要係粉紅色添,相信你都有排唔捨得換另一部住啦!
    你另外一部粉紅色電話(Sony Ericsson),同我嗰部一樣架,我買嘅時候都有呢部粉紅色揀架,老公都以為我會買粉紅色架,但我就冇諗過,只係想買黑色或者白色咋,唔知點解,買電話我就反而唔會買粉紅色喎,同你相反呀!
    我都唔知幾時先有時間再send message俾你,同你傾電話喇!
    [版主回覆07/01/2008 05:08:00]爆炸魔女:   ~ 知道依個類型電話出粉紅色, 我已經好開心, Brian 一出就買比我喇!! 仲更加開心!! Brian 就算無問我就走去買電話, 我都一樣開心!! 因為我實在太喜歡粉紅色手機!! 但我估唔到你唔喜歡用粉紅色手機喎!! Kitty 係粉紅色嗎!! 所以, 我覺得自己用粉紅色電話就好似帶kitty 出街咁!!哈哈!!我而家會唔捨得換電話架喇!!會keep 住,仲會小心啲用!!   ~ 個sonyericsson 電話係你個部電話黎架!! 咁岩有人要, Brian 就攞黎賣囉!! 我見咁岩大家都係粉紅色, 咪放埋一齊影囉!! 哈哈!!      ~ 真係好似好耐無同你傾計喇!! 不過, 我知你去旅行嗎!! 我希望你玩得開心啲, 買多啲kitty 野返香港!! 哈哈!!! 我會走去你個blog 睇下你近況架喇!!

    ReplyDelete
  4. woo...........開心死你喇,有部粉紅色電話~~~
    [版主回覆07/01/2008 05:11:00]V&M:   係呀!! 好開心...有粉紅色電話!! 我會用好耐, 唔捨得換架喇!! 哈哈!! 因為粉紅色似kitty 囉!! 而家好似攞kitty 電話出街咁, 哈哈!

    ReplyDelete
  5. Vicky: ~你部Pink色電話係好靚喎,要連埋上台嗎?定係點? 咁一個月幾多錢月費呀? 我都等緊8月合約完就換電話啦,好期待呢! ~其實我唔鍾意pink色架,唔知點解大大下先開始鍾意少少, 但有時pink色野都幾靚既!
    [版主回覆07/01/2008 05:30:00]陶陶夫人:   ~ 我無簽合約架!! 所以, 喜歡幾時換電話都得!! 由於, 我需要blackberrry data 服務+通話費, 所以, 每個月至少$60 cdn 月費喇!! 我係唔喜歡跟電話公司簽合約架!! 因為簽合約換電話比較麻煩囉!! 你就完contract 喇!! 你就可以出新i-pod 喇!!   ~ 我好喜歡粉紅色架!! 所以, 好喜歡kitty 囉!! 但無理由返工都攞住kitty 物品嗎!! 好似比人感覺好像未長大過, 所以, 我令願要粉紅色產品好啲, 攞住粉紅色野, 我當自己攞kitty 野出街架喇!!   ~ 我着衫以前好喜歡深顏色, 因為容易襯衫返學...而且, 深色比較高貴啲!! (我認為)...但大大下覺粉紅色着咗上身好似精神啲, 而且, 可能着厭咗深色衫, 所以, 我衣櫃多咗粉色衫!! 哈哈!! 其實. 好多野都隨着年記而改變架!! 哈哈!!

    ReplyDelete