new nds

          星期五
,放咗工   ,Brian十分疲倦,食咗salmon cream cheese bagel   , Brian 就係梳化瞓着咗   ! 我咪係道玩nds (白色) 囉! 哈哈! Dinner就係超市買壽司  食, 就係咁, 食dinner 時, Brian 話想我換部紅黑nds(特別版)﹐因為他話紅黑特別都幾好! 而且我地早排周圍去揾紅黑nds, 有好多地方都話買晒紅黑版nds, 證明紅黑nds (特別版) 有市場.  所以,Brian就約我星期六一早去麥記食早餐,順便去d遊戲鋪頭揾下有無紅黑nds 賣. 我地上網 揾定晒地點. 做足準備!

           

星期五一放工就落雨, 但依場雨好得意,一邊落雨
,但仍然有陽光
!



一放工就好肚餓,就整咗個salmon cream cheese bagels食!



星期五dinner,有sushi,同場加埋肉餅! 仲有菜 and 飯無影!




               
          
星期六
一早起身 , 去麥記食完早餐    , 就出發去揾紅黑版nds. 我 & Brian去第一間遊戲店鋪, 就遇到一個非常好嘅店職員, 個店職員話:  "Sorry! 我地依間鋪頭就賣晒紅黑nds 喇!但我知我地另一間分店仲有stock. 我還掂一陣間要過去個邊攞d野,就順便幫你地攞部紅黑nds喇!" 個遊戲店鋪職員仲叫我 and 我男朋友周圍行一陣, 一個鐘頭黎買喇! .....嘩! 我心諗: 今時今日咁嘅服務態度先係架嗎! 我真係好少係加拿大市中心遇到d咁嘅人喇! (平時d店員懶懶行, 有都話無, 要自己揾!) 之後, 我地咪走去遊戲鋪頭隔離間超市 買野囉! 順便消磨下時間.  我仲係超市掃咗d零食 ...哈哈

!! After an hour, 我地入返間遊戲店鋪,個店職員見到我地已經同我地揮手! 仲手指指部紅黑nds 添! 但由於間遊戲店鋪好多人排隊買野, 我地都要排咗一輪隊先買到部紅黑(特別版)nds.  Yeah!
買完好開心呀,...買完我攬住部紅黑nds一陣,仲影埋相添! 哈哈
! 我仲急不及代係車上面 , 擦咗部紅黑nds. 返到屋企, 我自然係咁玩部新nds(紅黑). 但玩咗一陣又出街, 因為我and Brian想買多部紅黑nds比我四妹做生日禮物囉!      但今次無咁好彩, 周圍d遊戲店鋪都揾唔到

! 揾到成十點先返自己屋企食dinner. 咁夜真係咩都唔想煮, 又唔想出街食, 因為係條街貢咗好耐,好疲倦!!! 所以,就係屋企打邊爐
! 食完都已經係零晨12點!  我洗碗

都已經想瞓
!

           


依部就係紅黑nds喇! 但買依部紅黑nds 係會跟埋nds套 and 一個game




一部紅黑nds, 一部係白色nds



係前面睇,一部係白色nds,一部係紅黑nds



則邊角度嘅紅黑nds and 白色nds


依個snack似唔似兒童餐!但我好仲意食!    
晚上就打邊爐,仲有beer, 個M會除住溫度變色架!



            
                


         到星期日
我 and Brian再周圍揾紅黑nds. 係依日, 又遇到另外一個好心店員, 他講咗兩個有可能有紅黑nds賣嘅地方比我地知, 雖然遠少少, 但都照去! 登登登鄧,終於揾到喇! 我四妹生日禮物 有着落喇! 買完都差唔多兩點, 就去咗burger king 食lunch

! 都幾好味吖! 我仲大食到, 係burger king食完成個餐
  , 再排隊買蘋果批食 , 哈哈! 食完野,唔得喇! 要行一陣mall 消化下自己食咁多快餐!   今日,行街收獲就係買咗條好useful 嘅usb cable .  雖然今次走咗好遠先買到紅黑nds. 但比我 and Brian 揾到條新路, 而且行咗以前都未行過嘅地方!  


            

       返到屋企就係咁玩部新紅黑nds
. 哈哈! 而家我玩nds之前唔洗去洗手,因為而家部nds 內殼係黑色,無咁容易污祖. 都幾好吖! 又再一次沉迷nds 喇!
 
              


係burger king 食lunch!                                                 我食完仲叫咗個apple 批做甜品!





4 comments:

  1. 到假期 你既生活都幾充實~~ 幾好呀!!! 放假我都懶得出街呀~~ nds 做禮物都好. 個個都會愛上玩 (但.. 我就例外!! 哈哈)   

    ReplyDelete
  2. Vicky: 你終於搵到紅黑nds喇,你四妹鍾意呢個顏色嗎?我自己就比較鍾意粉紅色喇,但同你一樣,因為要就返男仔,先會買白色...... 你真係好鍾意玩nds喎,你而家玩緊咩嘢game呀?我就唔係好熱愛打機,呢排成日都係獨沽一味:打麻雀game咋! 喂喂,你真係好鬼鍾意食嘢喎,次次見到你都係食唔停架,你真係開心喇!! 呢排仲有冇咁忙呀?工作辛苦嗎??

    ReplyDelete
  3. 炭炭媽: 係呀!一有weekend我男朋友就問我想去邊,但通常都係行陣街,就好想返屋企,因為想玩nds囉! 爆炸魔女: ~ 我今個weekend先會送nds比我四妹! 但我知道她會喜歡, 因為我每次返屋企探她,她會攞我部白色nds係咁玩,玩唔停! 哈哈! 我而家都換咗紅黑nds喇! (又係男朋友買比我,因他覺紅黑nds型d) 我將會同四妹一樣, 大家用紅黑nds, 我黎緊依個周末會試下同四妹玩對打!    ....你知唔知我本來都係想買粉紅色nds架! 原來我地對顏色係同一品味架! 而且大家都係同一個理由 (就男士,先買其他色) 哈哈! ~~ 我其實咩game都玩一餐架! 我多數玩Mario kart, Cooking mama, Diner dash,Bomberman, Pogo Island, Teris,Super monkey and High school music. 睇心情而定玩邊隻,哈哈! 你喜歡玩打麻雀game,係咪即刻一般媽咪係麻雀table 玩個d廣東牌呀?? 我麻雀skill都係好初步! 唔係好識打! 哈哈! ~~~ 係呀! 我好仲意食野! 我weekend就會係咁食! 食野好開心架! 所以,食雪糕份量都比平時多! 哈!... 係渦! 依排係咪忙屋企條水喉 and 仔仔開學d野呀??  都無咩點見你同焗爐傾計渦? 唔見你話整野下d特別小食!??  你阿嫂咪就生日, 你係咪要整蛋糕比佢做生日禮物? ~~~~ 而我唔知點解每一日都好似有d野做, 辛苦就唔係好辛苦, 你有心喇! 但我食完飯, 都已經好tired. 都唔係好願去電腦寫blog.   但有check你的blog有無update架! 高貓貓: 香港都好似要$4xx字頭先買到R4, 你好似就返香港喇! 返香港咪買埋囉! 我忍唔到手,我已經買咗兩部紅黑nds﹐一部係送比四妹生日,另外一部係男朋友送比我,因為他覺得紅黑nds型d! 而返香港對我黎講更加難! 所以,有咩想買就係加拿大買! 無辦法!

    ReplyDelete
  4. 你真係好鍾意打 nds 喎 !!  之前已見你話成日打, 宜家仲買多部, 勁呀 !!

    ReplyDelete