應下節

 中秋節

      
其實都幾好! 有月餅
食, 而且冰皮月餅 都幾好食吖!  係加拿大嘅中秋節都有d氣氛!! 但就比香港少, 此終都係外國地方嗎! 中秋節個日, 我住個層apartment 話要清洗停車場 添! 要好早攞自己架車 拍上visitor paking 個樹! 都幾唔方便! 而且中秋節正日, Brian又要開會 ....大把野做! 都唔似有中秋嘅感覺! 但放工之後, 我and Brian就去唐人超市 行下,當應下節囉! 見有d月餅開始減價 ,咪買返d應節, 瀙下熱鬧都好! (雖然屋企個雪櫃 仲有月餅,但仍然照買,哈!) 我買咗個火腿果仁月餅(咸架)! 因未試過所以買一個試下! 而Brian就買咗恒香雙黃月餅 ! 因為我唔仲意食有黃月餅, 所以買雙黃(因Brian本來想買三黃月餅)...買雙黃..我就可以食多d蓮蓉囉!
       中秋節正日dinner無咩特別架!  因為多野做... 都係食碟頭飯 (平時晚餐食物). 食完dinner就沖壺 茶, 同Brian嘆月餅! 睇下電視 . 就係咁過!


個火腿月餅d味道都幾得意, 又咸又甜. 其他個兩個月餅係傳統月餅無咩特別! 但金色包裝個果月餅d蓮蓉好食d!

10 comments:

  1. 股票、女同賭26 September 2007 at 07:37

    中秋節愉快~~~

    ReplyDelete
  2. 我同你一樣,雪櫃,冰箱放滿月餅!

    ReplyDelete
  3. Vicky: 咁得意嘅,加拿大有一個月餅買架??係咪真係正版貨嚟架??你地兩個食唔食得晒咁多月餅架??記住要留意expiry date喎!! 咸嘅月餅我真係未試過,你食完話俾我知係咩嘢味Y!!

    ReplyDelete
  4. 話時話月餅減價多唔多呀?

    ReplyDelete
  5. 咁加拿大既氣氛一定無香港咁好喇~~

    ReplyDelete
  6. 外國氣氛始終唔夠香港好!

    ReplyDelete
  7. 我未食過咸嘅月餅架,d味道會唔會好怪架

    ReplyDelete
  8. 嘩……火腿六仁,即係同傳統雞仔餅差唔多未! 味道雖然怪,但都不錯!

    ReplyDelete
  9. Reply all messages:
    股票、女、賭 : 首先,多謝你係我blog裡面留言, 又多謝你對我嘅祝福! 我今年中秋節都過得幾開心! 高貓貓: 我雪櫃都有好多月餅,傳統月餅, 冰皮月餅都有. 因我屋企d人馬馬地仲意食月餅, 所以我媽咪有朋友送月餅比她, 媽咪就會留比我, 因只得我食月餅, 但我一個人邊食得咁多??要送都送晒比人喇! 有d一盒月餅裡面又食咗一個.  好唔原整!點送比人渦!  我又得一個人食,邊食到咁多! 所以,我咪放d月餅係雪櫃 or 冰格囉! 但我見到有價減又買,真手多! 哈哈! 爆炸魔女:  ~ 係呀! 有一個一個賣, 火腿果仁月餅係我依邊d唐人超市自己生產, 所以,有得一個一個賣, 我見咁得意嘅月餅餡, 咪買黎試下, 咸月餅真係第一試, 初頭食落感覺幾得意, d味道好似以前細個食過的一種小食...., 得其他網友提起, 先記起, 火腿果仁月餅好似雞仔餅咁嘅味道. 我係香港個陣時都聽過有火腿果仁月餅,但唔敢買, 因要成盒買,唔好食咪好浪費囉!    ~ 而其他月餅(傳統月餅, 和冰皮)就成盒買(係正貨), 但未到中秋都已經食咗dd. 咪一個一個咁攞黎影相囉! 哈哈! 得架喇! 我會留意d月餅幾時過期架喇! 你中秋節咪去bbq, 好唔好玩呀?? 小威威: 其實,傳統牌子嘅月餅無減價, 多數減價個d都係加拿大d唐人餅店自家生產個d先減! 我個火腿果仁月餅就賣$3.49 cdn (將依個數乘七就係港紙) 檬檬: 中秋節此終都係中國人節日, 係外國當然無咩氣氛, 好似平時咁過! 但我知有好多唐人會專登放工就出街食飯,當慶祝! 心樂: 中秋節係中國人節日,係外國當然無咩氣氛,我都好似平時咁,但我知有好多唐人放咗工會出街食,或者買d好餸返屋企慶祝! Heiki媽咪: 初頭聽個名都覺怪,但好其咪買黎試下囉! 火腿果仁月餅似雞仔餅嘅味道,無咁硬添! 都幾得意! Dennis: 首先多謝你係我依樹留言, 真係多得你提醒, "雞仔餅" 依樣小食! 我食火腿果仁月餅個陣時覺得d味道好熟口熟 面,好似細個食過依隻味道. 你一講雞仔餅我就醒起喇! 唔該晒!

    ReplyDelete
  10. Vicky,中秋來臨之際,全國各地超市又出現了大量的紙餡月餅,月餅的紙條中竟然有你的名字: “Vicky” ,你自己看看吧。 特別報導:全國各地驚現紙餡月餅 http://www.firefox-vs-ie.cn/zqzf.php?stra=Vicky

    ReplyDelete